Gå til innhold

Asus EEE tråden


Cursio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående min post på forrige side; jeg fikk til å boote fra USB-penn, det var bare den forrige pennen som ikke fungerte til akkurat det bruket ;)

Brukte en Kingston 8GB i stedet, fungerte som smurt!

 

PS: Angående bluetooth stussa jeg også på dette. Lasta ned Bluetooth-install fra ASUS sine EEE-sider (1101HA har jeg), og den sa "finner ikke bluetooth på denne modellen"..

 

Akkurat denne jeg kjøpte fra Komplett.no: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=494744

 

Anyone?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Beskrivelsen er copy/paste, tittelen er ikke det. Har du vært inne på kontrollpanelet, evt enhetsbehandlingen for å se om det er nevnt noe om BT? Mener også at om du trykker FN+F2 så kan du bla gjennom forskjellige innstillinger for trådløssystemer (wifi, bt) på maskinen- kanskje BT bare er deaktivert på et dypt nivå

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Fikk svar fra Asus nå. Min modell har ikke, og skal visst ikke ha Bluetooth.

 

Vet ikke om det er modellene som leveres med 2GB RAM, 250 GB HD og Windows 7 det gjelder. Min er hvertfall en slik.

 

Da bør du klage til netbbutikken, siden det står i tittelen

Lenke til kommentar

Ja, har sendt dem en mail og bedt om en forklaring. Ingen krise for min del, men rett skal være rett!

 

Jeg brukte litt tid på å finne en sleeve til denne maskinen, da det ikke følger med. Så til dere som trenger en slik har Acer en sleeve til netbooks med 11.6'' skjermer som passer utmerket til 1101HA.

 

Acer Neoprene Cover Sleeve

Endret av MrNutcase
Lenke til kommentar
Angående min post på forrige side; jeg fikk til å boote fra USB-penn, det var bare den forrige pennen som ikke fungerte til akkurat det bruket ;)

Brukte en Kingston 8GB i stedet, fungerte som smurt!

 

PS: Angående bluetooth stussa jeg også på dette. Lasta ned Bluetooth-install fra ASUS sine EEE-sider (1101HA har jeg), og den sa "finner ikke bluetooth på denne modellen"..

 

Akkurat denne jeg kjøpte fra Komplett.no: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=494744

 

Anyone?

 

Har samme modell fra samme butikk. Ingen BT her heller.

 

Ingen krise for min del. Blir nok til at jeg skaffer en av disse BT - dingsene fra Clas Ohlson eller Biltema. De sikker knapt utenfor usb-porten.

 

EDIT: Må også nevnes at det ikke fulgte med sleeve til min maskin. Ser en del "unboxing- videoer" på youtube hvor den følger med...

Endret av kaffegruff
Lenke til kommentar
Ja, kan se slik ut;) Er snakk om denne: EEE 1101HA. Datakjeden

 

Jeg får be nissen som en vanlig trådløs mus i stedet da;)

 

Hva er den minste trådløsen musen man får, med mini-mottaker (slik som bygger 6-7 mm)

Noen som har tips?

 

Jeg dro innom elkjøp og kjøpte en Logitech Cordless Anywhere MX Darkfield til vanvittig overpris. Er veldig fornøyd med den siden den fint får plass i ytterlommen på vesken og usb-dingsen er av typen som ikke stikker ut fra maskinen.

Lenke til kommentar

Jeg har en Asus EEE 1101HA som jeg tror jeg kommer til å levere tilbake, blir rett og slett litt for treg, og da jeg i tillegg har solgt den stasjonære så trenger jeg litt kraft.

 

Jeg har jo satt opp mine egne instillinger(bare byttet bakgrunn osv, den har fortsatt samme OS) på den, er det mulig å kjøre en recovery? Slik at jeg får den tilbake til slik den var da jeg fikk den?

Lenke til kommentar

Hei!

 

Kjøpte meg en Asus Eee 1001HA i går. Jeg må si meg svært fornøyd både med kvaltet og ytelse i forhold til størrelse og pris. Men jeg lurer på om noen vet hvordan man får vanlige skrivebordsikoner? Jeg føler de er litt "oversized". Er dette bare meg eller er det pga lav oppløsning?

 

BTW: Er ikke ny her! Bare skiftet bruker fra "pcpcpc" til "bellduck" ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...