Gå til innhold

Asus EEE tråden

Cursio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har fått kloa i en 900 enda? Min ble sendt ut fra Gardermoen tidligere i kveld. :)

Hvor kjøpte du ifra? Hvis Ebay, fra hvilken selger?

Her er butikken til selgeren.

Så han kan stoles på? Har sett mye på denne selgeren, men har vært litt skeptisk. Men siden du har kjøpt Eee fra ham, og den er allerede på vei, så er det vel trygt likevel? Pakket han inn pakken som gave også? Brukte du paypal, eller vanlig bankoveføring?

Lenke til kommentar
Noen som har fått kloa i en 900 enda? Min ble sendt ut fra Gardermoen tidligere i kveld. :)

Så han kan stoles på? Har sett mye på denne selgeren, men har vært litt skeptisk. Men siden du har kjøpt Eee fra ham, og den er allerede på vei, så er det vel trygt likevel? Pakket han inn pakken som gave også? Brukte du paypal, eller vanlig bankoveføring?

Hvilket batteri blir disse levert med? på min eee701, har jeg 5200mah, mens jeg leste noe om at de nye 900 blir levert med 4400 mah??

Lenke til kommentar

Hvilket batteri blir disse levert med? på min eee701, har jeg 5200mah, mens jeg leste noe om at de nye 900 blir levert med 4400 mah??

Stemmer nok det, men Asus har lovet alle sine kunder at de skal sende nytt batteri asap. Du finner mer om akkurat det på eeeuser.net

Lenke til kommentar

Man vet jo aldri med Ebay, men selegeren har jo mange positive erfaringer og paypal protection. Anyway får vel forhåpentligvis maskinen i dag eller mandag så da vet jeg jo mer om selgeren sender en maskin eller mursteiner.

Når jeg har fått maskinen så kan jeg få sjekket hvilket batteri det sitter på den. :)

Lenke til kommentar

Stemmer nok det, men Asus har lovet alle sine kunder at de skal sende nytt batteri asap. Du finner mer om akkurat det på eeeuser.net

Hvordan gjør dere folk det som importerer den nye 900, med tanke på dette nye batteriet som asus sender ut? får dere dette ettersendt fra selger eller?

Lenke til kommentar

er en ting jeg lurer på angående Asus EEE 900, og det er langringsplassen på den. Vet at der står mellom 12gb og 20gb. men det står jo at det er 4GB built-in +16GB eller 8GB flash. vill det si at det er 2 SSD disker internt i pcen?

Endret av odd martin
Lenke til kommentar
er en ting jeg lurer på angående Asus EEE 900, og det er langringsplassen på den. Vet at der står mellom 12gb og 20gb. men det står jo at det er 4GB built-in +16GB eller 8GB flash. vill det si at det er 2 SSD disker internt i pcen?

Dette lurer jeg også på. Ser det står "20GB (4GB built-in +16GB flash)SSD"

Hadde det ikke vært billigere og plassbesparende med 1 disk isteden for 2 liksom...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...