Beining Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Takk, fikk til aMSN 0.97 via wiki. Men hvor er "gr" på eee? Lenke til kommentar
Del Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Til høyre for space bar finner du Alt Gr Lenke til kommentar
Beining Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ctrl + alt + 2? Er det bare jeg som er dum, eller? Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Alt-knappen til høyre for space + 2 gir alfakrøll. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Funker videosamtaler med amsn? Tenker da saerlig mot standard msn klienter. Aa ikke kunne bruke pidgin med webcam er en smule frustrerende.. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Er det noen som har kjoept sin eee fra digitalimpuls her? Var det en grei handel? Jeg har luftet maskinen min blant folk i det siste og responsen er overveldende positiv saa naa ser det ut som min mor kanskje faar en snart. Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Kom over butikk man kan forhondsbestille asus eee 900 :o prisen var satt til overaskende lave 330 euro, eller ca 2700 NOK. http://www.superetrader.co.uk/asus-eee-pc-...-pc-p-3277.html Endret 5. april 2008 av kau Lenke til kommentar
Minus Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Må nok skuffe deg der. Prisen som er oppgitt på siden du linker til er pund, så da blir prisen rundt 3400kr. Lenke til kommentar
j0rn Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 sikkert svart på, men gidder ikke bla gjennom 86 sider. Hva er den beste/billigste måten å skaffe seg en Asus eee på? Hvis jeg bestiller fra utlandet, funker den laderen hjemme i norge? Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ettersom det jeg har fått med meg, så kommer det an på hvilken selger du kjøper ifra. Kjøper du i fra en amerikansk selger, må du kjøpe en omformer i tillegg. Men tror du slipper det hvis du kjøper i fra Asia eller andre steder i verden. (Bortsett fra Storbritannia). Kan hende jeg har feil nå, og at det er omvendt, så noen rett meg dersom jeg har feil Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) sikkert svart på, men gidder ikke bla gjennom 86 sider. Hva er den beste/billigste måten å skaffe seg en Asus eee på? Hvis jeg bestiller fra utlandet, funker den laderen hjemme i norge? Jeg kjøpte fra http://www.qbitonline.com/ Betalte 483 dollar inkludert rask EMS-frakt for en svart 4G med webcam. De merket pakken på en slik måte at jeg unngikk moms/toll (uten at jeg trengte å spørre dem om det). Edit: Det følger med et adaptar som passer til norske kontakter. Selve laderen er en multitype som fungerer på alt mellom 100 og 240 volt. Endret 5. april 2008 av jobra1 Lenke til kommentar
j0rn Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 takk for hjelpa! Men blir 7" for lite til å se på film med? Tror jeg venter på eee 900 Lenke til kommentar
Minus Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 takk for hjelpa! Men blir 7" for lite til å se på film med? Tror jeg venter på eee 900 Jeg kommer også til å vente til eee 900. Hadde vært bra om den kom ut før skolestart, slik at jeg får importert en til da. Lenke til kommentar
Del Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Funker videosamtaler med amsn? Tenker da saerlig mot standard msn klienter. Aa ikke kunne bruke pidgin med webcam er en smule frustrerende..Det gjør den, det er vel halve poenget med den. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Kommer til å bestille meg Asus Eee idag. Noen som har erfaringer med siden: http://www.clove.co.uk/ ? Kan pakken bli stoppet i tollen + gebyrer og dritt hvis jeg kjøper derfra? Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Stor sannsynlighet for at du må betale tollgebyr på ca. 100kr og 25% moms. Lenke til kommentar
Cobalt Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 noen som vet hvordan man får asusen til å fungere med f.eks. et Canon eos 400D speilreflekskamera? skulle overføre bildene fra kamera til dataen, men selv om begge oppfører seg som om de er koplet sammen, så forsvinner bare kameraet fra listen inne på filemanager.. noen tips? Lenke til kommentar
Beining Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hvilken msn klient er den beste? Har prøvd både pidgin(grei, men lite oppsett) og amsn 0.97 (ekstremt ustabil og treg) Andre? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 kopete? men hvor god den er sammenlignet med dem to andre skal jeg ikke si noe om... Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Anbefaler Emesene. Jeg bruker den klienten år jeg bruker linux. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå