Gå til innhold

Asus EEE tråden

Cursio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var vell en som fekk 90kr i tollgebyr :p

Hehe, ja det var jo ikke all verden. Er vel ikke så mye posten kan gjøre når verdien på

pakken er satt til feks i mitt tilfelle til under 30$, som er godt under 200kr grensa som er

grensa for å få toll på en ting fra utlandet.

Fikk min levert som gave med verdi på 100$, siden grensen på gaver er 1000kr

Lenke til kommentar

Min har nå blitt videresendt fra hamar i natt ser jeg. det er ekspresspakka si det! har bare brukt 4 dager fra gardermoen til å bli registrert på hamar! forhåpentligvis så får jeg PC-en i dag da. jeg har bestillt meg usb-hub og bluetooth adapter som skal inni PC-en, ekstern usb 2.0 harddiskkabinett og en 2.5 tommers wd 80 gb hd til å ha i det pluss noen andre fine gadgets til PC-en... hehe den ble ikke like billig som jeg trodde til slutt. men fortsatt har den bare kostet meg rundt 3200 - 3300 kr :)

og hvor får man takk i Windows XP Fundamentals som privat person?

spørs nok om man må lete etter skatten i piratbukta ;)

Endret av n00ky
Lenke til kommentar

Jeg tenkte det kunne vært interessant med en spørreundersøkelse i tråden. Men hva mener dere kan være lurt å spørre om? Jeg kan lage inntil 3 spørsmål i en avstemning. Her er noen forslag:

Hvilket operativsystem kjører du på EEE? (flervalg)

- Xandros (det originale)

- Windows

- En annen Linux-distro

- Annet

Hvilken versjon av EEE har du?

- Surf 2G (700)

- Surf 4G (701)

- 4G med webcam (701)

- 8G med webcam (701)

Hvordan har du oppgradert maskinvaren? (flervalg)

- SD minnekort

- Mer ram

- Ekstern harddisk

Bør jeg byttet ut noen av spørsmålene eller legge til eller endre svaralternativer før jeg lager den?

Lenke til kommentar
Bra intiativ, Simen1! Klarer du å sette inn en poll i denne tråden?

:thumbup:

Spørsmålene var gode, men kanskje du skulle laget et siste spørsmål som spør om hvilket bruksområde folk stort sett bruker den til? :)

Støttes, bruksområde bør med. :)

Trenger vi 'dualboot' som alternativ på spørsmål 1?

Lenke til kommentar
Støttes, bruksområde bør med. :)

Ok. Da bytter jeg ut siste spørsmål med:

Hva bruker du PCen til? (flervalgspørsmål)

- Kontorprogrammer

- Spill

- Redigering av lyd/video

- Avspilling av lyd/video

- Surfe på nettet

- Programmere

- Oppbevaring og visning av bilder

- GPS-navigering

- Undervisning for barn

- Undervisning for deg selv/voksne

Kom gjerne med flere forslag til forbedringer før jeg lager avstemningen.

Trenger vi 'dualboot' som alternativ på spørsmål 1?

Tja. Jeg lager det som flervalgspørsmål. Altså at man kan krysse av for flere OS om man vil. Men jeg kan godt føye på dualboot selv om det blir litt smør på flesk. Dvs. det går an å lese det ut fra tallene om man vil men det er lettere å se resultatet om man har et eget kryss for det.

Lenke til kommentar
Jaja, så nådde aldri Eeen min landet. Sist registrert idet den forlot Taiwan, iflg. posten er det ingen sjanse for at den er i landet. Får håpe selger vet noe mer enn meg og føler seg gavmild :\

Lenge siden den ble sendt fra taiwan? Tok nesten 3 døgn før min var registrert her i landet...

Lenke til kommentar
Jaja, så nådde aldri Eeen min landet. Sist registrert idet den forlot Taiwan, iflg. posten er det ingen sjanse for at den er i landet. Får håpe selger vet noe mer enn meg og føler seg gavmild :\

Lenge siden den ble sendt fra taiwan? Tok nesten 3 døgn før min var registrert her i landet...

Ble sendt 13., håper som bare det på at noen bare har glemt den litt :\

Edit: Haha, sjekket nå bare for å se og den ble nettopp registrert på Gardermoen :D:D

Dumme posten som mente den var fortapt :D

Endret av jurg
Lenke til kommentar
Min ble sendt idag. Men sporer man med UPS nummeret på posten.no sin tjeneste?

Eller bruker man UPS sin?

Jeg brukte posten.no sin sporing, men tok noen dager før jeg kunne spore den (da denne sporingen kun gjelder etter at maskinen har landed på gardermoen)

Har forøvrig lagt inn windows 2000 på maskinen min nå, tar mye mindre plass enn xp, men har alle funksjonene (var en del som ikke virket optimalt med winflp).

Endret av oddi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...