iChristian Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Fungerer disse på Eee: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=333473 Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Sikkert, men de der er class 2, en del tregere enn class 6. Så vær sikker på hva du kjøper når du invisterer i et SDHC-kort. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Sikkert, men de der er class 2, en del tregere enn class 6. Så vær sikker på hva du kjøper når du invisterer i et SDHC-kort. Hva er forskjellen, bortsett fra prisen? Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Lese- og skrivehastighet vil jeg anta. Lenke til kommentar
Phyro Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Lese- og skrivehastighet vil jeg anta. ---------------------------------------------- Tatt fra wikipedia: SDHC cards have SD Speed Class Ratings defined by the SD Association. The SD Speed Class Ratings specify the following minimum sustained write speed on to empty SDHC cards: Class 2: 2 MB/s Class 4: 4 MB/s Class 6: 6 MB/s ------------------------------------------- Hadde trodd det var kjappere enn dette. Mitt 2GB SD kort har jo 20MB i sekundet. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) vel det er jo bare minimumet for å komme innenfor en klasse... og det er også ett "gjennomsnitt". selv om en brikke kan gjøre 20+ på mindre mengder så kan det være den dabber av på større mengder av en eller annen grunn... Endret 19. desember 2007 av hobgoblin Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Oj disse var pene ja. Kunne tenkt meg ein slik. Kor er det dere bestiller frå ? ebay ? Er det verdt dei ekstra kronene for 8gb versionen ? Eller ville dere heller bare kjøpt ein liten (les 2,5 tommer) ekstern. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 De 4gb ekstra koster? En ekstern blir jo 80GB+ da, og kjøper du en sann liten så er det jo kult og Om du har bruksområde som ikke gjør noe for deg å måtte drage med en liten disk.. Du får jo 8GB minnekort og da.. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hvordan får man brukt webcam i messenger programmet på maskinen?? Har den standard linux versjonen. Når jeg er på msn sp vet jeg ikke hvordan jeg aktiverer webcamet?? Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 De 4gb ekstra koster? En ekstern blir jo 80GB+ da, og kjøper du en sann liten så er det jo kult og Om du har bruksområde som ikke gjør noe for deg å måtte drage med en liten disk.. Du får jo 8GB minnekort og da.. Det vil koste meg ca 700 kr ekstra for 8gb, men då får eg også dobbelt så mykje minne (1gb). Må ha 1 gb minne uansett så det vil vel koste meg meir enn dei 700kr ene for å få den slik eg vil ha den. Lenke til kommentar
Del Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hvordan får man brukt webcam i messenger programmet på maskinen?? Har den standard linux versjonen. Når jeg er på msn sp vet jeg ikke hvordan jeg aktiverer webcamet?? Jeg bruker ikke webcam selv, så jeg er kanskje ikke helt oppdatert, men sist jeg sjekket var aMSN en god messenger klient for formålet. Burde ikke være noe problem å finne en pakkebrønn til Xandros med programmet dersom det ikke allerede er installert. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 "18.12.07 09.45 SENDT FRA AVSENDERLAND" Tok sin tid... Hvor lang tid kan en pakke bruke på å komme seg fra Taiwan til Norge? Lenke til kommentar
majorkira Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 noen prøvd eve online på denne ? "18.12.07 09.45 SENDT FRA AVSENDERLAND" Tok sin tid... Hvor lang tid kan en pakke bruke på å komme seg fra Taiwan til Norge? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Vil nok tru at om eve ikke hadde lansert tilleggspakka de gjorde nå for noen månder siden, trinity var det kanksje den het, så kunne det muligens gått. Men vil nok være vanskelig nå gitt. Uansett, emulatorer er sent fra himmelen, og EEE er en helt utrolig artig spillmaskin faktisk om man vil bruke den til det. Alt fra NES til PS1 spill på en bærbar liten rakker. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 "18.12.07 09.45 SENDT FRA AVSENDERLAND" Tok sin tid... Hvor lang tid kan en pakke bruke på å komme seg fra Taiwan til Norge? Vil tro du får den etter jul en gang. Er altfor mye å gjøre for posten om dagen Lenke til kommentar
pwn3d Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Må man fortsatt bestille disse på Ebay fra taiwan eller er det mulig å kjøpe de i internett butikker i UK eller USA? Lenke til kommentar
oddi Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Må man fortsatt bestille disse på Ebay fra taiwan eller er det mulig å kjøpe de i internett butikker i UK eller USA? Er sikkert mulig å kjøpe fra internett-butikker, men da må du regne med å betale toll/moms. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 23.12.07 12.52 UTSENDT TOLLFRI 2061 GARDERMOEN Men slike UPS Express pakker, har dem samme prioritet som "Pakke over natten"? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Prøvde å installere til windows, men syns det passet dårlig til maskinen så jeg installerte tilbake til vanlige linux operativsystemet. Men nå fungerer ikke webcam'et? Noen tips? I programmet "Webcam" er det bare sort, når jeg prøver å skru på webcamet. Lenke til kommentar
ivc Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Prøvde å installere til windows, men syns det passet dårlig til maskinen så jeg installerte tilbake til vanlige linux operativsystemet. Men nå fungerer ikke webcam'et? Noen tips? I programmet "Webcam" er det bare sort, når jeg prøver å skru på webcamet. Jeg tror du må sette OS Installtion til Finish i biosen for å slå på USB2.0. Når den står på Start er det bare USB1.1 og webcamet krever med bandwidth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå