sn0dig Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hei! Gidder rett og slett ikkje å lese gjennom 32 sider. Denne EEE maskina virka ganske interessant! Særleg den 1001 som er nevnt. Har den blitt lansert? nokon som veit ka prisen blir på den? Den har ikke blitt lansert og det er ingen info om den i det hele tatt kommer. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Skulle virkelig komt en med større skjerm.. Blir ganske travelt og bruke EEE, så når jeg kommer inn døra hjemme blir den stuet under bordet.. Bruker den heller ikke på skole slik jeg planla.. Venter bare på en bil, der jeg kan putte den i hanskerommet Ganske kjekt og dra den frem på fergen og slikt Endret 13. desember 2007 av HondaNSR Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Skulle virkelig komt en med større skjerm.. Blir ganske travelt og bruke EEE, så når jeg kommer inn døra hjemme blir den stuet under bordet.. Bruker den heller ikke på skole slik jeg planla.. Venter bare på en bil, der jeg kan putte den i hanskerommet Ganske kjekt og dra den frem på fergen og slikt Det er noe sånn man burde ha i bilen vet du Og med en 10" skjerm i midtkonsollen kanskje Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 der var min kommet inn til landet... (den har vel vært her ett par dager allerede men nå først er den registrert på posten.no...)Det står nå følgende på trackinga; STOPPET FOR IMPORTFORTOLLING så jeg håper og ber om at den ikke må tolles *krysse fingre og tær* Var det sånn at du ikke fikk sporet pakken din med en gang du fikk sporingsnummeret? Måtte du liksom vente noen dager? Har fått sporingsnummeret jeg og nå, men når jeg søker så finner den ikke noe. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 der var min kommet inn til landet... (den har vel vært her ett par dager allerede men nå først er den registrert på posten.no...)Det står nå følgende på trackinga; STOPPET FOR IMPORTFORTOLLING så jeg håper og ber om at den ikke må tolles *krysse fingre og tær* Var det sånn at du ikke fikk sporet pakken din med en gang du fikk sporingsnummeret? Måtte du liksom vente noen dager? Har fått sporingsnummeret jeg og nå, men når jeg søker så finner den ikke noe. Du må vente en dag eller to. Lenke til kommentar
Phyro Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg fikk nå sporingsnummeret mitt på epost på tirsdag. Da var pakken allerede kommet til landet, og jeg hentet den på postkontoret på onsdag. Dere får gi beskjed om deres pakker også må tolles slik som min ble. Håper for deres del at det bare var en sur toller eller at selgeren har glemt å merke gaveinnpakningen riktig for en gangs skyld. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg fikk nå sporingsnummeret mitt på epost på tirsdag. Da var pakken allerede kommet til landet, og jeg hentet den på postkontoret på onsdag.Dere får gi beskjed om deres pakker også må tolles slik som min ble. Håper for deres del at det bare var en sur toller eller at selgeren har glemt å merke gaveinnpakningen riktig for en gangs skyld. Min måtte ikke tolles Det var nok bare en sur toller eller kanskje gavepapiret hadde revnet og de kunne se at det var en bærbar.. papiret på mitt hadde revnet litt når den kom, men heldigvis hadde ikke tollerne giddet å sjekke hva som var inni Lenke til kommentar
n00ky Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 UTSENDT TOLLFRI Glad nå! og trøtt etter ett laaaaangt nattskift... håper jeg er våken når/om pakka kommer på døra i dag. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Grattis! Nå har er min på flyet fra Taiwan. Lenke til kommentar
Gauntlet Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hei. Bare noen kjappe opplysninger: - Windows For Legacy PCs kan fåes tak i fullt lovlig via eventuelle bedrifter som har det. - For converter i Bergen: Clas Ohlson på Lagunen har et ypperlig lite adapter som passer fint til strømforsyningen til EEE'en. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Noen som har en guide til hvordan man kan installere xp (eller winflp) fra sd kort i kortleseren? Edit: #600 Endret 14. desember 2007 av sn0dig Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Sånn, da har jeg fått min EEE også Morsomm maskin. Fikk litt sjokk når jeg tok den ut av esken,da jeg trodde den var større. Har ikke fått testet så mye enda. Maskinen har ihvertfall mini pci-e connector over ram brikken har jeg sett. Får bestillte en 2gb ram brikke og et 8gb sdhc kort nå og så legge inn eee ubuntu versionen. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Fikk litt sjokk når jeg tok den ut av esken,da jeg trodde den var større. Det er visstnok en vanlig reaksjon Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Forresten: For dere som vil ha windows, så kanskje det kan være verdt å ta en kikk på ReactOS (sånn siden det faktisk er gratis og minimalistisk virker det som) : http://www.reactos.org/no/index.html <- så ut som noe jeg må teste ihvertfall, men vente til det kommer til beta stadie i allefall. Endret 14. desember 2007 av kvitrafn Lenke til kommentar
n00ky Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 kom aldri noen pakke til meg i dag... det betyr vel sikkert at jeg må vente til mandag med å få Eee'en det da...? Håper jo på at den kommer i morgen da, men Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 kom aldri noen pakke til meg i dag... det betyr vel sikkert at jeg må vente til mandag med å få Eee'en det da...? Håper jo på at den kommer i morgen da, men Hvis den ikke kommer i morra så tipper jeg du må hente den på postkontoret på mandag. Posten er jo så teite at de leverer pakker når vanlige folk er på jobb/skole. Kom hjem 3 min for seint til å få min levert på døra... Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 For å uttrykke min lille frustrasjon, nevner jeg at posten har brukt rett over 2 døgn på å flytte pakken med min EEE en reiserute som tar i underkant av 3 timer med personbil. Synd det ikke eksisterer et reelt alternativ. Lenke til kommentar
n00ky Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 For å uttrykke min lille frustrasjon, nevner jeg at posten har brukt rett over 2 døgn på å flytte pakken med min EEE en reiserute som tar i underkant av 3 timer med personbil. Synd det ikke eksisterer et reelt alternativ. her er min historie om posten i norge kontra internasjonalt; Jeg kjøpte en defekt PSP av en som bor i mosjøen (eller var det mo i rana..? samma det) og samme dag som den ble sendt bestillte jeg delen som sku til for å fikse den fra HONG KONG! gjett hvilken av delene som var i postkassa mi først da... riktig! delen fra hong kong! psp'en gikk først ca 40 mil nordover til fauske og var der i nesten 2 døgn, så havnet den til oslo i ett døgn, så ble den sendt til hamar og var der ett døgn, så kom den til gjøvik og man må ikke tro den kom til riktig postkontor... neeeida... så da lå den på feil postkontor i enda ett døgn før jeg fikk den. Delen fra hong kong kom rett frem på 4 dager... hurra for posten! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 her er min historie om posten i norge kontra internasjonalt;*snip snap osv* Off-topic anyone? Dette er ikke akkuratt "din erfaring med posten" tråden heller. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 her er min historie om posten i norge kontra internasjonalt;*snip snap osv* Off-topic anyone? Dette er ikke akkuratt "din erfaring med posten" tråden heller. Så da skal vi slette ca halvetråden der folk diskuterer hvor sin eee bestilling befinner seg?? Det er "asus eee" tråden, det er er ikke urelevant å diskutere alt som har med eee å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå