Kahuna Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Temmelig sikker på at det er 1000 når det sendes i posten. Noen som bruker eeePCen sin sammen med GPS-utstyr og programmer? Noen erfaringer? Ser at man får usb-dongler med GPS ned i $25 Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 http://www.toll.no/templates_TAD/Article.a...;epslanguage=NO Lenke til kommentar
embrace_m3 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Takk! Er det ofte posten loker pakker eller? :/ Lenke til kommentar
bennybanan Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvilke maskiner av eee serien kan du oppgradere med ram? Og hva koster så denne ramen? BB Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvilke maskiner av eee serien kan du oppgradere med ram? Og hva koster så denne ramen? BB Alle untatt Surf versjonen mener jeg. Og har selv kjøpt 1gb ram. Kostet 190kr fra komplett. Lenke til kommentar
embrace_m3 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Skal selv skaffe 2GB ram med xp.. Lenke til kommentar
Del Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Folk pleier å kjøpe en del ekstrautstyr til eeepcen sin så da nærmer de seg fort de 4000,- som søstera mi betalte for sin kohjinsha med xp og office...Det betyr isåfall ned mot 2000,- uten XP og Office, det er isåfall meget interessant. Er dette reellt eller tuller du? Har du en link? Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ikke helt sikker på hvor lovlig den office-lisense var men de som skaffer seg eeepc fra utlandet betaler vel stort sett ikke MVA på sine maskiner. Nei jeg endte med å betale 600 kr i toll mva saker også skal jeg ha en ny strøm ting fra clas ohlson og den klarer seff ikke 9,5 da, møkk.. begynner enkli å bli lei eee og alle probleeemene den har skapt meg hittils Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Folk pleier å kjøpe en del ekstrautstyr til eeepcen sin så da nærmer de seg fort de 4000,- som søstera mi betalte for sin kohjinsha med xp og office...Det betyr isåfall ned mot 2000,- uten XP og Office, det er isåfall meget interessant. Er dette reellt eller tuller du? Har du en link? Ingen link dessverre men du kan jo bare søke og se om du finner noe, modellen hun kjøpte hadde 40GB HDD og heller lite RAM(256MB?). Hun kjøpte maskinen over disk i sørøst-asia og mistenkte egentlig at office-lisensen kanskje ikke var helt lovlig(ikke noe å spare der altså). Og siden jeg kjenner søstera mi er det jo en aldri så liten mulighet for at "litt over 4000" egentlig betyr 4800 Uansett ender du vel opp med 3500-4000 for selve hardwaren, noe som forsåvidt er en helt grei pris sammenliknet med eeePC. Lenke til kommentar
Kaisa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har akkurat bestilt min (4GB) fra england for 2221,- inkl. frakt Har vært i kontakt med www.clove.co.uk i England. Hva gjør jeg med strømforsyning? Der kjører de vel 110v? Lenke til kommentar
embrace_m3 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 strømforsyningen støtter 110-210 v spenninger, du trenger kun adapter til stikk kontakten Lenke til kommentar
embrace_m3 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 De har forresten samme spenning i uk som i norge... Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hm, leste tidligere i denne tråden at man fikk tak i stickers som kan klistres på tastaturet, som tilsvarte det norske tasteoppsettet. Hvor får man tak i disse? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Så denne datamaskinen akkurat nå. vannvitig fin pc må jeg si , men lurer på om en ting. er det en bra skole pc? nå mener jeg bare til å skrive med. Endret 9. januar 2008 av Sno Lenke til kommentar
Kaisa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 De har forresten samme spenning i uk som i norge... Da ordner det seg, vett du :-) Blir vel bestilt i kveld Hm, leste tidligere i denne tråden at man fikk tak i stickers som kan klistres på tastaturet, som tilsvarte det norske tasteoppsettet. Hvor får man tak i disse? Skulle gjerne hatt en link til hvor man kan skaffe disse. Noen som har bestilt sånne? Lenke til kommentar
sim Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Så denne datamaskinen akkurat nå. vannvitig fin pc må jeg si , men lurer på om en ting. er det en bra skole pc? nå mener jeg bare til å skrive med. Det krever litt tilvenning, men det går helt fint å skrive på det Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) ÆØÅ klistremerker. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...em=330125927226 Endret 9. januar 2008 av Tha sims Lenke til kommentar
aDirdal Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kan noen kjapt komme med pro's og con's på disse to, samt en anbefaling på hvilken jeg bør gå for? Amerikansk versjon - 2900kr inkl frakt og moms - express shipping fra USA. Asiatisk versjon - 2300 kr inkl frakt og moms - 4-6 ukers frakt fra Thailand. Ønsker "By it now", men hvor lang tid det går før jeg mottar er egentlig ikke et stort problem. Er det andre hensyn jeg bør ta før jeg kjøper? Noen som sitter på erfaringer på hva den faktiske frakt-tiden pleier bli, dersom man regner fra dagen betalingen blir foretatt? Takk for alle innspill. Er klar over at dersom jeg leiter lenge nok, så vil jeg sikkert finne svar på dette selv, men tenkte jeg skulle la dere brilliere med deres endeløse kunnskap! Lenke til kommentar
PlayTek Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Noen som vet om/når Eee kommer på det norske markedet? Fant ingen svar hos google, så jeg håpet at noen her hadde mer informasjon... Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Noen som vet om/når Eee kommer på det norske markedet? Fant ingen svar hos google, så jeg håpet at noen her hadde mer informasjon... VG sier at den kommer i mars, men ville ikke stolt helt på VG http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=184098 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå