Gå til innhold

Asus EEE tråden

Cursio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det mange her som bruker det medfølgande OS'et, eller har dei fleste skifta til XP?

Kordan blir det å kjøre spill gjennom linux? Må alt gå gjennom wine eller?

...

Har ikke kjøpt eller bestilt maskin ennå men jeg har hvertfall tenkt å gi det medfølgende OSet en sjanse og se hvor mye jeg egentlig savner. Hvis det blir for ille får jeg installere XP. :)

Lenke til kommentar

Jeg har nå installert forskjellige spill på Asusen, og jeg kan poste bilder/videoer ingame om det er ønskelig.

Dette er under XP, vel og merke, og en del eldre spill kræsjer under oppstart, de kjenner nok ikke igjen oppløsningen. Testede spill som fungerer 100% med god FPS:

-Unreal Tournament

-Starcraft (strekkes ikke, stilles til venstre på skjermen)

-Max payne 1 og 2 (!)

-Half Life

Lenke til kommentar
Heisann!

Hot tips for alle XP-brukere:

Jeg la inn Windows For Legacy PCs (WinFLP) på min Asus Eee, og det funker som bare f...! Savner ingenting fra XP, og jeg slapp unna med kun 700mb med OS-installasjon.

Hvordan får du tak i dette? MS sine side var ikke så voldsomt informative...

Lenke til kommentar
Da er Eee bestilt.

Aldri kjøpt på ebay før. Hvordan tracker man pakken? Får man en mail med tracking nr?

Lurer på det samme.

Det er vanlig at selger oppgir tracking-nummer, ja.

07.12.07 07.39 UTSENDT TOLLFRI 0024 OSLO

Hurra! :D

Endret av Venin
Lenke til kommentar
bruk posten.no

Ingenting der heller

Sporingen kommer på posten når den blir sendt, men kan hende det ligger noe info på denne siden nå for deg (om den blir sendt fra taiwan)(obs: funker ikke med " " (mellomrom) etter tracking id som kommer med når man copy/paste`er)

http://postserv.post.gov.tw/WebMailNslookup/ENII_EMS.html

Mvh

Stian.

Endret av Stian_Netshop
Lenke til kommentar
bruk posten.no

Ingenting der heller

Sporingen kommer på posten når den blir sendt, men kan hende det ligger noe info på denne siden nå for deg (om den blir sendt fra taiwan)(obs: funker ikke med " " (mellomrom) etter tracking id som kommer med når man copy/paste`er)

http://postserv.post.gov.tw/WebMailNslookup/ENII_EMS.html

Mvh

Stian.

Der stod det ihvertfall at den var innlevert, så da vet jeg at jeg har fått rett sporingsnr :)

Takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...