Gå til innhold

Asus EEE tråden

Cursio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Annonsert noen pris på EEE 900 ifht. den gamle?

Vil det lønne seg å kjøpe 4G og oppgradere med ram og minnekort, enn 8G? Hva er max. størrelse på ram i EEE?

2GB, tror jeg. Det holder uansett i massevis for en Eee!

Jeg som trodde at min Eee var sjelden i norge... Fikk den ihvertfall billig: ca 1800

En brukt 2G Surf?

Lenke til kommentar

Noen bilder fra den offisielle lanseringen i Hong Kong tidligere idag. Der vil den bli tilgjengelig i butikkene fra førstkommende lørdag 19. april.

Kan også legge til at den kommer til England 1. mai. Prisen der blir 329 pund. Man kan da velge mellom Windows XP med 12GB SSD eller Linux med 20GB SSD til samme pris (£329).

2008041517574161717087071.JPG

20080415175749691527488032.JPG

20080415175746661623569170.JPG

20080415175747671585925882.JPG

Bilder i høy oppløsning fra Singapore (klikk for stor versjon):

3.jpg

4.jpg

17.jpg

18.jpg

20.jpg

Lenke til kommentar

Hvorfor er du skeptisk til det? Forhandlere i Norge kjøper jo det meste fra utlandet de også ;) Skal du handle fra ebay så sørg for at du kjøper fra en power seller med mye positiv omtale! betaler du med paypal så er sjansen for å blir lurt=0! Da får du nemlig igjen pengene om det tar for lang tid med sendingen, om du aldri mottar varen osv..

Lenke til kommentar
Hvorfor er du skeptisk til det? Forhandlere i Norge kjøper jo det meste fra utlandet de også ;)

Du tror vel ikke seriøst at jeg er skeptisk fordi PC-en kommer fra utlandet?

Jeg er skeptisk mtp. garantiordninger... Trygghetsfølelse og alt det der :)

Edit: Eier en Asus-bærbar fra før av. Har hatt den på reparasjon en gang før. Da måtte den til Nederland, fordi ASUS ikke har noen service-partner i Norge. Forholdt meg direkte til folka i Nederland, stress å sende datamaskiner til utlandet, masse papirarbeid. Jeg vil ha et salgsledd mellom meg og utlandet slik at jeg slipper slik en adm.jobb ved garantitilfeller.

Endret av J-Core
Lenke til kommentar
Jeg som trodde at min Eee var sjelden i norge... Fikk den ihvertfall billig: ca 1800

En brukt 2G Surf?

Nope 4G et eller annet. Fikk kjøpt den av en britisk forbindelse som fiksa den til meg uten Britisk moms +at han kom hit til norge så jeg slapp både frakt og toll :thumbup:

Men nå som det kommer en mye kulere versjon på vei så kanskje jeg skal vurdere å selge den.

edit: nå som pundet er under 10kr så hadde den nok vært enda billigere hvis jeg hadde kjøpt den nå...

Endret av Tallyho
Lenke til kommentar
Hvorfor er du skeptisk til det? Forhandlere i Norge kjøper jo det meste fra utlandet de også ;)

Du tror vel ikke seriøst at jeg er skeptisk fordi PC-en kommer fra utlandet?

Jeg er skeptisk mtp. garantiordninger... Trygghetsfølelse og alt det der :)

Edit: Eier en Asus-bærbar fra før av. Har hatt den på reparasjon en gang før. Da måtte den til Nederland, fordi ASUS ikke har noen service-partner i Norge. Forholdt meg direkte til folka i Nederland, stress å sende datamaskiner til utlandet, masse papirarbeid. Jeg vil ha et salgsledd mellom meg og utlandet slik at jeg slipper slik en adm.jobb ved garantitilfeller.

Nei, det er riktig.. du har kun den garantien selger ønsker å gi! Så hvis noe ryker så må du sende den tilbake til f.eks USA sånn at selger får ordnet opp i det..

Lenke til kommentar

Å kjøpe en 700 når 900 er lansert er jo bare dumt. Jeg tenker å kjøpe en 900, men som med all data, så kan man jo ikke følge utviklingen, den går altfor fort. Så jeg må nok hoppe over en generasjon eller to før jeg får inn en ny ultraportabel. Forhåpentligvis er batteritiden forbedret osv til da :)

Eller, hvis noen vil så kan de jo kjøpe min 4G oppgradert til 1 GB RAM ;) så kan jeg skaffe meg en 900 ^^;

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...