Kahuna Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hva var det som lå på maskinen fra før? Writer? Drar til england om kun få dager, håper virkelig eee selges 'på gata' der borte... Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Bare lurer på en ting, hvis du ikke skal bruke FF eller open office, hva skal du bruke i steden for? Koffice er et bra (og mye lettere) alternativ til openoffice. Konqueror gjør en bra jobb som nettleser. Trenger du noe mer avansert har du alltids opera Lenke til kommentar
random_user Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Da har jeg bestilt Asus EEE hos PSdata.no Info om pc-en: EEE-PC-XXX ASUS 7" Eee 8G 1024MB 0.92kg 8GB SSD 2XUsb VGA Akkurat nå er leveringsdatoen: Ubekreftet: 2008.02.27 Gleder meg:D Lenke til kommentar
bennybanan Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Nice! Har du link til pcen hos psdata? BB Lenke til kommentar
random_user Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Nice! Har du link til pcen hos psdata? BB Bare gå inn på psdata og se nedenfor venstremenyen. Der er det et bilde som du trykker på. http://www.psdata.no/ De vet enda ikke hva prisen er. Men de sender ut informasjon om pris i god tid så du kan kansellere bestillingen. Mvh JunaJ Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Fikk mail i dag jeg også. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Har ikke lest gjennom hele posten..men noen "forventet" pris? Ser at det blir nevnt priser som 6000?? Er ikke det i overkant drøyt? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Har ikke lest gjennom hele posten..men noen "forventet" pris? Ser at det blir nevnt priser som 6000?? Er ikke det i overkant drøyt? Jo, en pris rundt 4.000 kr. er vel mer realistisk. Kanskje under dette også. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Mao er bruktprisene på rundt 3500,- noe i overkant.. Kanskje jeg kommer over noe på ebay Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Vet ikke om dette har blitt nevnt tidligere i tråden; Du kan forhåndsbestille Asus EEE hos PSData her: http://www.psdata.no/form/eee_pc.html Bra av PSData dette! Endret 31. januar 2008 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hva er batteritiden på denne lille saken? Lenke til kommentar
WegianWarrior Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Da har jeg bestilt Asus EEE hos PSdata.noInfo om pc-en: EEE-PC-XXX ASUS 7" Eee 8G 1024MB 0.92kg 8GB SSD 2XUsb VGA Akkurat nå er leveringsdatoen: Ubekreftet: 2008.02.27 Gleder meg:D Tolker det dit at du har fått bekreftelse på forhåndsbestilling? For jeg fylte ut skjemaet til PSData i går og har ikke hørt noe.. vil så gjerne ha en EEE for å fylle tomrommet etter min avdøde Psion5. Hei alle sammen foresten.. ny på forumet =) Lenke til kommentar
random_user Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Tolker det dit at du har fått bekreftelse på forhåndsbestilling? For jeg fylte ut skjemaet til PSData i går og har ikke hørt noe.. vil så gjerne ha en EEE for å fylle tomrommet etter min avdøde Psion5. Hei alle sammen foresten.. ny på forumet =) Hei Ja, det var en bekreftelse ifra psdata. Jeg fylte ut skjemaet pa tirsdag da det kom. Lenke til kommentar
sca Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Tolker det dit at du har fått bekreftelse på forhåndsbestilling? For jeg fylte ut skjemaet til PSData i går og har ikke hørt noe.. vil så gjerne ha en EEE for å fylle tomrommet etter min avdøde Psion5. Hei alle sammen foresten.. ny på forumet =) Hei Ja, det var en bekreftelse ifra psdata. Jeg fylte ut skjemaet pa tirsdag da det kom. Jeg bestilte i går, men har ikke mottatt noen bekreftelse. Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 hmm, la inn en bestilling jeg også.. fikk hverken bekreftelse eller noe info om hvilken modell det var.. og utifra siden dems så står det antatt april.... Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Du får det nok etter hvert. På mailen jeg fikk stod det faktisk at de ventet de inn 27/2 tror jeg, men det kan godt hende det bare var for å ha noe der... Lenke til kommentar
WegianWarrior Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Tålmodighet er en dyd... som jeg ikke har Hører noe snart håper jeg, ellers så får jeg maile og høre om noe har sviktet i prosessen (sikkert fra min side, som vanlig ) I mellomtiden må jeg vel nøye meg med å lese om hva andre har gjort med denne lille tassen. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Du vil motta en ordrebekreftelse i god tid før varen kommer slik at du kan avbestille hvis pris er for høy f.eks. Med andre ord du får ikke ordrebekreftelse rett etter du har sendt inn skjemaet. Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 sansynligvis er 27/2 veldig feil.. pluss at det står på siden dems at den er ventet i april.. uansett fikk min svarte Eeepc med adatper som passet rett i norsk stikkontakt idagT. Temmelig digg. Så var spørsmålet hvilke oppgraderinger man skulle sette igang. Noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå