sn0dig Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) her er min historie om posten i norge kontra internasjonalt;*snip snap osv* Off-topic anyone? Dette er ikke akkuratt "din erfaring med posten" tråden heller. Så da skal vi slette ca halvetråden der folk diskuterer hvor sin eee bestilling befinner seg?? Det er "asus eee" tråden, det er er ikke urelevant å diskutere alt som har med eee å gjøre. Har du lest posten hans eller? Det handler om en defekt psp, ikke eee. Leif was here Endret 15. desember 2007 av sn0dig Lenke til kommentar
n00ky Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Har du lest tråden hans eller? Det handler om en defekt psp, ikke eee. og at det tok flere dager fra den var i landet til at eee'en ble stoppet for importfortolling... som nevnt før av meg... men; nok nå.. .tilbake til tråden... Asus Eee vi snakker om... jeg håper fortsatt at jeg har den i morgen Endret 14. desember 2007 av n00ky Lenke til kommentar
kesse Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 anyhoooow. Må si at jeg er mer fornøyd med eee etter at jeg fikk lagt inn xp, jeg synes det flyter bedre og at oppstart av openoffice feks går langt kjappere. Kjører Winflp som jeg la inn ved hjelp av en minnepinne, fungerer som en drøm!! En annen ting jeg er overrasket over er hvor god det trådløse nettverkskortet i eee er, den er langt bedre enn i min Macbook. Alt i alt er jeg fornøyd med eee, selvom bruken kanskje er litt begrenset. Føler på en måte at jeg ikke får brukt den til alt jeg så for meg på forhånd, og at jeg er avhengig av en laptop til i tillegg. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 anyhoooow. Må si at jeg er mer fornøyd med eee etter at jeg fikk lagt inn xp, jeg synes det flyter bedre og at oppstart av openoffice feks går langt kjappere. Kjører Winflp som jeg la inn ved hjelp av en minnepinne, fungerer som en drøm!! Hvordan installerte du det fra minnepenn? Vil nemlig legge inn winLFP selv og regner med at det går med f.eks SD kort i ekstern minnekortleser eller i den interne minnekortleseren? Lenke til kommentar
majorkira Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 http://www.eeeuser.net/ er hvordan og lage sd bootbar Lenke til kommentar
kesse Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Jeg brukte den linken som ble lagt ut tidligere i denne tråden her. Husker ikke helt hvor, var uansett veldig lett. Tipper du kan bruke ekstern minnekort leser hvertfall! Men du er også avhengig av en annen pc med XP, vet ikke om det funker med Vista. Selve prosessen er gjort på en time ca. Etter at jeg la inn xp, la jeg inn alle driverne. Samt openoffice, opera, vlc, winamp, trillian og noen andre små programmer. I tillegg til vista theme, ble ganske så lekkert Edit: http://asuseeehacks.blogspot.com/2007/11/i...ls-on-asus.html dette er den "guiden" jeg brukte. Endret 15. desember 2007 av kesse Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg brukte den linken som ble lagt ut tidligere i denne tråden her. Husker ikke helt hvor, var uansett veldig lett. Tipper du kan bruke ekstern minnekort leser hvertfall! Men du er også avhengig av en annen pc med XP, vet ikke om det funker med Vista. Selve prosessen er gjort på en time ca. Etter at jeg la inn xp, la jeg inn alle driverne. Samt openoffice, opera, vlc, winamp, trillian og noen andre små programmer. I tillegg til vista theme, ble ganske så lekkert Edit: http://asuseeehacks.blogspot.com/2007/11/i...ls-on-asus.html dette er den "guiden" jeg brukte. "Finner ikke siden" Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) *snippety snappety* "Finner ikke siden" Lette meg fram til siden jeg. Link Edit: XO vs 701 Morsomt å se at XO vinner design kåringen..... Personlig synes jeg den ser ut som en typisk leke-bærbar man kunne ha funnet hos toys 'r' us... Endret 15. desember 2007 av sn0dig Lenke til kommentar
kesse Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Den sidenn som snodig fant frem til der er den jeg brukte ja Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Holder på å legge installasjonen til minnekortet med PeToUSB nå... Så får vi se hvordan dette går. Hvis det ikke funker så har jeg ikke noe os på pcen siden backup partisjonen også forsvinner med formattering Edit: Noen burde ha laget et norsk EEE forum så hadde nye folk sluppet å lese gjennom alle de 34 sidene for å lete etter info ^^ Endret 15. desember 2007 av sn0dig Lenke til kommentar
