AnaXyd Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Ja. Man kan det! Står på alle spesifikasjoner av maskinen, om du lurte. F.eks her. Endret 31. august 2009 av AnaXyd Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Noen som vet hvorfor, etter at jeg har byttet ut 1GB RAM-brikken med en ny 2GB RAM-brikke, det står at jeg fortsatt kun har 1GB RAM installert på PC'en? ASUS EEE 1005HA-H m/WinXP Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Sikker på at du har riktig brikke da? Sjekk i BIOS også, der pleier det som regel å stemme 100%. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Sikker på at du har riktig brikke da? Sjekk i BIOS også, der pleier det som regel å stemme 100%. I BIOS er det riktig ja. Savet og exit'et og alt er plutselig som det skal være! Fantastisk! Tusen hjertelig! Lenke til kommentar
janrune80 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hei igjen Takker for svar tidligere. ka minne er det som er best å kjøpe til 1008HA? Noen som kan gi et godt svar der? Takker for svar Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg fikk med Apacer av noe slag. Det er få som faktisk passer tror jeg(merk: tror jeg), og det er ikke så viktig med hardcore ram på en slik maskin. Tror det er denne brikken: http://hattelco.no/ps.asp?it=138976&mlevel=190200 Lenke til kommentar
janrune80 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Takker for svar Da var en 1008Ha bestillt til kjæresten. Håper ho blir fornøyd. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Opplever problemer med WLAN på min nye 1005HA-H. Oppretter et ad-hoc nettverk på den stasjonære PC'en min, som brukes til å koble denne til EEE'en. 100% signalstyrke og alle ting hele tiden, men plutselig disconnecter bare EEE'en fra nettverket helt uten videre. Status på tilkobling går fra 'Tilkoblet' til 'Ved behov'. (???) Har disablet at powersaving skal gå utover nettverkskortet, men dette ser heller ikke ut til å hjelpe. Noen som har noen tips? Gjetter på at det er strømstyringen til ASUS som lager krøll... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Her er et Asus veikart for fremtidige lanseringer i EEE-serien. Det ser ut som 7 - 8,9" er helt ute av dansen. Godt jeg ikke kastet meg på løpet så tidlig. Den nye 12-tommeren virker lovende så langt, bortsett fra Windows-skatten. ION og skjermstørrelsen lover i hvert fall bra. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Men bare N270? Ellers kult at dem satser på 12" og ION. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Pah, 12". Blir som en vanlig laptop det... Nei, takke meg til små skjermer. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Får håpe 1201 blir tilgjengelig med 3G/WWAN. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Pah, 12". Blir som en vanlig laptop det... Nei, takke meg til små skjermer. Ja, for det går jo en magisk grense mellom 11,6 og 12,0 tommer.. "Være eller ikke være", "Med oss eller mot oss", "Sort eller hvitt" Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Pah, 12". Blir som en vanlig laptop det... Nei, takke meg til små skjermer. Ja, for det går jo en magisk grense mellom 11,6 og 12,0 tommer.. "Være eller ikke være", "Med oss eller mot oss", "Sort eller hvitt" Det var bare en spøk da. Nei altså, for meg er det ikke så farlig egentlig. Jeg har 901'n min og er fornøyd med den... Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Alt over 10" syntes jeg blir "vanlige" bærbare. Trodde poenget med netbooks var at de skulle være små og snertne jeg? Nå begynner de å få samme størrelse som de vanlige. Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hva er forskjellen på atom n-serien og z-serien? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Alt over 10" syntes jeg blir "vanlige" bærbare. Trodde poenget med netbooks var at de skulle være små og snertne jeg? Nå begynner de å få samme størrelse som de vanlige. En ny sjanger av bærbare trenger ikke nødvendigvis et navn og en fast definisjon. Se heller på spesifikasjoner for hva de er i stedet for å prøve å klassifisere de innenfor/utenfor en snever definisjonsboks. Hva er forskjellen på atom n-serien og z-serien? Den nyere Z-serien har fått litt høyere TDP (ved samme klokkefrekvens), fått fjernet hyperthreading og virtualisering. Brikken er den samme, det er bare et sett med egenskaper som er slått av eller på via "firmware"/mikrokode. Se full oversikt over egenskapene her: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Intel...microprocessors Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Alt over 10" syntes jeg blir "vanlige" bærbare. Trodde poenget med netbooks var at de skulle være små og snertne jeg? Nå begynner de å få samme størrelse som de vanlige. Tror det er mange (inkl. meg) som gjerne ville ha brukt en av de minste PC'ene hvis det ikke hadde vært for det lille tastaturet. Har man noenlunde voksne fingre er det et uhyre stress å skrive på tastaturet på en av de små (F.eks. EEE 901). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå