sn0dig Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Noen som har xp eller winflp som har fått til webcam? Edit: Har ikke kjørt win update ferdig ennå, så kanskje det kommer etter det. Endret 15. desember 2007 av sn0dig Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg har fått til webkamera ja.. Tror det kom med en eller annen grafikkdriver.. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hmm.. Har installert de grafikkdriverene som var på eee siden til asus ihvertfall.. Lenke til kommentar
n00ky Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Min kom ikke i dag heller og etter å ha vært nede på postkontoret og snakket med de der og fått de til å søke på pakken så fant de ut at den fortsatt ligger pent og pyntelig på gardermoen. Utrolig irriterende at det skal ta mer enn 2 dager før den forlater gardermoen... pluss søndag. Jeg vet at de har vært på jobb inne der i dag for jeg har fått en annen pakke stoppet i importfortollingen i dag. Han på posten sa at jeg mest sannsynlig ville ha den på onsdag. [ironi] jippi! [/ironi] så til dere som faktisk har fått deres og kjører Windows Fundamentals; hvordan er det med spill-kompatibilitet? Har hørt at den kommer installert kun med deler av directx-pakken... Fant med det samme en guide om hvordan man kan "installere" den komplette directx-pakken i WinFLP ved hjelp av ett script og en annen pc som har delt c:\ via nettverk Les her Lenke til kommentar
Del Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Oppstartstid på OO kan greit reduseres i linux så mye man måtte ønske. Som en start kan de som ønsker det gjøre følgende: Tools->Options->Memory, så kan du øke standard innstillinger på hvor mye minne OpenOffice får lov å legge beslag på mens den jobber, huk av Enable systray quickstarter for rask oppstart' Alternativ kan du bruke en office suite som tar mye mindre plass, og kjører mye lettere. Både Gnome office (Abiword og Gnumeric) og Koffice er greie alternativer. Hm, har iphone også og denne fungerer glimrende til alt eee'en kan gjøre,Du har en fullblods linuxmaskin. Det er fantastisk hvor mye du kan gjøre med den, ta en titt på signaturen min for å se et lite utvalg. En iphone kan nesten ikke gjøre en dritt. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Okei, vurderer å kjøpe en slik en fra eBay jeg. Men litt vanskelig å finne frem, kunne noen linke til meg en slik EEE(ikke Surf versjonen, og må ha engelsk tastatur)? Denne? http://cgi.ebay.com/Asus-Eee-PC-EeePC-Blac...oQQcmdZViewItem Men ser ut til at den har kinesiske taster :S Endret 15. desember 2007 av Stig Jøran Lenke til kommentar
n00ky Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Okei, vurderer å kjøpe en slik en fra eBay jeg. Men litt vanskelig å finne frem, kunne noen linke til meg en slik EEE(ikke Surf versjonen, og må ha engelsk tastatur)? Denne? http://cgi.ebay.com/Asus-Eee-PC-EeePC-Blac...oQQcmdZViewItem Men ser ut til at den har kinesiske taster :S det er i alle fall denne selgeren flere av oss andre har kjøpt våre Eee'er fra... og de engelske tastene er jo der... sammen med kinesiske tegn... Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Okei. Jaja gjør vel ikke så mye. Var bare det at en kamerat av meg som har en EEE og som ikke har kinesiske tegn. Men har kjøpte på QXL. Men da kjøper jeg nok på eBay da =) EDIT: Sånn, da var den bestilt. Hvor lang leveringstid er det på disse som sendes fra Taiwan? Endret 16. desember 2007 av Stig Jøran Lenke til kommentar
Venin Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg bestilte fra USA jeg for å få slippe de asiatiske tegnene og for å få manualer og sånt på engelsk. Tok faktisk hele 2 uker på å få den.. bestilte søndag 25., fyren registrerte pakken elektronisk 27., den ble shippa fra USA 1. des og var hos meg 11 desember. Egentlig like greit siden jeg ikke hadde tid til å bruke den før da. Lenke til kommentar
wrau Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Okei. Jaja gjør vel ikke så mye. Var bare det at en kamerat av meg som har enEEE og som ikke har kinesiske tegn. Men har kjøpte på QXL. Men da kjøper jeg nok på eBay da =) EDIT: Sånn, da var den bestilt. Hvor lang leveringstid er det på disse som sendes fra Taiwan? Eg bestillte min fra taiwan torsdag og fekk den på døra tirsdag. Den blei då sendt direkte fra gardermoen til bergen. Vil nok ta litt lenger tid om du må innom postsentralen i oslo der det er rimelig masse kø for tida... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 heh, ja det kan vel være en ide å vente en stund fremover. er jul folkens, og jul betyr at gode gamle posten norge får testet systemene sine tilsvarende hvordan telenor og netcom kjenner det rundt nyttårsaften Lenke til kommentar
n00ky Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Eg bestillte min fra taiwan torsdag og fekk den på døra tirsdag. Den blei då sendt direkte fra gardermoen til bergen. Vil nok ta litt lenger tid om du må innom postsentralen i oslo der det er rimelig masse kø for tida... skal skrive under på at denne påstanden stemmer ja... min har vært på gardermoen siden onsdag. satser på at den kommer seg vekk derfra så snart som mulig Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Eg bestillte min fra taiwan torsdag og fekk den på døra tirsdag. Den blei då sendt direkte fra gardermoen til bergen. Vil nok ta litt lenger tid om du må innom postsentralen i oslo der det er rimelig masse kø for tida... skal skrive under på at denne påstanden stemmer ja... min har vært på gardermoen siden onsdag. satser på at den kommer seg vekk derfra så snart som mulig Den store forskjellen ligger nok i hvilken type frakt du har betalt for. Ekspress (EMS) er gjort unna på bare noen få timer etter ankomst, mens hvis du har kun vanlig frakt kan den normalt sett ligge opptil 2-3 dager for fortolling. Nå i jula muligens enda lenger. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Dette var en koselig melding: 16.12.07 10.52 UTSENDT TOLLFRI 2061 GARDERMOEN 16.12.07 08.08 STOPPET FOR IMPORTFORTOLLING 2061 GARDERMOEN 16.12.07 08.08 ANKOMMET MOTTAKERLAND 2061 GARDERMOEN 14.12.07 10.20 SENDT FRA AVSENDERLAND 9999 INGEN NY POSTADRESSE Da tar jeg turen opp på Gardermoen i morgen og får hentet den:) Gidder ikke å vente år og dag for å få den tilsendt. Lenke til kommentar
jurg Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Dette var en koselig melding: 16.12.07 10.52 UTSENDT TOLLFRI 2061 GARDERMOEN 16.12.07 08.08 STOPPET FOR IMPORTFORTOLLING 2061 GARDERMOEN 16.12.07 08.08 ANKOMMET MOTTAKERLAND 2061 GARDERMOEN 14.12.07 10.20 SENDT FRA AVSENDERLAND 9999 INGEN NY POSTADRESSE Da tar jeg turen opp på Gardermoen i morgen og får hentet den:) Gidder ikke å vente år og dag for å få den tilsendt. GAH! Min ble sendt 13.12 og har enda ikke fått oppdatert status på den :\ Den bør virkelig ikke ha forsvunnet Lenke til kommentar
Venin Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Du er sikker på du kan hente den ut på Gardermoen? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Du er sikker på du kan hente den ut på Gardermoen? I morgen ja. Det er fullt mulig å hente den ut på hentekontoret til EMS på Gardermoen. Er raskere det enn at jeg må vente på å få den tilsendt fra posten. Har gjort det mange ganger før. Lenke til kommentar
n00ky Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Den store forskjellen ligger nok i hvilken type frakt du har betalt for.Ekspress (EMS) er gjort unna på bare noen få timer etter ankomst, mens hvis du har kun vanlig frakt kan den normalt sett ligge opptil 2-3 dager for fortolling. Nå i jula muligens enda lenger. den er sendt med EMS... Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Noen som faktisk har fått toll på sin Asus Eee? Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Var vell en som fekk 90kr i tollgebyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå