Gå til innhold

Asus EEE tråden


Cursio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare spørre... Er det noen norske forhandlere som har sagt når de kan levere denne? Jeg bestiller gjerne på forskudd, men vil ha garanti og sånt i Norge, vil ikke kjøpe fra Taiwan/Ebay. Etter det jeg leser fins den bare i Taiwan nå og så kommer den til USA og europa snart, og til norge over nyttår?

Lenke til kommentar
Må bare spørre... Er det noen norske forhandlere som har sagt når de kan levere denne? Jeg bestiller gjerne på forskudd, men vil ha garanti og sånt i Norge, vil ikke kjøpe fra Taiwan/Ebay. Etter det jeg leser fins den bare i Taiwan nå og så kommer den til USA og europa snart, og til norge over nyttår?

Det er ikke klart med forhandlere her enda ser det ut som, men sjansen er vel stor for at de som allerede selger Asus sine produkter vil få denne tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Så ikke denne før i dag, fantastisk liten sak. Perfekt for oss som reiser mye, og liker linux. Skulle gjerne sett denne fyllt ut skjermplassen, 10" ble vel nevnt, og så batterikapasitet på noen ekstra timer. Den er uansett absolutt verdt pengene, noe anmeldelser bekrefter. Xandros ville vel vært det første jeg sparket ut av denne, med litt fornuftig oppbygging av linux distro, kan man jo få utrolig mye utav 4-8GB. Er det bare meg som stusser over at vi nå har en laptop som alle sikler over som kun støtter linux, og som antagelig aldri støtte dagens OS fra MS? Morsomt å se at folk faktisk frivillig tenker på å erstatte linux med XP på denne.

Lenke til kommentar
så med andre ord, kjøp ett optisk drev for usb med det samme du kjøper maskina?

Spørs jo litt hva man skal bruke den til da. Jeg har kun brukt den til installasjon av XP. Alt annet kan jeg jo overføre via minnekort/ekstern harddisk. ;)

Behov for en liten test av maskinen?

Endret av datating
Lenke til kommentar
så med andre ord, kjøp ett optisk drev for usb med det samme du kjøper maskina?

Spørs jo litt hva man skal bruke den til da. Jeg har kun brukt den til installasjon av XP. Alt annet kan jeg jo overføre via minnekort/ekstern harddisk. ;)

Behov for en liten test av maskinen?

Skriv gjerne en test av maskinen, husk gode bilder og beskrivelse av hvordan det var å få XP inn på denne herligheten!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...