hobgoblin Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 heh, mame og noen usb gamepads, og kanskje dosbox holder vel egentlig lenge hmm, leser ett sted at mountinga på systemet er direkte blåst pr default... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Da er Eee bestilt. Aldri kjøpt på ebay før. Hvordan tracker man pakken? Får man en mail med tracking nr? Lurer på det samme. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Er det mange her som bruker det medfølgande OS'et, eller har dei fleste skifta til XP?Kordan blir det å kjøre spill gjennom linux? Må alt gå gjennom wine eller? ... Har ikke kjøpt eller bestilt maskin ennå men jeg har hvertfall tenkt å gi det medfølgende OSet en sjanse og se hvor mye jeg egentlig savner. Hvis det blir for ille får jeg installere XP. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hvis man ikke er avhengig av noe som trenger XP så kan man jo nesten like godt bruke det som følger med. Netcom sitt usb-modem var min "unnskyldning". (Huawei E200) Lenke til kommentar
Gauntlet Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 La inn XP etter et par uker med Xandros. Var rett og slett for uvant når jeg bruker tre andre maskiner med XP både på jobb og hjemme. Like etterpå la jeg inn Sid Meier's Civilization II, og det er alt av spill jeg trenger! Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Civ1 går så det griner under dosbox Har ikke prøvd dosbox under linux ennå da, bare under xp. Noen som vet om det er noen særlig forskjell på linux og windows versjonen av dosbox? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 ikke som jeg har merka. Lenke til kommentar
wrau Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Blir nok mest gamle spill som starcraft og quake 2 og 3 tenker eg. Eg får prøve ut litt når den kommer. Nokon som har prøvd andre linux på asusen? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Der sa du noe gitt, starcraft. Det må jeg få igang, kan ikke tenke meg det går helt bra på denne skjermen men skal prøves gitt. http://www.linux-gamers.net/modules/wiwimo...HOWTO+Starcraft Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg har nå installert forskjellige spill på Asusen, og jeg kan poste bilder/videoer ingame om det er ønskelig. Dette er under XP, vel og merke, og en del eldre spill kræsjer under oppstart, de kjenner nok ikke igjen oppløsningen. Testede spill som fungerer 100% med god FPS: -Unreal Tournament -Starcraft (strekkes ikke, stilles til venstre på skjermen) -Max payne 1 og 2 (!) -Half Life Lenke til kommentar
kesse Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Min Asus ble sendt fra Taiwan i går. Hvor lang tid tok det før pakken deres ankom Norge fra den ble sendt? Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Heisann! Hot tips for alle XP-brukere: Jeg la inn Windows For Legacy PCs (WinFLP) på min Asus Eee, og det funker som bare f...! Savner ingenting fra XP, og jeg slapp unna med kun 700mb med OS-installasjon. Hvordan får du tak i dette? MS sine side var ikke så voldsomt informative... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 I'm guessing pirathavna.kom, but i could be wrong. Lenke til kommentar
Venin Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Da er Eee bestilt. Aldri kjøpt på ebay før. Hvordan tracker man pakken? Får man en mail med tracking nr? Lurer på det samme. Det er vanlig at selger oppgir tracking-nummer, ja. 07.12.07 07.39 UTSENDT TOLLFRI 0024 OSLO Hurra! Endret 7. desember 2007 av Venin Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 I'm guessing pirathavna.kom, but i could be wrong. Ikke akkurat svaret jeg håpet på... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Nå har jeg fått tracking nr mitt men når jeg går på UPS og søker etter det så kommer det opp at den ikke fant noe.. Er det pga at de ikke har fått det inn i systemet enda kanskje? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 bruk posten.no Ingenting der heller Lenke til kommentar
Oeverby Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) bruk posten.no Ingenting der heller Sporingen kommer på posten når den blir sendt, men kan hende det ligger noe info på denne siden nå for deg (om den blir sendt fra taiwan)(obs: funker ikke med " " (mellomrom) etter tracking id som kommer med når man copy/paste`er) http://postserv.post.gov.tw/WebMailNslookup/ENII_EMS.html Mvh Stian. Endret 7. desember 2007 av Stian_Netshop Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 bruk posten.no Ingenting der heller Sporingen kommer på posten når den blir sendt, men kan hende det ligger noe info på denne siden nå for deg (om den blir sendt fra taiwan)(obs: funker ikke med " " (mellomrom) etter tracking id som kommer med når man copy/paste`er) http://postserv.post.gov.tw/WebMailNslookup/ENII_EMS.html Mvh Stian. Der stod det ihvertfall at den var innlevert, så da vet jeg at jeg har fått rett sporingsnr Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå