asicman Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg klarer bare ikke finne et fornuftig bruksområde for min 901 Du kan jo gi den til meg Det ser ut som om min snart er slitt ut... Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Er det noen her som har prøvd å bytte fra normal hdd til sdd? Vurderer det sterkt. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Er det noen her som har prøvd å bytte fra normal hdd til sdd? Vurderer det sterkt. jeg prøvde en intel 160 gig, det funket bra men ikke samme wow som jeg fikk av samme disk i stasjonær. men en sån intel V-40 gig hadde sikekrt funket fint. Lenke til kommentar
jrs Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hei. Jeg har bestillt en ASUS Eee PC Seashell 1005P. Har også bestillt en 2Gb ram brikke, slik at jeg kan utvide minnet fra 1gb til 2gb, og en 80GB Intel SSD disk. Jeg ser at den kommer med Windows 7 Starter, og har planer om å installere Windows 7 Professional istedet. Spørsmålet mitt er om det er noe poeng i å installere 64bit versjonen, siden maskinen kun har 2gb ram? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hei. Jeg har bestillt en ASUS Eee PC Seashell 1005P. Har også bestillt en 2Gb ram brikke, slik at jeg kan utvide minnet fra 1gb til 2gb, og en 80GB Intel SSD disk. Jeg ser at den kommer med Windows 7 Starter, og har planer om å installere Windows 7 Professional istedet. Spørsmålet mitt er om det er noe poeng i å installere 64bit versjonen, siden maskinen kun har 2gb ram? Alt avhenger vel av prosessoren. Klarer den 64-bit, kan du installere 64-bit, hvis ikke så kan du ikke. 2GB er vel et minimum for 64-bit. 64-bits beste bruksområde er jo på pc-er med mer enn 4GB, så ville nok godt for 32-bit utgaven, da flere programmer også støttes av 32-bit Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 De fleste modeller av Atom er kun 32 bit så denne har kan du nok glemme 64bit win7 på. Lenke til kommentar
jrs Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) De fleste modeller av Atom er kun 32 bit så denne har kan du nok glemme 64bit win7 på. 1005 modellen til Asus kommer med Atom N450. Såvidt jeg kan se (Intel N450) støtter den 64bit... Endret 10. juli 2010 av jrs Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Atom har egentlig hatt 64bit på brikken fra starten av, men akkurat den funksjonen ble slått av i mange av de tidlige modellene. Debugging kan ha vært en av årsakene. Lenke til kommentar
JDS1236 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Min datter har ny en EEE 1008 med Windows starter 7, som har hengt seg opp. Det vises kun blå Windows-bakgrunn, og hvis man trykker på av-knappen går den i hvilemodus. Skrur man den på igjen, kommer kun bakgrunnen igjen. Musepila synes, og F-tastene ser ut til å fungere. På andre PC-er kan man tvangsavslutte ved å holde av-knappen inne, men det fungerer ikke her. Noen som vet hvordan jeg kan få slått den fullstendig av og restartet den? Andre tips? Endret 16. juli 2010 av JDS1236 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Batteriet? Sikker på du har holdt av-knappen inne lenge nok, har aldri kommet over en PC det ikke har funket på enda. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hei. Har en Asus 1005HA med 2 gb ram. Kan jeg innstalere Windows 7 ultimate på den? Er så lei alle begrensninger det er på Starter edition. Lenke til kommentar
jrs Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hei. Har en Asus 1005HA med 2 gb ram. Kan jeg innstalere Windows 7 ultimate på den? Er så lei alle begrensninger det er på Starter edition. Ja. Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Er det noen som har erfaring med å få reparert ASUS EEE's kjøpt i UK? Jeg kontaktet ASUS Globalt som så jeg måtte ta kontakt med ASUS UK fordi maskinen kun hadde en "local warranty" (som går ut om en uke). Jeg tok kontakt med ASUS UK, men de ville ha et bud til å hente maskina (jeg kunne ikke sende den pr. post), og de kunne bare hente maskiner i UK eller Irland. De ba meg så ta kontakt med ASUS Norge/Nordic. Jeg ringte dem, men de hadde da desverre stengt for dagen. Jeg er usikker på hva de (nordic) vil si når maskina er kjøpt i UK Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Min datter har ny en EEE 1008 med Windows starter 7, som har hengt seg opp. Det vises kun blå Windows-bakgrunn, og hvis man trykker på av-knappen går den i hvilemodus. Skrur man den på igjen, kommer kun bakgrunnen igjen. Musepila synes, og F-tastene ser ut til å fungere. På andre PC-er kan man tvangsavslutte ved å holde av-knappen inne, men det fungerer ikke her. Noen som vet hvordan jeg kan få slått den fullstendig av og restartet den? Andre tips? Unetbootin DebianEEE Edit: test noe i Live-modus først, for å sjekke at det ikke er HW feil Endret 4. september 2010 av Spetsnaz Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 En liten røverhistorie...... Ungen kastet min eee 1000h i gulvet. endte med at en høyttaler begynte å skurre gaske mye. Så etter et par dager alltså idag tar jeg frem skrujernet. åpner maskinen, og fjerner høyttaleren. enkelt, kjapt og greit. Så starter jeg opp og når Win lyden kommer skurrer det akkurat like mye som før. har klipt ut feil høyttaler 1 Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Da er det vel like greit å fjerne begge to. Er jo ikke spesielt god lyd i de høyttalerne i utgangspunktet, så noe stort tap er det ikke. Selv har jeg disablet høyttalerne i BIOS, bruker bare headset uansett. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg bestilte nettopp en Fiio S3 for å få litt mer futt i lyden enn det min lille minibærbare klarer å gi (og for bruk med mp3-spiller). Jeg har ikke fått den ennå, men har forhåpninger til at den skal gi betydelig bedre lyd enn de innebygde høyttalerne. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Simen, funker de høyttalerene ok? eller er det dealextreeme leveringstid enda? har forresten kjøt usb lydkort, da funker maskina helt kurrant som musikk kilde https://prisguiden.no/produkt/100792 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 FiiO S3 er helt kurrant sak, jeg skrev en test av de i fjor: http://anythingbutipod.com/2009/07/fiio-s3-portable-speakermp3-player-review/ Til prisen er de supre Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Flott review, skriver du ofte? og hvor? Anngående gennerell netbooks så ser jeg det begynner å komme seg. 10+ batteri, ion2 og 1366x768 oppløsning på 10" eneste vi trenger nå så er det allt dette kombinert i en og samme maskin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå