sindreij Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Denne ser veldig interessant ut. Trenger en liten pc blant annet til skolen. Noen som har kjøpt den fra amazon.co.uk? EDIT: Det viste seg at hverken amazon.com eller amazon.co.uk sender eee til norge Endret 8. januar 2008 av sindreij Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Da var min solgt såfall. Kjøper meg heller en 12" pc.. Hadde de lagt inn en 10", så hadde den vært mye bedre Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Noen som har klart å installere XP uten ekstern CD/DVD spiller? Har en 1gb usb key. Tenkte på om det var noen mulighet for å legge inn xp cden på den, og deretter installere xp via usb pen til harddisken på EEE. Tusen takk Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fikk telefon tidligere i dag fra en som skulle levere min Asus eee, men jeg var jo ikke hjemme så må hente den på posten i morgen. Og til dere som har sluppet toll, heldige har dere vørt. Jeg må ut med 600kr *surt* Lenke til kommentar
embrace_m3 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har akkurat bestilt min (4GB) fra england for 2221,- inkl. frakt Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 expansys eller noe? forvent en smekk i tollen... Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 expansys eller noe? Hæ? meg? smekk ja, ble litt dyrere en venta denna maskina, men får nok mye glede av den Lenke til kommentar
embrace_m3 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 GTA:VICE på Asus eee O_O Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) expansys eller noe? Hæ? meg? smekk ja, ble litt dyrere en venta denna maskina, men får nok mye glede av den urk, skulle sitert den. siktet til embrace_m3. Endret 8. januar 2008 av hobgoblin Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 GTA:VICE på Asus eee O_O Masse bilder på eeeuser.com-forumet, folk som kjører WoW og Morrowind og denslags. Lenke til kommentar
Kaisa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Har akkurat bestilt min (4GB) fra england for 2221,- inkl. frakt Har du linken til der du bestilte den? Lurer på å bestille meg en 4G. Hva er forskjellen på surf og ikke surf? Endret 9. januar 2008 av Kaisa Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg tror at surf mangler webcam hvertfall? Lenke til kommentar
sim Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Surf har ikke webcam og har dårligere batteri. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kohjinsha kan være et bra alternativ til eeePC. Samme formfaktor men litt dyrere og har HDD og vendbar skjerm. De lanserer også nye modeller nå. http://www.engadget.com/tag/Kohjinsha/ Fikk lagt fingrene på 'forrige modell' i romjula og likte det jeg så. Siden den er like utilgjengelig fra norge som eeePC og jeg skal til england om noen uker blir det vel til at jeg prøver å raske med meg en eeePC der... Lenke til kommentar
Kaisa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg tror at surf mangler webcam hvertfall? Det er vel det eneste jeg også har funnet ut. Jeg ønsker å bestille en 4 G maskin med webcam og uten de asiatiske bokstavene. Det ser litt ryddigere ut med bare engelske taster, samt klistremerker med de norske bokstavene. Hva mer bør jeg være obs på? Er det tabbe å kjøpe 512 Ram ? Det er de letteste å finne. Trenger litt hjelp, for jeg føler at jeg bare går i ring på ebay Send gjerne en link. Er klar til å bestille Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kohjinsha kan være et bra alternativ til eeePC. Samme formfaktor men litt dyrere og har HDD og vendbar skjerm. De lanserer også nye modeller nå. http://www.engadget.com/tag/Kohjinsha/ Fikk lagt fingrene på 'forrige modell' i romjula og likte det jeg så. Siden den er like utilgjengelig fra norge som eeePC og jeg skal til england om noen uker blir det vel til at jeg prøver å raske med meg en eeePC der... "litt" dyrere... vil heller si det er som dag og natt da men men... nærmeste en kommer i sammenligning er nok via nanobook, hvor blant annet packard bell har en variant ute i england. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Folk pleier å kjøpe en del ekstrautstyr til eeepcen sin så da nærmer de seg fort de 4000,- som søstera mi betalte for sin kohjinsha med xp og office... Ikke helt sikker på hvor lovlig den office-lisense var men de som skaffer seg eeepc fra utlandet betaler vel stort sett ikke MVA på sine maskiner. Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har akkurat bestilt min (4GB) fra england for 2221,- inkl. frakt Har du linken til der du bestilte den? Lurer på å bestille meg en 4G. Hva er forskjellen på surf og ikke surf? Kanskje han bestillte herfra?: http://clove.co.uk/ De selger ihvertfall Asus EEE og trekker i fra engelsk moms (VAT) før de sender. Fraktkostnadne deres er heller ikke så høye. En vanlig 4G inkl. frakt kommer på £211. Med dagens kurs på £ blir det ca 2221 kroner. I tilfelle man bestiller herfra må man regne med å betale norsk moms + gebyr 175,- til posten. Da blir det totalt ca 2951 kroner med alt. Ikke så værst pris i forhold til Ebay, særlig når man da slipper de kinesiske tegnene som det ofte er på Ebay-EEE'er Lenke til kommentar
embrace_m3 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Lol!^ Du har helt rett.. Men folkens!?! Hva er tollgrensen for gaver??? Haster!!! Lenke til kommentar
embrace_m3 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har lest både 1000,- eller 2000,- Wich is it??!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå