oooShiny Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 jøsse, er faktisk tastaturet utstyrt med asiatiske tegn?! Kommer av at jeg bestilte den fra Taiwan. Den amerikanske utgaven kommer nok med et mer normalt tastatur. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hvor lang tid tok det å sende den fra Taiwan/Japan til Norge? Lenke til kommentar
oooShiny Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hvor lang tid tok det å sende den fra Taiwan/Japan til Norge? Tok akkurat en uke fra den ble sendt til den ankom det lokale postkontoret. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 tror kanskje dere vil like å se denne: http://jkontherun.blogs.com/jkontherun/200...ng-with-th.html Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 tror kanskje dere vil like å se denne: http://jkontherun.blogs.com/jkontherun/200...ng-with-th.html Jeg hadde egentlig tenkt å vente til eee kom i hyllene i Norge, men vet ikke om jeg klarer vente så lenge. Ser på ebay at noen av selgerene sier PC-en må sendes til Taiwan for garantiservice. Er dette virkelig nødvendig? -Erik- Lenke til kommentar
ksp1 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Må bare spørre... Er det noen norske forhandlere som har sagt når de kan levere denne? Jeg bestiller gjerne på forskudd, men vil ha garanti og sånt i Norge, vil ikke kjøpe fra Taiwan/Ebay. Etter det jeg leser fins den bare i Taiwan nå og så kommer den til USA og europa snart, og til norge over nyttår? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Må bare spørre... Er det noen norske forhandlere som har sagt når de kan levere denne? Jeg bestiller gjerne på forskudd, men vil ha garanti og sånt i Norge, vil ikke kjøpe fra Taiwan/Ebay. Etter det jeg leser fins den bare i Taiwan nå og så kommer den til USA og europa snart, og til norge over nyttår? Det er ikke klart med forhandlere her enda ser det ut som, men sjansen er vel stor for at de som allerede selger Asus sine produkter vil få denne tilgjengelig. Lenke til kommentar
Jlmss Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Venter spent på denne... Den ser ut som den perfekte reisepc for meg. Kansje eg skulle se etter den på Filippinene om den er kommet dit:) Noen som har noen fornuftige gjetninger på pris her i Norge? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 http://eeepc.asus.com/uk/ Koster hvertfall 2400,- i England, kommer nok til å ligge litt over det her da, siden det er 17% mva i england, og 25 her. (Mener hele eu har 17% mva hvertfall..) Lenke til kommentar
Jlmss Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Er en fin liten sak:) Skal se etter om den er kommet til filippiene, skal nedover dit på mandagen. Er den kommet dit blir det nok handling:) Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Takk for nyttig informasjon Thomas_H! Dette er nå lagt til førstepost som jeg har oppdatert ganske kraftig! Mange nye linker og mer informasjon der! Lenke til kommentar
Del Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Så ikke denne før i dag, fantastisk liten sak. Perfekt for oss som reiser mye, og liker linux. Skulle gjerne sett denne fyllt ut skjermplassen, 10" ble vel nevnt, og så batterikapasitet på noen ekstra timer. Den er uansett absolutt verdt pengene, noe anmeldelser bekrefter. Xandros ville vel vært det første jeg sparket ut av denne, med litt fornuftig oppbygging av linux distro, kan man jo få utrolig mye utav 4-8GB. Er det bare meg som stusser over at vi nå har en laptop som alle sikler over som kun støtter linux, og som antagelig aldri støtte dagens OS fra MS? Morsomt å se at folk faktisk frivillig tenker på å erstatte linux med XP på denne. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Holder på å installere XP på min nå. Rett og slett fordi jeg trenger å bruke et Huawei usb-modem og foreløpig finnes det ikke noen annen måte. Xandros er genialt, men må nok dessverre ofre det inntil videre. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det følger med noe slags backup løsning for å få tilbake xandros på PC-en? Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Er det bare meg som stusser over at vi nå har en laptop som alle sikler over som kun støtter linux, og som antagelig aldri støtte dagens OS fra MS? Morsomt å se at folk faktisk frivillig tenker på å erstatte linux med XP på denne. I følge Hardware så skal den komme med XP i desember. Ikke Vista nei, men XP er slettes ikke ille. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det følger med noe slags backup løsning for å få tilbake xandros på PC-en? Ja, det følger med en cd. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 så med andre ord, kjøp ett optisk drev for usb med det samme du kjøper maskina? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) så med andre ord, kjøp ett optisk drev for usb med det samme du kjøper maskina? Spørs jo litt hva man skal bruke den til da. Jeg har kun brukt den til installasjon av XP. Alt annet kan jeg jo overføre via minnekort/ekstern harddisk. Behov for en liten test av maskinen? Endret 9. november 2007 av datating Lenke til kommentar
freolss Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 http://eeepc.asus.com/uk/ Koster hvertfall 2400,- i England, kommer nok til å ligge litt over det her da, siden det er 17% mva i england, og 25 her. (Mener hele eu har 17% mva hvertfall..) Ikke at det har noe å si ang maskinen, men det er ingen felles moms i EU Feks har Tyskland 19%, Danmark 25%.. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 så med andre ord, kjøp ett optisk drev for usb med det samme du kjøper maskina? Spørs jo litt hva man skal bruke den til da. Jeg har kun brukt den til installasjon av XP. Alt annet kan jeg jo overføre via minnekort/ekstern harddisk. Behov for en liten test av maskinen? Skriv gjerne en test av maskinen, husk gode bilder og beskrivelse av hvordan det var å få XP inn på denne herligheten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå