B4stian Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Noen som har fått kloa i en 900 enda? Min ble sendt ut fra Gardermoen tidligere i kveld. Hvor kjøpte du ifra? Hvis Ebay, fra hvilken selger? Her er butikken til selgeren. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Har noen brukt sin eee til programmering? Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Noen som har fått kloa i en 900 enda? Min ble sendt ut fra Gardermoen tidligere i kveld. Hvor kjøpte du ifra? Hvis Ebay, fra hvilken selger? Her er butikken til selgeren. Så han kan stoles på? Har sett mye på denne selgeren, men har vært litt skeptisk. Men siden du har kjøpt Eee fra ham, og den er allerede på vei, så er det vel trygt likevel? Pakket han inn pakken som gave også? Brukte du paypal, eller vanlig bankoveføring? Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Noen som har fått kloa i en 900 enda? Min ble sendt ut fra Gardermoen tidligere i kveld. Hvor kjøpte du ifra? Hvis Ebay, fra hvilken selger? Her er butikken til selgeren. Så han kan stoles på? Har sett mye på denne selgeren, men har vært litt skeptisk. Men siden du har kjøpt Eee fra ham, og den er allerede på vei, så er det vel trygt likevel? Pakket han inn pakken som gave også? Brukte du paypal, eller vanlig bankoveføring? Hvilket batteri blir disse levert med? på min eee701, har jeg 5200mah, mens jeg leste noe om at de nye 900 blir levert med 4400 mah?? Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Noen som har fått kloa i en 900 enda? Min ble sendt ut fra Gardermoen tidligere i kveld. Hvor kjøpte du ifra? Hvis Ebay, fra hvilken selger? Her er butikken til selgeren. Så han kan stoles på? Har sett mye på denne selgeren, men har vært litt skeptisk. Men siden du har kjøpt Eee fra ham, og den er allerede på vei, så er det vel trygt likevel? Pakket han inn pakken som gave også? Brukte du paypal, eller vanlig bankoveføring? Hvilket batteri blir disse levert med? på min eee701, har jeg 5200mah, mens jeg leste noe om at de nye 900 blir levert med 4400 mah?? Stemmer nok det, men Asus har lovet alle sine kunder at de skal sende nytt batteri asap. Du finner mer om akkurat det på eeeuser.net Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Man vet jo aldri med Ebay, men selegeren har jo mange positive erfaringer og paypal protection. Anyway får vel forhåpentligvis maskinen i dag eller mandag så da vet jeg jo mer om selgeren sender en maskin eller mursteiner. Når jeg har fått maskinen så kan jeg få sjekket hvilket batteri det sitter på den. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hvor lang tid har den brukt fra du kjøpte den til du får/fikk den? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Er det noen her som har EEE 900? (Folk lyver jo så det renner av dem i undersøkelsen) Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Simen1: http://en.wikipedia.org/wiki/Lies,_damned_..._and_statistics Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Er det noen her som har EEE 900? (Folk lyver jo så det renner av dem i undersøkelsen) Det er nok folk som svarer hva de planlegger å kjøpe... Datating har ihvertfall kjøpt. Håper han kom med en liten test snart (!) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Min ble bestilt på mandag kveld og ble sendt onsdag morgen fra Taiwan. Den ble sendt ut fra Gardermoen med forenklet tollbehandlig i går kveld, så jeg håper at jeg har den på mandag. (er jo ikke mer enn 10 mil den skal) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hva sitter i din 900 datating? eller skal sitte? Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Noen som har fått kloa i en 900 enda? Min ble sendt ut fra Gardermoen tidligere i kveld. Hvor kjøpte du ifra? Hvis Ebay, fra hvilken selger? Her er butikken til selgeren. Så han kan stoles på? Har sett mye på denne selgeren, men har vært litt skeptisk. Men siden du har kjøpt Eee fra ham, og den er allerede på vei, så er det vel trygt likevel? Pakket han inn pakken som gave også? Brukte du paypal, eller vanlig bankoveføring? Hvilket batteri blir disse levert med? på min eee701, har jeg 5200mah, mens jeg leste noe om at de nye 900 blir levert med 4400 mah?? Stemmer nok det, men Asus har lovet alle sine kunder at de skal sende nytt batteri asap. Du finner mer om akkurat det på eeeuser.net Hvordan gjør dere folk det som importerer den nye 900, med tanke på dette nye batteriet som asus sender ut? får dere dette ettersendt fra selger eller? Lenke til kommentar
stclem Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 dette er bare gjetting men på f.eks xbox var det slik med strømledning. man kontakter produsent og oppgir serienr på maskinen og adresse, så sender de ut til deg. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Noen som har fått kloa i en 900 enda? Min ble sendt ut fra Gardermoen tidligere i kveld. Hva kostet prisen for enn sånn sak? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hva sitter i din 900 datating? eller skal sitte? Min kommer med 20 GB lagringskapasitet. Noen som har fått kloa i en 900 enda? Min ble sendt ut fra Gardermoen tidligere i kveld. Hva kostet prisen for enn sånn sak? Ca. 3.400 kr. (inkludert frakt) Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Mener å huske at det er 512MB Ram som er standard i 900, men hvor mye kan man oppgradere til? Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Er nok 1gb ram på 900. Lenke til kommentar
odd martin Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) er en ting jeg lurer på angående Asus EEE 900, og det er langringsplassen på den. Vet at der står mellom 12gb og 20gb. men det står jo at det er 4GB built-in +16GB eller 8GB flash. vill det si at det er 2 SSD disker internt i pcen? Endret 26. april 2008 av odd martin Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 er en ting jeg lurer på angående Asus EEE 900, og det er langringsplassen på den. Vet at der står mellom 12gb og 20gb. men det står jo at det er 4GB built-in +16GB eller 8GB flash. vill det si at det er 2 SSD disker internt i pcen? Dette lurer jeg også på. Ser det står "20GB (4GB built-in +16GB flash)SSD" Hadde det ikke vært billigere og plassbesparende med 1 disk isteden for 2 liksom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå