Rusher Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Er det lett å installere Ubuntu EEE eler Xandros på disse pcene uten cdrom? Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Du skal kunne ta det via minnepinne men den prosessen *kan* være litt ustabil. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 hadde null problemer med minnepinne installasjon her. Lenke til kommentar
Nothingman Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 win7 er en evighet(1min ++) - men det funker bra når det har bootet opp. Moblin er 15 sekunder ellerno fra poweron til surfing 15 sekunder høres svært bra ut. Hvordan er moblin til vanlig bruk? Har ikke testet den nyeste versjonen - Alfa 1 var mildt sagt det, en alfa. Fungerte forsåvidt, men krever endel mer ferdigheter i linux(som jeg ikke har) enn ubuntu-variantene jeg forsøkte. Mer trøbbel å installere ting feks, fikk ikke 3g-kort til å funke. Kort sagt ikke helt der - men veldig riktig vei å gå mtp boot-time. Liker å slå av maskinen når jeg ikke bruker den. Lenke til kommentar
knutlb Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Cursio: Du bør legge til Oppgradert intern harddisk som et alternativ i avstemningen. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hvordan lager jeg minnepennen da? har en stasjonær pc med windows xp tilgjengelig. er det enkel jobb da? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 http://www.liliputing.com/2008/12/how-to-i...lash-drive.html skulle funke for de fleste distroer en kan laste ned som iso. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Er det lett å installere Ubuntu EEE eler Xandros på disse pcene uten cdrom? Bruk unetbootin til å installere på usb-minnepinne. Kan gjøres fra windows. Unetbooting laster tilogmed ned de vanligste desktopdistroene for deg. Kom deg inn i boot selection under oppstart og velg minnepinnen. Følg så vanlig installasjon. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 har bestillt meg en 1000H og et 13000 mah batteri fra ebay. 420,- for batteriet inkludert frakt.her blir spennende og se hvor lang batteritid jeg får. er det noen bra "battteri tester" som kan kjøres? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Noen som har testet OCZ vertex på Asus EEE? Asus EEE med en Vertex ssd bør vel være grei surfepc for dama? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hva er maks med ram i 1000H? Hvordan er det å sette inn SSD i den maskinen? Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Selv om jeg i utgangspunktet var litt negativ til nett-pcer kjøpte jeg meg en 1000HE, strålende fornøyd Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Er det kun batteriet som skiller 1000H og 1000HE? Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 HE har også et mer macbook-lignende tastatur og N280 cpu(ingen faktisk forskjell siden chipset er det samme som før). Gikk for HE mest pga. tastaturet som er deilig å skrive på. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Det tastaturet ser ganske digg ut ja, vis det er slik som på bilde? Endret 18. april 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jepp, på norsk/nordisk er det enda bedre siden enter er 2 i høyden Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Fikk prøve en liten sort og søt EEE her i helgen. Nerden i meg forteller meg at jeg må ha en slik en. Så jeg vurderer da 904 HD. Birke som fotolagring på ferie og litt slikt, hvor kraftig er de spillmessig? Klarer da å da for eksempel world of warcraft? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 noen som har tips til ei fin lita mus jeg kan bruke til 1000H ? med kort kabel eller trådløs? Lenke til kommentar
Deem Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hvordan fikser jeg XP sin batteriindikator til å vise riktige nivåer? Min kan stå på 0% batteri i en og en halv time før maskinen slukner helt, totalt fra fullt til tomt batteri kan jeg bruke den u 5-6 timer. Noen andre som har opplevd dette? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Bestillte EPC1000HE-WHI014X til Dama nå La til 2 gb ram og zebraskin Har også en Supertalent ultradrive ssd disk (samme som vertex) som jeg skal sette inn i stede for 160 gb harddisken. Er denne et bra kjøp tro? Fikk alt for 3966,- inkludert frakt. SSD disken har jeg liggende, og fulgte ikkje med i prisen da. Var veldig i tvil hvilken nettpc jeg skulle kjøpe. Har ikkje sett noen av dem live engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå