Gå til innhold

Asus EEE tråden

Cursio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du vet pluggen som skal i strømforsyningen bak på en stasjonerpc?

Trapesformet med tre "hull"..

Du tar en slik en.. så filer du av litt av de to "pinnene" som er på strømadapteret til asusen, sann at du kan trykke dem inn i hullene og stå fast.. da har du en ypperlig løsning :)

Noen som har xp og får til lyd og webkameradrivere??

Veldig smart!

Mulig jeg gjør det samme hvis jeg ikke finner en adapter på min lille runde i morgen :)

Lenke til kommentar
Du vet pluggen som skal i strømforsyningen bak på en stasjonerpc?

Trapesformet med tre "hull"..

Du tar en slik en.. så filer du av litt av de to "pinnene" som er på strømadapteret til asusen, sann at du kan trykke dem inn i hullene og stå fast.. da har du en ypperlig løsning :)

Noen som har xp og får til lyd og webkameradrivere??

Veldig smart!

Mulig jeg gjør det samme hvis jeg ikke finner en adapter på min lille runde i morgen :)

Klarte å rote bort adapteret mitt, men ble reddet av Expert. De selger en "samlepakke" med reiseadaptre. De vil ikke fortelle deg at de funker fordi adaptrene ikke er typegodkjente for bruk i Norge... Men, i pakken er det ett som sitter godt i veggen her, og som eee-adapteret passer i. Betalte noenogsytti kroner,og da er jeg utstyrt til neste tur til England også. Tror det var en fem-seks adaptre i pakken.

Lenke til kommentar
10.12.07 10.23 STOPPET FOR IMPORTFORTOLLING 2061 GARDERMOEN

Nei nei nei nei neeeeei..

:ph34r::ph34r:

Edit: Puh, leste tilbake i tråden her og ser at flere har fått det :p

Trodde det var tid for å legge til en god del penger på prisen nå jeg :/

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
Hvilken version skal man kjøpe? Surf eller den som er dyrere. Fått inntrykk av at sur versionen kommer uten webcam og at man ikke kan oppgradere ram på den. Mens på ebay så ser jeg oppgraderte surf versioner. Noen som kan forklare litt her?

Såvidt som jeg vet så kan man oppgradere surf. Eneste forskjellen er mangel på webcam og dårligere batteri

Edit: Wiiii. Der var min sendt fra gardermoen tollfri :D

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar

Tror ikke det adapteret du får med funker uansett, min gjorde hvertfall ikke det. Så jeg kjøpte den kitet fra Expert, og plugget den i der. Passet EGENTLIG ikke, men med litt makt og vilje så fikk jeg den inn til slutt! funker som en drøm!! :)

Har dessverre en død pixel på min eee, men jeg overlever vel :p

Lenke til kommentar
Tror ikke det adapteret du får med funker uansett, min gjorde hvertfall ikke det. Så jeg kjøpte den kitet fra Expert, og plugget den i der. Passet EGENTLIG ikke, men med litt makt og vilje så fikk jeg den inn til slutt! funker som en drøm!! :)

Har dessverre en død pixel på min eee, men jeg overlever vel :p

Litt meningsløst av han å legge med adapter da, så forhåpentligvis var du bare ett unntak.

Tror uansett vi har en haug med sånne adaptere liggende her, men det ville jo vært fint om det funka :)

Edit: Er det sånn amerikansk type støpsel som kommer på?

Altså to flate isteden våre runde?

Isåfall fant jeg adapter nå

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar

To flate ja.

Jeg tror det er flere som har faatt adaptere som ikke funker, saa er nok ikke bare meg.

Men, jeg har et lite problem her. Jeg har norskt tastatur naar jeg i easymode,men ikke i advanced? ikke faar jeg til aa gjore den kommandoen i console heller, noen som har tilsvarende problem??

edit: en annen ting som ikke er så bra er at den 1gb brikka jeg bestillte med ikke funker!!

Bortsett fra det så er jeg veldig fornøyd :)

Endret av kesse
Lenke til kommentar
Jeg fikk adapter tilsendt gratis når jeg kjøpte fra ayi45tw på ebay (men den kom først frem etter at jeg hadde kjøpt adapter-pakke på expert :p).

Hvor lang tid tok det fra du betalte til du mottok maskinen av denne selgeren? Har bestilt en av han nå ikveld jeg å.

Ble det noe toll? Eller hadde han skrevet lav verdi?

Lenke til kommentar
Jeg fikk adapter tilsendt gratis når jeg kjøpte fra ayi45tw på ebay (men den kom først frem etter at jeg hadde kjøpt adapter-pakke på expert :p).

Hvor lang tid tok det fra du betalte til du mottok maskinen av denne selgeren? Har bestilt en av han nå ikveld jeg å.

Han skriver at det er gave med verdi på 100 dollar så det blir ikke toll. Hvor lang tid det tar kan jeg ikke si, men

tipper rundt en uke (min er på vei, kom til norge i dag)

Lenke til kommentar

Han skriver at det er gave med verdi på 100 dollar så det blir ikke toll. Hvor lang tid det tar kan jeg ikke si, men

tipper rundt en uke (min er på vei, kom til norge i dag)

Hvilken versjon bestilte du? Og hva var prisen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...