kesse Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Det gikk skeis for meg et par ganger, men var ikke noe problem å legge inn linux igjen kun ved bruk av en ekstra xp pc og en minnepenn igjen Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Det gikk skeis for meg et par ganger, men var ikke noe problem å legge inn linux igjen kun ved bruk av en ekstra xp pc og en minnepenn igjen Funka fett for meg ihvertfall Nå må jeg bare tweake litt for å få til swap til sd kort og sånt. Edit: Det er jo helt sykt batteri som er på da.. Etter å ha installert winFLP på batteri har jeg 80% igjen, og det var ikke fullt før jeg begynte på installasjonen heller! :o Endret 15. desember 2007 av sn0dig Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hva bruker dere andre her eee'en til? Har hatt min i 1 dag nå og kan ikke helt se for meg bruksområdet. Mest grunnet skjermen egnelig. Litt små taster også. Vurderer nesten å selge den allerede. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hva bruker dere andre her eee'en til? Har hatt min i 1 dag nå og kan ikke helt se for meg bruksområdet. Mest grunnet skjermen egnelig. Litt små taster også. Vurderer nesten å selge den allerede. Skole skole og atter skole Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hva bruker dere andre her eee'en til? Har hatt min i 1 dag nå og kan ikke helt se for meg bruksområdet. Mest grunnet skjermen egnelig. Litt små taster også. Vurderer nesten å selge den allerede. name your price Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hehe, har nok interiserte her på jobben som står klare med penger Syns PC-en er upraktisk å skrive på, men har store hender,så sikkert det. Ble litt bedre å bruke etter at jeg fikk enablet full kde desktop. Får se hva jeg gjør, enten selger jeg den eller så oppgraderer jeg den og legger inn eeexubuntu eller windows xp. Lenke til kommentar
lamabodo Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hehe, har nok interiserte her på jobben som står klare med penger Syns PC-en er upraktisk å skrive på, men har store hender,så sikkert det. Ble litt bedre å bruke etter at jeg fikk enablet full kde desktop. Får se hva jeg gjør, enten selger jeg den eller så oppgraderer jeg den og legger inn eeexubuntu eller windows xp. Tok en god dag å bli vant til tastaturet. Skriver nok ikke like kjapt som på den litt større laptop-en min, men det går mer enn fort nok til å sende en epost eller to, surfe litt rundt og skrive et og annet dokument. Hovedtanken da jeg kjøpte eee-en var å bruke den som medieavspiller. Har mp3-samlinga mi på en NSLU2 i nettverket mitt, og eee-en mounter denne som en lek. Men, etter å ha installert ubuntu har det mer og mer blitt sånn at eee-en er med overalt. Utrolig hendig dings. En House-episode på toget, litt nettsurfing på kafé og, ikke minst, som ren underholdning på dørgende kjedelige forelesninger. Faktisk er det ofte jeg ender opp med å slå på eee-en hjemme istedet for den andre asus-laptop-en eller stasjonærpc-en. Så, jeg er overraskende fornøyd. -lb Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Hva bruker dere andre her eee'en til? Har hatt min i 1 dag nå og kan ikke helt se for meg bruksområdet. Mest grunnet skjermen egnelig. Litt små taster også. Vurderer nesten å selge den allerede. Underholdning på bussen. moro å bare fikle med den, lett å ha den med hjem til foreldra når man er på besøk der. Grei å ha i stua på stuebordet når samboern vil se på noe møkkaserie/film og jeg helst ikke vil Ellers som fler over her, nydelig til skolebruk, slipper å ha en gedigen 15" stående på bordet med oppgaver/løsningsforslag/notater osv når jeg og et par andre i klassen sitter å leser til eksamen osv, er liksom rot nok rundt på bordet da alikvel Den blir mest som en stor PDA erstatter, for oss som ikke takler en sååå liten lomme pc. Tok meg en uke ca å bli vant til tastaturet, nå går det helt greit å skrive på det:D Endret 15. desember 2007 av kvitrafn Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hm, har iphone også og denne fungerer glimrende til alt eee'en kan gjøre, så blir litt pointless med eee for min del. Men får se, skal leke litt mere med den når jeg kommer hjem, må få brukt den litt før jeg kan bestemme meg helt om jeg skal beholde den eller ikke. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Har ikke fått min enda, men den skal erstatte 15" laptopen til skolebruk. Har ofte latt være å ta med meg 15" på universitetet da den veier en del og tar litt stor plass. Etter jeg blir kjent med tastaturet, går jeg ut ifra at den vil fungere helt greit til å skrive dokumenter/epost/irc/msn samt surfe litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå