Gå til innhold

Asus EEE tråden

Cursio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bruk posten.no

Ingenting der heller

Sporingen kommer på posten når den blir sendt, men kan hende det ligger noe info på denne siden nå for deg (om den blir sendt fra taiwan)(obs: funker ikke med " " (mellomrom) etter tracking id som kommer med når man copy/paste`er)

http://postserv.post.gov.tw/WebMailNslookup/ENII_EMS.html

Mvh

Stian.

Takker.

Jeg ble også litt usikker etter å ha søkt et par dager på UPS.com uten resultat.

Men nå fant jeg den på linken din, og at den var sendt :)

Lenke til kommentar

fikk bestillt meg en i dag jeg også :) har fulgt med på tråden her en stund og fant ut at jeg måtte melde meg inn på forumet til slutt ;)

jeg tenkte jeg skulle vente til den svarte også kom med webcam. vet ikke helt hvorfor siden jeg aldri bruker webcam men sånn er det å være gadget-freak.. hehe

jeg er ingen linux-ekspert akkurat så det blir vel å legge inn xp så man (forhåpentligvis) kan spille cs med denne. Om man ikke kan sette opp cs til å funke i linux da...?

Jeg skal forresten kontakte ett reklamebyrå her på gjøvik og få laget norsk "tastatur" (les; klistremerker til å ha på tastene) så man slipper å ha alle disse tegnene på kinesisk og engelske taster som ikke stemmer. Skal ikke bli for vanskelig få laget noe sånn tenker jeg, men det kan ha begrenset levetid selvfølgelig men det igjen kommer nok ann på kvaliteten på vinylen etc.

Jeg tenkte jeg kunne høre om det er mulig å få til en "grupperabatt" om flere her ønsker seg ett sett med nye "taster"... :)

Søkte rundt på nett og det eneste jeg fant var riktignok norsk oppsett for laptop-keyboard, men det var gjennomsiktig. ville vel blitt LITT vel rotete med både kinesiske(?), engelske- og norske bokstaver/symboler synlig samtidig :p hehe

Lenke til kommentar
fikk bestillt meg en i dag jeg også :) har fulgt med på tråden her en stund og fant ut at jeg måtte melde meg inn på forumet til slutt ;)

jeg tenkte jeg skulle vente til den svarte også kom med webcam. vet ikke helt hvorfor siden jeg aldri bruker webcam men sånn er det å være gadget-freak.. hehe

Jeg bruker heller aldri webcam (hater det faktisk) men bestilte svart med webcam pga den bedre batterilevetiden ;)

Lenke til kommentar
Hvilket reklamebyrå på Gjøvik er detta? og hvor mye kommer det på a trurdu?

Bor i Gjøvik selv, så kunne vært ålreit med noen slike norske taster.

Ta noen bilder og legg ut her :)

Ligger et bilde i testen min blant annet. ;)

link

Man legger ikke merke til at man har klistret dem på selv etterhvert...

Lenke til kommentar

kvitrafn: Blir vel enten ArtSolution eller Abm Reklame jeg går til for å få det gjort tenker jeg... Hvor mye det kommer til å koste vet jeg ikke helt. Noen kroner blir det sikkert. :p jeg nå uansett ha PC-en først for det må nok måles litt på størrelsen på tastene...

datating: joda dine er av den typen jeg har funnet før... gjennomsiktige.. Her snakker vi Sorte taster med hvite bokstaver/symboler (eller omvendt for de som har hvit Eee) så man dekker over de som er så man bare sitter igjen med ett norsk tastatur som dette;

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm..._Norway.svg.png

Endret av n00ky
Lenke til kommentar

07.12.07 16.13 UTSENDT TOLLFRI 2061 GARDERMOEN

07.12.07 15.41 STOPPET FOR IMPORTFORTOLLING 2061 GARDERMOEN

07.12.07 15.41 ANKOMMET MOTTAKERLAND 2061 GARDERMOEN

06.12.07 09.56 SENDT FRA AVSENDERLAND 9999 INGEN NY POSTADRESSE

Den ble utsendt fra Gardermoen i går, og jeg bor i Oslo så det er ikke så langt unna. Men har ikke kommet noe i dag.. Men jeg klarer vel å vente til Mandag :)

Lenke til kommentar

Hmm, ja, det er en EMS pakke. Da blir det Mandag da! Kanskje like greit, da får jeg brukt helgen på å faktisk lese til eksamen ;) Men jeg HATER å vente på noe jeg har kjøpt. Forresten Datating, hvor kjøpte du de små klistremerkene til å ha på tastaturet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...