Runar Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg vil tro det kommer helt ann på hver enkelt jente. Det kan da umulig være noe fasitsvar på dette? Jenter er jo ikke maskiner. Lenke til kommentar
Roxxor Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Jeg vil tro det kommer helt ann på hver enkelt jente. Det kan da umulig være noe fasitsvar på dette? Jenter er jo ikke maskiner. 9545960[/snapback] joda.. Jeg har det lille problemet at noen har sagt at jeg er kjekk.. Men jeg har ikke peiling hvem det er.. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Tar bare sånt som et kompliment, om det er søt, snill eller kjekk Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Om du er kjekk, så er du som oftest penere enn gjennomsnittet, men det kommer an på hvor i landet personen som sier det kommer fra. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Om du er kjekk, så er du som oftest penere enn gjennomsnittet, men det kommer an på hvor i landet personen som sier det kommer fra. 9546618[/snapback] Kjekk - Mandig, vellstelt og gentleman Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 sånn som meg:P Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Noe jeg ser på som "kjekk"-t: Det stråler selvsikkerhet Man er attraktiv, må ikke derme sagt være en muskelbunt eller ligne på Nicholas Cage.... (Ja sikkert skrevet feil) Ha glimte i øyet Ikke le høylytt med kjeften full av mat Ikke betalt middagen fra en pose med kronestykker Ikke le av handicappede.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 "Kjekk" går vel mest på utseendet og litt på framferd. Det innebærer, tror jeg, en viss grad av veltrenthet, et maskulint ansikt og en god, rank holdning. Samtidig er en kjekk mann rolig, målrettet og talefør (man kan forresten også være taus og kjekk). 1 Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hmm.. Siden vi er inne på slike begrep: Hva med sjarmerende? Hva vil det si, å være sjarmerende, egentlig? Har aldri blitt kalt 'kjekk', men 'sjarmerende', får jeg høre rett som det er :/ Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 At noen er kjekk vil i mine øyne si at den gutten/mannen har et bra utseende. Sjarmerende kan være en person som ikke nødvendigvis er så kjekk, men som har sjarmen i steden. Med det mener jeg at det er noe ved den personen en finner tiltalende, som da ikke nødvendigvis er utseende. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Noe jeg ser på som "kjekk"-t: Det stråler selvsikkerhet Man er attraktiv, må ikke derme sagt være en muskelbunt eller ligne på Nicholas Cage.... (Ja sikkert skrevet feil) Ha glimte i øyet Ikke le høylytt med kjeften full av mat Ikke betalt middagen fra en pose med kronestykker Ikke le av handicappede.. 9554079[/snapback] Måtte du ta med det siste punktet der? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 hahaha, så søte dere gutta er da!! :!: diskuterer hvor kjekke dere er, dette må være den søteste tråden jeg har sett her på forumet jeg elsker dere gutta uansett jeg da alle gutter er kjekke på sin egen måte i mine øyne Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Kjekk tolker jeg som sexy, mannlige trekk. En eller annen form for tiltrekkningskraft. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg er ikke homo/bøg, men jeg tror at Jarle fra farmen, Martin Andresen og Andreas Torkildsen regnes som klassiske kjekkaser. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Stemmer nokk ganske bra det ja Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Noe jeg ser på som "kjekk"-t: Det stråler selvsikkerhet Man er attraktiv, må ikke derme sagt være en muskelbunt eller ligne på Nicholas Cage.... (Ja sikkert skrevet feil) Ha glimte i øyet Ikke le høylytt med kjeften full av mat Ikke betalt middagen fra en pose med kronestykker Ikke le av handicappede.. 9554079[/snapback] Måtte du ta med det siste punktet der? 9554986[/snapback] Ja assa det å le av handicappede viser mangel på respekt, noe som taler negativt for en kar... Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det handler ikke bare om å la være og le av handicappede, men av alle Det kalles folkesjikk Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det handler ikke bare om å la være og le av handicappede, men av alle Det kalles folkesjikk 9558276[/snapback] "Alle" er ikke komiske heller da...Men dere, det var ment litt som en spøk, så ikke ta det så alvorlig... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ikke le av handicappede.. 9554079[/snapback] Aner jeg en viss bitterhet ovenfor noen som har ledd av handicappede som stod deg nært?Jeg vet om flere folk som hadde passet under beskrivelsen "kjekk" som ler av handicappede. jeg elsker dere gutta uansett jeg da alle gutter er kjekke på sin egen måte i mine øyne 9555401[/snapback] M.a.o. du er ei løs tøs (?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå