Kurt Grusom Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Annonsert noen pris på EEE 900 ifht. den gamle? Vil det lønne seg å kjøpe 4G og oppgradere med ram og minnekort, enn 8G? Hva er max. størrelse på ram i EEE? Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg som trodde at min Eee var sjelden i norge... Fikk den ihvertfall billig: ca 1800 Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hvor fikk du den til 1800? Hvilken versjon var det? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Annonsert noen pris på EEE 900 ifht. den gamle? Vil det lønne seg å kjøpe 4G og oppgradere med ram og minnekort, enn 8G? Hva er max. størrelse på ram i EEE? 2GB, tror jeg. Det holder uansett i massevis for en Eee! Jeg som trodde at min Eee var sjelden i norge... Fikk den ihvertfall billig: ca 1800 En brukt 2G Surf? Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Noen bilder fra den offisielle lanseringen i Hong Kong tidligere idag. Der vil den bli tilgjengelig i butikkene fra førstkommende lørdag 19. april. Kan også legge til at den kommer til England 1. mai. Prisen der blir 329 pund. Man kan da velge mellom Windows XP med 12GB SSD eller Linux med 20GB SSD til samme pris (£329). Bilder i høy oppløsning fra Singapore (klikk for stor versjon): Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Da er det ikke lenge til 900 ligger på ebay, da Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Den der skal jeg ha Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Skeptisk til å handle fra utlandet. Noen som vet om norske butikker planlegger å ta inn 900? Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hvorfor er du skeptisk til det? Forhandlere i Norge kjøper jo det meste fra utlandet de også Skal du handle fra ebay så sørg for at du kjøper fra en power seller med mye positiv omtale! betaler du med paypal så er sjansen for å blir lurt=0! Da får du nemlig igjen pengene om det tar for lang tid med sendingen, om du aldri mottar varen osv.. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Hvorfor er du skeptisk til det? Forhandlere i Norge kjøper jo det meste fra utlandet de også Du tror vel ikke seriøst at jeg er skeptisk fordi PC-en kommer fra utlandet? Jeg er skeptisk mtp. garantiordninger... Trygghetsfølelse og alt det der Edit: Eier en Asus-bærbar fra før av. Har hatt den på reparasjon en gang før. Da måtte den til Nederland, fordi ASUS ikke har noen service-partner i Norge. Forholdt meg direkte til folka i Nederland, stress å sende datamaskiner til utlandet, masse papirarbeid. Jeg vil ha et salgsledd mellom meg og utlandet slik at jeg slipper slik en adm.jobb ved garantitilfeller. Endret 15. april 2008 av J-Core Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Jeg som trodde at min Eee var sjelden i norge... Fikk den ihvertfall billig: ca 1800 En brukt 2G Surf? Nope 4G et eller annet. Fikk kjøpt den av en britisk forbindelse som fiksa den til meg uten Britisk moms +at han kom hit til norge så jeg slapp både frakt og toll Men nå som det kommer en mye kulere versjon på vei så kanskje jeg skal vurdere å selge den. edit: nå som pundet er under 10kr så hadde den nok vært enda billigere hvis jeg hadde kjøpt den nå... Endret 15. april 2008 av Tallyho Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg må si jeg fikk lyst på en slik liten laptop nå. Kanskje man bare slår til først som sist, når man har penger på konto? Eller burde man fremdeles vente litt? Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hvorfor er du skeptisk til det? Forhandlere i Norge kjøper jo det meste fra utlandet de også Du tror vel ikke seriøst at jeg er skeptisk fordi PC-en kommer fra utlandet? Jeg er skeptisk mtp. garantiordninger... Trygghetsfølelse og alt det der Edit: Eier en Asus-bærbar fra før av. Har hatt den på reparasjon en gang før. Da måtte den til Nederland, fordi ASUS ikke har noen service-partner i Norge. Forholdt meg direkte til folka i Nederland, stress å sende datamaskiner til utlandet, masse papirarbeid. Jeg vil ha et salgsledd mellom meg og utlandet slik at jeg slipper slik en adm.jobb ved garantitilfeller. Nei, det er riktig.. du har kun den garantien selger ønsker å gi! Så hvis noe ryker så må du sende den tilbake til f.eks USA sånn at selger får ordnet opp i det.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Med tanke på at 700-versjonen lanseres om ikke lenge i Norge ser vi nok ikke noe til 900-modellen før nærmere jul vil jeg tro. Men håper såklart jeg tar feil. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg blir bare mer og mer interessert i 900, jeg. Men så var det det med HP sin mini 2133 også da. Er litt usikker... Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hei! Har startet ett nytt prosjekt. ASUS EEE Carputer Tenkte det kunne være til interesse for noen av dere som liker å se ASUS EEE under kniven Lenke til kommentar
unwill Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Å kjøpe en 700 når 900 er lansert er jo bare dumt. Jeg tenker å kjøpe en 900, men som med all data, så kan man jo ikke følge utviklingen, den går altfor fort. Så jeg må nok hoppe over en generasjon eller to før jeg får inn en ny ultraportabel. Forhåpentligvis er batteritiden forbedret osv til da Eller, hvis noen vil så kan de jo kjøpe min 4G oppgradert til 1 GB RAM så kan jeg skaffe meg en 900 ^^; Lenke til kommentar
Løve Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hvor mye skulle du hatt for din 4G? Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Noen her som har forslag til hva jeg kan gjøre med min 4g med webcam som jeg har flasha istykker biosen på? Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Til dere som ikke vet det, Asus Eee 900 blir lagt ut for salg i Hong Kong førstkommende lørdag, den 19. april. Endret 16. april 2008 av Nrjey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå