freerun Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Noen jeg kjenner skal til kina like etter jul. Selges pc-ene stort sett over alt i asia? Noen som vet hva prisen ligger på der? Vil den funke uten mye triksing? Kommer det til å bare være kinesiske tegn på den? Lenke til kommentar
kesse Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 07.12.07 16.13 UTSENDT TOLLFRI 2061 GARDERMOEN Me like Den ble sendt med fly i går, allerede i Norge i dag. Men jeg får den sikkert ikke før Mandag da posten ikke leverer post i helgen? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Leveres da post på lørdager.. Lenke til kommentar
chrsmerk Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 bruk posten.no Ingenting der heller Sporingen kommer på posten når den blir sendt, men kan hende det ligger noe info på denne siden nå for deg (om den blir sendt fra taiwan)(obs: funker ikke med " " (mellomrom) etter tracking id som kommer med når man copy/paste`er) http://postserv.post.gov.tw/WebMailNslookup/ENII_EMS.html Mvh Stian. Takker. Jeg ble også litt usikker etter å ha søkt et par dager på UPS.com uten resultat. Men nå fant jeg den på linken din, og at den var sendt Lenke til kommentar
kesse Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Leveres da post på lørdager.. Sikker på det? Jeg var helt sikker på at Posten ikke sendte ut pakker på Lørdager jeg... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Vel, jeg har ihvertfall fått hentelapp på lørdager mange ganger, så det ser da sånn ut. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 EEE bestilt her også, får håpe den kommer før jul. Noen som har erfart problemer/ulemper/vanskeligheter med maskinen? Tenker da spesielt på operativsystemet som følger med. Noen spesiell grunn til å installere windows XP? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Noen som vil gjette hvor mye 4G koster når den kommer til norge i mars? Har jo bestilt selv nå da, bare lurer. Selv tipper jeg rundt 3500-4000 (Da blir det ganske sweet å gni i trynet på alle sammen at vi har hatt den en god stund og betalte mindre xD) Lenke til kommentar
Venin Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 sn0dig, jo.. jeg vil også tippe rundt 3500-4000. Lenke til kommentar
n00ky Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 fikk bestillt meg en i dag jeg også har fulgt med på tråden her en stund og fant ut at jeg måtte melde meg inn på forumet til slutt jeg tenkte jeg skulle vente til den svarte også kom med webcam. vet ikke helt hvorfor siden jeg aldri bruker webcam men sånn er det å være gadget-freak.. hehe jeg er ingen linux-ekspert akkurat så det blir vel å legge inn xp så man (forhåpentligvis) kan spille cs med denne. Om man ikke kan sette opp cs til å funke i linux da...? Jeg skal forresten kontakte ett reklamebyrå her på gjøvik og få laget norsk "tastatur" (les; klistremerker til å ha på tastene) så man slipper å ha alle disse tegnene på kinesisk og engelske taster som ikke stemmer. Skal ikke bli for vanskelig få laget noe sånn tenker jeg, men det kan ha begrenset levetid selvfølgelig men det igjen kommer nok ann på kvaliteten på vinylen etc. Jeg tenkte jeg kunne høre om det er mulig å få til en "grupperabatt" om flere her ønsker seg ett sett med nye "taster"... Søkte rundt på nett og det eneste jeg fant var riktignok norsk oppsett for laptop-keyboard, men det var gjennomsiktig. ville vel blitt LITT vel rotete med både kinesiske(?), engelske- og norske bokstaver/symboler synlig samtidig hehe Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 fikk bestillt meg en i dag jeg også har fulgt med på tråden her en stund og fant ut at jeg måtte melde meg inn på forumet til slutt jeg tenkte jeg skulle vente til den svarte også kom med webcam. vet ikke helt hvorfor siden jeg aldri bruker webcam men sånn er det å være gadget-freak.. hehe Jeg bruker heller aldri webcam (hater det faktisk) men bestilte svart med webcam pga den bedre batterilevetiden Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hvilket reklamebyrå på Gjøvik er detta? og hvor mye kommer det på a trurdu? Bor i Gjøvik selv, så kunne vært ålreit med noen slike norske taster. Ta noen bilder og legg ut her Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hvilket reklamebyrå på Gjøvik er detta? og hvor mye kommer det på a trurdu?Bor i Gjøvik selv, så kunne vært ålreit med noen slike norske taster. Ta noen bilder og legg ut her Ligger et bilde i testen min blant annet. link Man legger ikke merke til at man har klistret dem på selv etterhvert... Lenke til kommentar
n00ky Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) kvitrafn: Blir vel enten ArtSolution eller Abm Reklame jeg går til for å få det gjort tenker jeg... Hvor mye det kommer til å koste vet jeg ikke helt. Noen kroner blir det sikkert. jeg nå uansett ha PC-en først for det må nok måles litt på størrelsen på tastene... datating: joda dine er av den typen jeg har funnet før... gjennomsiktige.. Her snakker vi Sorte taster med hvite bokstaver/symboler (eller omvendt for de som har hvit Eee) så man dekker over de som er så man bare sitter igjen med ett norsk tastatur som dette; http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm..._Norway.svg.png Endret 8. desember 2007 av n00ky Lenke til kommentar
kesse Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ikke noe post på Lørdager ser det ut som:( Må vente til MANDAG!! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Da er det vel fordi den ikke er fremme eller at hvis den leveres med budbil så jobber kanskje ikke de i dag.. Fordi jeg fikk en pakke i dag. Lenke til kommentar
n00ky Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg har også fått pakke i dag... riktignok ikke Eee'en men like fordømt ei pakke Lenke til kommentar
kesse Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 07.12.07 16.13 UTSENDT TOLLFRI 2061 GARDERMOEN 07.12.07 15.41 STOPPET FOR IMPORTFORTOLLING 2061 GARDERMOEN 07.12.07 15.41 ANKOMMET MOTTAKERLAND 2061 GARDERMOEN 06.12.07 09.56 SENDT FRA AVSENDERLAND 9999 INGEN NY POSTADRESSE Den ble utsendt fra Gardermoen i går, og jeg bor i Oslo så det er ikke så langt unna. Men har ikke kommet noe i dag.. Men jeg klarer vel å vente til Mandag Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 kesse. Siden fortolling og slikt gikk så raskt regner jeg med at det er en EMS-pakke. De leveres på døra og etter hva jeg har fått med meg er det kun på hverdager. Kjipt når den er såpass nære da. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hmm, ja, det er en EMS pakke. Da blir det Mandag da! Kanskje like greit, da får jeg brukt helgen på å faktisk lese til eksamen Men jeg HATER å vente på noe jeg har kjøpt. Forresten Datating, hvor kjøpte du de små klistremerkene til å ha på tastaturet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå