Gå til innhold

Asus EEE tråden

Cursio

Anbefalte innlegg

oki, men ikke skriv 35. Hopp over det leddet og prøv å finn stedet hvor det står om keyboard og hvor du finner "us" stående. ( skulle altså være så lett som å trykk ned 35 ganger etter at du har startet nano ;).

så endrer du fra "us" til "no" ;) håper det hjelper

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke om dette har blitt nevnt tidligere i denne tråden men Windows Fundamentals er perfekt for Asus EEE. Jeg installerte det i helgen på eee'en og det fungerer perfekt. Brukte kun 90 mb av minnet.

Installerte du via ekstern dvd-rom? Hvordan er egentlig windows fundamentals? Gammeldags?

Windows fundamentals er helt likt XP.

Installerte med en minnepinne :)

Les mer her : http://asuseeehacks.blogspot.com/2007/11/i...ls-on-asus.html

Har selv installert windows fundamentals med samme guide, det de ikke nevner i denne guiden er at du må inn i bios før installasjon og sette maskinen til "install", hvis ikke får du blåskjerm når maskinen laster windows setup.

Lenke til kommentar

det kan se ut til at nyere produksjonserier mangler den sloten (i det minste den fysiske kontakten, hovedkortet er det samme). og forøvrig så er det visse indikasjoner på at om en plugger noe som helt i den så kobler en ut den eksisterende "hardisken". så strengt tatt er den ubrukelig...

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
Jeg fikk min Eee igår, men har jo bare US-kontakt på strømforsyningen. Er det ingen som selger US til EU overgang i Bergen? Hadde lyst å få kjøpt en etter jobb. Prøvde Clas Ohlson i lunsjen, samt Elkjøp og Expert. Det var ingen av de som hadde det.

Anyone?

El-butikken nederst i Galleriet ut mot Torgalmenningen har slike. Eneste jeg vet om i byn. Btw; jobber du i nærheten av lagunen? Siden du var innom Elkjøp, Expert og Clas'n i lunsjen...

Lenke til kommentar
Jeg kom hjem til en henteseddel i posten med teksten "Forsøkt utlevert 12/12 13:50"

Da var klokka 13:53 :(

Må vente til 16:00 før jeg kan hente den nå :/

Edit: Leif

Hehe, typisk det der! Posten har jo så smarte leveringstider sånn rundt 11/12 tiden. Det er jo veldig vanlig at folk er hjemme før 13.00 :ermm:

Lenke til kommentar
*snip snap*

Hehe, typisk det der! Posten har jo så smarte leveringstider sånn rundt 11/12 tiden. Det er jo veldig vanlig at folk er hjemme før 13.00 :ermm:

Det som er så idiotisk er at jeg ventet 10 min på en buss som går 2 stopp lenger istedenfor å ta den som stopper 2 stopp før som var på bussholdeplassen når jeg var i byen på vei hjem fra skolen...

Hadde jeg tatt den som var der så hadde jeg nådd det!

Lenke til kommentar

Da fikk jeg hentet den jeg bestilte.

Selv om den var pakket inn i gavepapir måtte jeg altså betale 97 kroner for å hente den. (Kunne vært værre)

Har da bestilt fra samme som mange andre her, ayi45tw.

Fikk også feil adapter, så jeg må ut å lete etter et som passer.

Men jeg er storfornøyd likevel. Har fått testet den 5 minutt og det er nok til å bli temmelig forelsket i maskinen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...