Hercules Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 så vidt jeg vet så er det kun itunes som kan sende filer til og fra iPhone med untak av bilder som skal dukke opp under "min maskin" på både min windows 7 og windows xp er det slik. skal jeg surfe internett aktiverer jeg blåtann og surfer, skal jeg ordne med filer starter jeg "Wifi Disk" appen og legger det jeg vil av filer der gjennom en ftp klient eller nettleser. funker det. Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Asus lanserer noen nye modeller om ikke så lenge, blandt annet 1000HV som agrop postet på forje side. Virker spennende med skjermkortoppgraderingen fra Intel GMA crap til ATI 3450 256mb dedicated Skal vurdere denne til skolestart. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 så vidt jeg vet så er det kun itunes som kan sende filer til og fra iPhone med untak av bilder som skal dukke opp under "min maskin"på både min windows 7 og windows xp er det slik. skal jeg surfe internett aktiverer jeg blåtann og surfer, skal jeg ordne med filer starter jeg "Wifi Disk" appen og legger det jeg vil av filer der gjennom en ftp klient eller nettleser. funker det. Dette gjelder jo ikke bare iPhonen min jeg skjønner ikke hvorfor det funker i Windows XP, men ikke i Vista. Forresten funka det ikke med WiFi via iPhone i XP heller :o Men at jeg ikke kan koble til NOEN ting via Blåtann i WIndows 7, syns jeg er merkelig. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Hvor mye er en lite brukt 901 verdt, sånn ca.? Vurderer å selge den og kjøpe en av de som har større tastatur (Lenovo S10 eller noe i den duren), siden jeg trykker altfor mye feil når jeg bruker den. (Det er bare å sende en PM dersom du er interessert og bor i Oslo området) Endret 25. juni 2009 av zypher_ut Lenke til kommentar
PurpleChip Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Tips til de med Eee 16GB SSD som sliter med treg hastighet: http://zflashpoint.blogspot.com/ Ikke vet jeg hva den gjør, men fy faen for en forskjell! Jeg elsker min eeePC 900 16G Endret 25. juni 2009 av SaabAero Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Hvor mye forskjell er på 1000HE med en eller to GB minne? Koster nesten ikke noe mer med en 2GB minnebrikke, så jeg lurer på om jeg skal gå for det Har ikke kjøpt PCen enda (EEE 1000HE), men den virker utrolig kjekk. Anbefales den? Noen som er bedre? EDIT: Da ble det visst en 1000HE med 2GB ram Endret 25. juni 2009 av Selvin Lenke til kommentar
6502 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Noen som har byttet standard harddisk i 1000HE til SSD, og som kan fortelle type og erfaring med bruken? Dvs, hastighet, stutter, lyd og varme.. (evt win7) Endret 26. juni 2009 av 6502 Lenke til kommentar
Roartn Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Hei. Har nettopp fått meg 1000he, og er storfornøyd med den. Men det er en ting som plager meg, og det er lydinnstillingene. Når jeg hører på musikk er vokalisten så mye lavere enn resten av instrumentene og de andre lydene. Er det noen som har samme pc og har "normale" innstillinger? EDIT: Hadde trykt på "karaoke" på innstillingene. :/ Er ordnet nå. Endret 1. juli 2009 av Roartn Lenke til kommentar
Wig_Wamaniac Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hvor mye forskjell er på 1000HE med en eller to GB minne? Koster nesten ikke noe mer med en 2GB minnebrikke, så jeg lurer på om jeg skal gå for det Har ikke kjøpt PCen enda (EEE 1000HE), men den virker utrolig kjekk. Anbefales den? Noen som er bedre? EDIT: Da ble det visst en 1000HE med 2GB ram Hei! Bytta du ram selv?? Jeg har maken PC, men når jeg satt i 2gb ram, så viser den 0,99, i min datamaskin?? Håper du kan hjelpe! Mvh pero Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Bytta ram selv ja, og det står at jeg har 1,99 GB ram. Står 2048 i dxdiag f.eks. Lenke til kommentar
Wig_Wamaniac Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Bytta ram selv ja, og det står at jeg har 1,99 GB ram. Står 2048 i dxdiag f.eks. Heisann! Det var jo kjapt svart! Er kun en plass til ram i pc'n?? Er det mulig å sette den slik at det ikke er 100% riktig? Skal få sjekka med dxdiag jeg oxo. Er det eget prgoram, eller det på pc? Takker for hjelp!!! Mvh pero Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Det er ikke mulig å sette brikken feil, da får du den rett og slett ikke inn i sporet. Er du sikker på at brikken er en 2gb brikke? For å åpne dxdiag skriver du dxdiag inn i søkefeltet og trykker enter. Har du XP skriver du dxdiag inn i kjør-boksen og trykker enter Lenke til kommentar
Wig_Wamaniac Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Bytta ram selv ja, og det står at jeg har 1,99 GB ram. Står 2048 i dxdiag f.eks. TOK DXDIAG, og den viser kun 1024ram... Pokker! Heisann! Det var jo kjapt svart! Er kun en plass til ram i pc'n?? Er det mulig å sette den slik at det ikke er 100% riktig? Skal få sjekka med dxdiag jeg oxo. Er det eget prgoram, eller det på pc? Takker for hjelp!!! Mvh pero Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Er du sikker på at det er en 2gb brikke? Lenke til kommentar
Wig_Wamaniac Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Det er ikke mulig å sette brikken feil, da får du den rett og slett ikke inn i sporet. Er du sikker på at brikken er en 2gb brikke? For å åpne dxdiag skriver du dxdiag inn i søkefeltet og trykker enter. Har du XP skriver du dxdiag inn i kjør-boksen og trykker enter Det står 2gb på både brikka og på esken den lå i... Har ikke noen med SIDEVEKSLINGSFIL og gjøre? Der står det 469 brujt og 1973mb tilgjengelig. Over står detMINNE og 1016mb ram... Tror det må være feil på brikka jeg... Mvh pero Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Merkelige greier. Hva med å prøve å ta ut brikka og sette den inn igjen? Lenke til kommentar
Wig_Wamaniac Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Merkelige greier. Hva med å prøve å ta ut brikka og sette den inn igjen? Prøvd det oxo.Skal prøve igjen, senere. Sette i den som fulgte med, å sjekke den. Må event ta kontakt for å få bytte ram, på PS.no oxo. Vært i kontakt med de, så de vet om problemet! Takker for raske svar!!!! God helg! Mvh pero Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Da var ASUS eee 1008HA bestillt :D Lenke til kommentar
Yuppe Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Heisann alle sammen Kjapp spørsmål, passer battery pakka til HE til en H ? Yuppe Lenke til kommentar
Wig_Wamaniac Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Heisann! Da er det prøvd med å ta den ut, og inn igjen. Hjalp ikke en drit.. Han på psdata, så jeg måtte inn i bios, men det har ikke jeg peil på hvordan det gjøres da... God helg! Mvh pero Merkelige greier. Hva med å prøve å ta ut brikka og sette den inn igjen? Prøvd det oxo.Skal prøve igjen, senere. Sette i den som fulgte med, å sjekke den. Må event ta kontakt for å få bytte ram, på PS.no oxo. Vært i kontakt med de, så de vet om problemet! Takker for raske svar!!!! God helg! Mvh pero Hei! Ingen anels! Mvh Wig Wamaniac! God helg! Heisann alle sammen Kjapp spørsmål, passer battery pakka til HE til en H ? Yuppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå