Gå til innhold

Asus EEE tråden

Cursio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lese- og skrivehastighet vil jeg anta.

----------------------------------------------

Tatt fra wikipedia:

SDHC cards have SD Speed Class Ratings defined by the SD Association. The SD Speed Class Ratings specify the following minimum sustained write speed on to empty SDHC cards:

Class 2: 2 MB/s

Class 4: 4 MB/s

Class 6: 6 MB/s

-------------------------------------------

Hadde trodd det var kjappere enn dette. Mitt 2GB SD kort har jo 20MB i sekundet.

Lenke til kommentar
De 4gb ekstra koster?

En ekstern blir jo 80GB+ da, og kjøper du en sann liten så er det jo kult og :)

Om du har bruksområde som ikke gjør noe for deg å måtte drage med en liten disk..

Du får jo 8GB minnekort og da..

Det vil koste meg ca 700 kr ekstra for 8gb, men då får eg også dobbelt så mykje minne (1gb).

Må ha 1 gb minne uansett så det vil vel koste meg meir enn dei 700kr ene for å få den slik eg vil ha den.

Lenke til kommentar
Hvordan får man brukt webcam i messenger programmet på maskinen?? Har den standard linux versjonen. Når jeg er på msn sp vet jeg ikke hvordan jeg aktiverer webcamet??

Jeg bruker ikke webcam selv, så jeg er kanskje ikke helt oppdatert, men sist jeg sjekket var aMSN en god messenger klient for formålet. Burde ikke være noe problem å finne en pakkebrønn til Xandros med programmet dersom det ikke allerede er installert.

Lenke til kommentar

Vil nok tru at om eve ikke hadde lansert tilleggspakka de gjorde nå for noen månder siden, trinity var det kanksje den het, så kunne det muligens gått. Men vil nok være vanskelig nå gitt.

Uansett, emulatorer er sent fra himmelen, og EEE er en helt utrolig artig spillmaskin faktisk om man vil bruke den til det. Alt fra NES til PS1 spill på en bærbar liten rakker.

Lenke til kommentar
Prøvde å installere til windows, men syns det passet dårlig til maskinen så jeg installerte tilbake til vanlige linux operativsystemet. Men nå fungerer ikke webcam'et? Noen tips? I programmet "Webcam" er det bare sort, når jeg prøver å skru på webcamet.

Jeg tror du må sette OS Installtion til Finish i biosen for å slå på USB2.0. Når den står på Start er det bare USB1.1 og webcamet krever med bandwidth.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...