Kultom Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Det vil uansett bli anledning til å skaffe seg en i år om du virkelig vil ha en så fort som mulig. De vil nok være ganske raskt ute på ebay, regner med at denne kommer seg raskt til Hong Kong og raskt ut på ebay.co.uk. Og da kanskje man slipper unna med en EEE til under 2000kr og, trur neppe vi får noen av modellene under 2000kr i norge. Lenke til kommentar
farballa Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Spørst ikke om det kommert til å bli tatt inn mye av de dyreste modellene her til lands, om ikke Elkjøp finner ut at de vil satse på billige bærbare til folket da Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Kudos til første butikk som klarer å få inn et parti med disse her til lands.. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Asus EEE ble nesten utsolgt første dag til salgs i Tapei, artikkel En butikk mottok 99 enheter, og de forsvant omtrent øyeblikkelig! I USA skal EEE være i salg 1. november. Her er noen flere bilder tatt under "unboxingen" av PC-en. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Den ser ikke billig ut i det hele tatt. Selvsagt en smule liten skjerm, men jøss, du kan betale tre ganger prisen og ikke få stort flere tilkoblinger nesten... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Damn, gleder meg til jeg forhåpentligvis åpner en slik eske selv. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 På den offisielle nettsiden til Asus EEE ble det for et par dager siden offentliggjort endelig releasedate på de forskjellige modellene. Det står også en fin presentasjon over specs av de forskjellige modellene. Skal jeg ha en EEE, blir det nok modell 4G. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) (Forresten, så er første EEE pc liggende på Ebay.com akkurat nå. Til dog en veldig stiv pris. ) Edit, ser ut som det er forhåndsbestillinger enn "kjøp nå" tilbud. Endret 25. oktober 2007 av kvitrafn Lenke til kommentar
Autopsy Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Noen som har noen formening om når vi ser denne i Norge? Neppe før nyttår tipper jeg..? Er det mulig å kontakte Asus Norge elns for å finne ut sånt? Finner pent lite info på "de norske" hjemmesidene til Asus. Har funnet ut dette om release i USA: Here's the launch dates for the EEE models in North America. * Eee PC 8G: End of November * Eee PC 4G: 10/16/07 Global Launch * Eee PC 4G Surf: Middle of November * Eee PC 2G Surf : End of November Tar vel en del lengre tid å få den klar til Europa pga. ulike tastatur og oversettelse av OS osv...? Endret 25. oktober 2007 av Autopsy Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Tlf til Asus Nordic fra Norge: 23 16 26 82 Endret 25. oktober 2007 av kvitrafn Lenke til kommentar
Autopsy Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Tlf til Asus Nordic fra Norge: 23 16 26 82 Det der er vel strengt tatt nummeret til teknisk support... Tviler på at de vet noe om lanseringsdato. Folk som sitter på sånne support-telefoner er ofte underbetale morons trent opp til å hjelpe folk å koble en USB-kabel fra printeren til PC-en. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Sant nok, men også det eneste jeg fant av info om hvordan man skulle kontakte Asus i norge. Lenke til kommentar
gunnare Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Tror denne maskinen kommer til å presse ned prisene på bærbare. Bruktprisene på bærbare har vært høye lenge, men Eee kommer nok til å presse ned prisene kraftig. 'Den ser mye bedre ut, og virker mye mer moderne enn de brukte maskinene. Lenke til kommentar
chrstein Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg slenger meg på her. Har ivrig fulgt med på siste tids billigPC-prosjekter. Asus sin ser fet ut og bare MÅ prøves! Håper ikke vi trenger å vente så langt ut i nyåret før den dukker opp i Norge! Jeg har også forhåpninger om en 10" med litt høyere oppløsning, time will tell. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Nå har de fire modellene av Asus EEE blitt lagt til i prisguiden! Jeg har meldt meg på prisvarsling (når pris er tilgjengelig) på alle fire Prisvarsling finner du blant fanene på toppen av produktsiden, ved siden av bilder! EDIT: Bad news, så ikke dette før nå: Vi må imidlertid vente litt lenger enn det for å se maskinene til salgs her til lands. Ifølge Asus blir Eee lansert i Norge en gang på nyåret, så inntil videre må vi smøre oss med tålmodighet. Artikkel Endret 1. november 2007 av Cursio Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Video test av EEE maskinen! Så hva sier dere, ser det lovende ut? jeg gleder meg i alle fall veldig! Endret 2. november 2007 av TiduZ Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Den ser rå ut! Gleder megtil jeg pakker opp en sånn. Men lurer på hvordan det er å skrive på så lite tastatur. . . Lenge siden jeg har hørt noe om 10"-modellen, og finner heller ikke noe info på web-en. Noen som sitter på noe info om release 10"? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Etter hva jeg har forstått så er 10"-ern død... Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Etter hva jeg har forstått så er 10"-ern død... Stemmer nok det ja. Var visst snakk om at den ville bli en konkurrent til Asus eksisterende (og dyrere) modeller. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Litt eee-nytt: Source code, XP drivers for EEE PC appear http://www.theinquirer.net/gb/inquirer/new...code-xp-appears Eee PC gets stripped down http://www.theinquirer.net/gb/inquirer/new...c-gets-stripped http://www.tweaktown.com/articles/1213/asu...k/index.html%20 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå