Dkdaffy Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Unnskyld om dette er svart på før, har ikke tid til å lese igjennom 60sider akkurat nå men hva ligger den dyereste versjonen på? og når kommer dette til norge? :o Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Første test fra norge er ute http://www.idg.no/tester/tester_maskinvare...rticle87039.ece 6'er Den likte jeg Er rimelig fornøyd med min EEE også ) Unnskyld om dette er svart på før, har ikke tid til å lese igjennom 60sider akkurat nåtongue.gif men hva ligger den dyereste versjonen på? og når kommer dette til norge? :o Vel dyreste versjon er vel "8G" som den kalles. Hvor mye den koster er uvisst for meg, men det finner du enkelt ut av ved å søke litt på eBay. Best selgeren er vel "4G" som koster fra 2500-3000 NOK for nå (kjøpt på eBay. Noen kjøper via nettsider fra England og andre land osv). Kommer til landet rundt April måned Endret 14. februar 2008 av nadezico Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) hmm, sånn rent bortsjett fra lagringsplass(??), er det noen merkbare forskjeller på 8g og 4g? tenker da spesielt på ytelse... kunne godt tenkt meg en slik pc igrunn, utrolig greit å bare legge i sekken . Og har du noen anelse om hva prisen blir når den kommer til norge? blir den omtrent det samme som det koster å importere nå? eller blir det billigere/dyrere`? på forhånd takk for svar edit: og hva er forskjell på surf og ikke surf? Endret 14. februar 2008 av Dkdaffy Lenke til kommentar
djchange Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) hmm, sånn rent bortsjett fra lagringsplass(??), er det noen merkbare forskjeller på 8g og 4g? tenker da spesielt på ytelse...8G leveres med 1GB minne, mens 4G leveres med 512MB. Ellers er de så og si helt like. og hva er forskjell på surf og ikke surf?Surf = Uten webkamera og 4 cellers 4400 mAh batteri.Ikke Surf = Med webcamera og har ett 4 cellers 5200 mAh batteri. Du finner det meste av slik info enten hos Asus selv eller på Eeeuser.com sin wiki ;> Endret 14. februar 2008 av djchange Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Så en eee på ebay som hadde touchscreen. Er dette standard, eller var den modifisert på noe slags vis? Var jo i og for seg en litt kul feature det da. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Den er modifisert, eee har ikke blitt lansert med touch. Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Noen som vet om det finnes noe lignende MacBook Airs sin "Remote Disc"? (programmvare for å instalere programmer fra en pc/mac sin optiske driver over trådløst nettverk til en anen(ble litt rotete)) hadde vert litt greit:) Lenke til kommentar
Del Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Noen som vet om det finnes noe lignende MacBook Airs sin "Remote Disc"? (programmvare for å instalere programmer fra en pc/mac sin optiske driver over trådløst nettverk til en anen(ble litt rotete)) hadde vert litt greit:) Mellom linux maskiner er det ikke noe problem. Du kan faktisk montere en DVD på en remote maskin som om den ligger lokalt om du vil (sjekk punkt 4.12 i signaturen min). For data (slik som på en installasjons-CD) kan du bruke hvilken protokoll du vi for å kjøre det over nett. Hva er det du vil bruke det til da? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hei, Er det noen som har en ekstern DVD-brenner til EEE? Gjerne gjennom USB, og uten ekstra strøm hvis mulig. Begynner å bli dårlig plass på den eksterne disken også, og kunne godt tenke meg å brenne ut noe. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 finner en plextor i prisguiden men skulle likt at prisguiden kunne sortere ut dem som funker over usb strøm, men det blir vel en smule vanskelig, eller? Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hva mener du? Har du tenkt å låne en spiller eller? Du får en helt grei intern dvd-brenner for 250-300 kr på nett. For å koble den til eee kjøper du denne, en genial liten sak. Til ca en hundrelapp inkl frakt er den reine røverkjøpet, har en selv. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.474 Du får eksterne brennere også men de pleier å koste mer. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.474Du får eksterne brennere også men de pleier å koste mer. Ikke dumt... har noen brennere liggende, og det er jo ikke alltid jeg trenger den. Ikke like sexy som en slim ekstern DVD brenner, men hvis den bare fungerer på min eee out of the box så er den jo genial Lenke til kommentar
unwill Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 LG: http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p...06;c:36111;r:pg LaCie: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=87230 Fant disse som ser ganske interessant ut, men det blir litt galt at de skal koste 1/3 av en EEE liksom. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.474Du får eksterne brennere også men de pleier å koste mer. Ikke dumt... har noen brennere liggende, og det er jo ikke alltid jeg trenger den. Ikke like sexy som en slim ekstern DVD brenner, men hvis den bare fungerer på min eee out of the box så er den jo genial Den er jo hverken sexy eller transportabel men den er nesten genial for midlertidig tilkobling av whatever. Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Noen som vet om det finnes noe lignende MacBook Airs sin "Remote Disc"? (programmvare for å instalere programmer fra en pc/mac sin optiske driver over trådløst nettverk til en anen(ble litt rotete)) hadde vert litt greit:) Mellom linux maskiner er det ikke noe problem. Du kan faktisk montere en DVD på en remote maskin som om den ligger lokalt om du vil (sjekk punkt 4.12 i signaturen min). For data (slik som på en installasjons-CD) kan du bruke hvilken protokoll du vi for å kjøre det over nett. Hva er det du vil bruke det til da? Takk for svar! Har egentlig verken eee eller noen anen maskin med linux, men ønsker meg veldig tenker mest på å bruke for instalasjon av programmer som kommer på cd, så jeg slipper å fikle med minnepenn;)Er det et alternaltiv å buke en sånn "high-speed-usb-link" eller hva det heter? ps: ser det står i signaturen din at du ikke vet om noe som funker i windows, men du har vel ikke kommet over noe senere? Noen andre som vet om noen alternaltiver? Lenke til kommentar
kjetilsand Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Har et spørsmål, som muligens er stilt før, men er så hinsides lang denne tråden. Hvis jeg bestiller en Eee fra utlandet har den jo ikke æøå-tastene, men vil det være taster plassert på samme sted som har samme funksjon? Er kanskje en bagatell for noen, men dette er det eneste som hindrer meg i å kjøpe en Eee. Hvis det er taster som jeg kan trykke på for å skrive de norske bokstavene, kjøper jeg ganske enkelt bare klistremerker. Lenke til kommentar
Del Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hvis jeg bestiller en Eee fra utlandet har den jo ikke æøå-tastene, men vil det være taster plassert på samme sted som har samme funksjon?Ja, og du kan bruke klistermerker. Lenke til kommentar
Tias Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Fikk eeen min i dag, fungerer ganske greit :-). Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Neimen, se der, Asus EEE er testet av vg! Den fikk terningkast 6 i testen! Jeg skal oppdatere førstetråden litt. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Neimen, se der, Asus EEE er testet av vg! Den fikk terningkast 6 i testen! Jeg skal oppdatere førstetråden litt. Er ikke VG som har testet den nei, men PCWorld, testen er lagt ut i denne tråden før, hadde du lest hele testen i stedet for å skumme gjennom den hadde du sett at det sto Les hele testen hos PC World. lenger ned på siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå