loathsome Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Installerte Firefox 3 Beta 5 nå, og nettlesing ble plutselig en helt annen opplevelse Full page zoom er rett og slett fantastisk på Eee-en. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Det er riktig. Zoomen i FireFox 3 er langt bedre enn Opera's Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Opplever Firefox 3 Betaen som stabil også, samt. den bruker mindre CPU/RAM Ikke dumt. Lenke til kommentar
stclem Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 http://qbitonline.com/product_info.php?products_id=1147 noen spm. - hva betyr: Keypad: English with Chinese characters? - Hvordan er prisen i forhold til hva man kan forvente seg? - regner med det, men bare må få bekreftet, kan man få norsk språk og norsk tastatur (altså ikke på knappene, men at ø kommer når man trykker der ø er på norsk tastatur)? - Strømlader er standard og trenger bare vanlig enkel overgang? takk for svar Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) http://qbitonline.com/product_info.php?products_id=1147 noen spm. - hva betyr: Keypad: English with Chinese characters? - Hvordan er prisen i forhold til hva man kan forvente seg? - regner med det, men bare må få bekreftet, kan man få norsk språk og norsk tastatur (altså ikke på knappene, men at ø kommer når man trykker der ø er på norsk tastatur)? - Strømlader er standard og trenger bare vanlig enkel overgang? takk for svar 1. Det betyr at tastene har englsk layout med kinesiske tegn i tillegg.(Bilde) 2. Prisen der er jo ca 3300kr. I norge koster den 3500kr, så det er vel like greit å kjøpe den her eller fra ebay eller noe? Sikkert flere som kan anbefale noen på ebay her. Forøvrig er jeg veldig fornøyd med min. Nå reiser jeg en del med jobben, og da er den lett å få med seg og kjekk å ha på hotelrommet og flyplassen/buss/tog. jeg bruker den for det meste til film og internett. Noe kontorarbeid av og til. 3. Ja, man kan få endret språket. Det er en guide i første post blant annet. 4. Du trenger kun en vanlig overgang ja. Jeg orket ikke noe annet, så jeg bestilte fra norge og da fikk jeg med en enkel liten overgang. Håper det var et greit nok svar. Endret 23. april 2008 av MBrandt Lenke til kommentar
stclem Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 3500 kr i norge? finner ikke denne til salgs noe sted i norge, blander du med forige version? Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 jkkmobile.com hadde live video broadcast i hele kveld hvor han svarte på spørsmål om 900 via chat, og samtidig viste det på Asus Eee 900 PCen. Jeg lærte utrolig mye, og ble imponert av pcen. Den har en del forbedringer enn 700, og han oppga til og med ebay-brukeren han kjøpte PCen av. Nå er det bare å vente på lønning, så bestiller jeg en 900 så fort som mulig Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Vet noen om Asus eee 900 blir å finne i norske butikker før juni? Stikker nemlig til utlandet og kan i den sammenheng slippe MVA. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Kommer nok ikke til juni. Da kommer 701. Den er et halvt år forsinket til norge. Da kommer neppe 900 før sent på året. Tror det er tryggere for deg å kjøpe den i utlandet. Da får du den billigere også Lenke til kommentar
stclem Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 spm. Kan man installere ubuntu eller windows xp og bare velge norsk språk og norsk tastatur? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Ja. Tastene er dumme knapper som ikke sender noe informasjon om hva som står skrevet på de. Det er programvaren som bestemmer hva hver knapp skal bety. Det er enkelt å velge ønsket tastaturoppsett i både Ubuntu og XP. Du kan godt velge et annet språk enn det som står på tastaturet hvis du vil det. F.eks spansk språk på et tastatur med norske bokstaver på. Lenke til kommentar
stclem Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Er det noen forskjell på Asus Eee og en annen vanlig laptop når man installerer operativsystem. Er følgende nok? - Koble til ekstern cd rom og via bios gjøre den til boot. - Installere ubuntu eller xp via cd. - Installere driver. Følger de med Eee på cd? takk. Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Er følgende nok?- Koble til ekstern cd rom og via bios gjøre den til boot. - Installere ubuntu eller xp via cd. - Installere driver. Følger de med Eee på cd? takk. Ja til alt. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Er det noen forskjell på Asus Eee og en annen vanlig laptop når man installerer operativsystem. Er følgende nok? - Koble til ekstern cd rom og via bios gjøre den til boot. - Installere ubuntu eller xp via cd. - Installere driver. Følger de med Eee på cd? takk. XP går fint å installer med Usb minnepinne også, regner med at Linux også gjør det Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) 3500 kr i norge? finner ikke denne til salgs noe sted i norge, blander du med forige version? Ja, beklager. Så ikke at det var 900 det var snakk om. Endret 24. april 2008 av MBrandt Lenke til kommentar
dangerc Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 bare lurer på en liten ting.. fikk min eee fra taiwan i går :-). kjøpte den på ebay, selger sendte med en overgang fra asiatisk stikkontakt til norsk, greit nok MEN den er ikke gjordet. og i og med at alle stikkontaktene her i huset er gjordet så passer ikke den i de fleste stikkontakter her :-( noen som vet hvor man kan skaffe overgang fra taiwansk (amerikansk??) til europeisk MED gjording??? prøvde på chlas ohlson men de kunne ikke hjelpe meg :-( Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 bare lurer på en liten ting.. fikk min eee fra taiwan i går :-). kjøpte den på ebay, selger sendte med en overgang fra asiatisk stikkontakt til norsk, greit nok MEN den er ikke gjordet. og i og med at alle stikkontaktene her i huset er gjordet så passer ikke den i de fleste stikkontakter her :-( noen som vet hvor man kan skaffe overgang fra taiwansk (amerikansk??) til europeisk MED gjording??? prøvde på chlas ohlson men de kunne ikke hjelpe meg :-( Her finner du det: http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=24785 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Noen som har fått kloa i en 900 enda? Min ble sendt ut fra Gardermoen tidligere i kveld. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Noen som har fått kloa i en 900 enda? Min ble sendt ut fra Gardermoen tidligere i kveld. Hvor kjøpte du ifra? Hvis Ebay, fra hvilken selger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå