Ståle Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 heh, som jeg har begynt å si: Hvis det ikke virker, har du ikke restartet nok Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hehe, men virket som om man må inn i BIOS for å registrere at man har endret RAM. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Da var Vista SP1 på plass med alle drivere og software. Fungerer 100% 2GB RAM brikke er også på plass. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Går det bra da? Treigt? Aero? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Alt fungerer perfekt. Aero går greit det, men selvfølgelig så er det jo en fordel å deaktivere det da prosessoren ikke er den største --------------- Noen som har prøvd å ta av klistermerkene på hver side av touchpaden? Blir det sånn ekkelt klister hengende igjen? Endret 23. desember 2008 av Torjus Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Hei hei. Tenkte å kjøpe meg denne her: Asus Aee 904hd, (Komplettpris 3250,-) eller er det andre i familien jeg bør kikke nærmere på? Ser helst at den er stillegående, det er vel det eneste store kravet jeg har. Kommer til å bli brukt til surfing, musikkavspilling og enkle ting som det. Takker for svar Endret 23. desember 2008 av black_sheep Lenke til kommentar
Minus Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Alt fungerer perfekt. Aero går greit det, men selvfølgelig så er det jo en fordel å deaktivere det da prosessoren ikke er den største --------------- Noen som har prøvd å ta av klistermerkene på hver side av touchpaden? Blir det sånn ekkelt klister hengende igjen? Jeg har tatt av mine klistremerker! Veldig dårlig bilde, men tror da du kan se at de ikke er der. Etter litt gnuring med tommelen var klisset borte. God jul! Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hehe, men virket som om man må inn i BIOS for å registrere at man har endret RAM. Hvordan kommer man inn i bios?, funka dårlig med å trykke på DEL knappen... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 F2 eller en av F-tastene. Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 F2 eller en av F-tastene. Fant det ut, tror jeg fikk det til av å trykke på F9 etterfulgt av F2 2gb på 1000E nå iallefall, ble fin jule gave til mor detta (bare litt dyrt) Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hei, fikk Asus EEE ijulegave i dag,men får ikke installert noen programmer.. Trykker på download,og da kommer nedlastningen i firefox nedlastninger. Deretter trykker jeg åpne, men ingenting skjer. Kan noen hjelpe meg? Lurer også på om det er mulig å installere windows-programmer som windows live messenger. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hei, fikk Asus EEE ijulegave i dag,men får ikke installert noen programmer.. Trykker på download,og da kommer nedlastningen i firefox nedlastninger. Deretter trykker jeg åpne, men ingenting skjer. Kan noen hjelpe meg? Lurer også på om det er mulig å installere windows-programmer som windows live messenger. Takk på forhånd. Linuxutgaven du fikk? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Glemte jeg å si, men ja. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Alt fungerer perfekt. Aero går greit det, men selvfølgelig så er det jo en fordel å deaktivere det da prosessoren ikke er den største --------------- Noen som har prøvd å ta av klistermerkene på hver side av touchpaden? Blir det sånn ekkelt klister hengende igjen? Jeg har tatt av mine klistremerker! Veldig dårlig bilde, men tror da du kan se at de ikke er der. Etter litt gnuring med tommelen var klisset borte. God jul! På bildet ditt ser det ut som om du har lys i tastaturet. Har 1000h det? Min har ihvertfall ikke det Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Har nok ikke det. Men det hadde vært tøft Lenke til kommentar
oggyvara Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 noen som vet hvordan man får webcamera til og fungere på asus eee? finner liksom ikke ut hvor jeg skal finne det ut.... Lenke til kommentar
maglame Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Nettopp satt opp en liten handlevogn i prisguiden som inkluderer asus eee pc 1000h. Eneste jeg egentlig lurer på er om minnebrikken jeg har plukket ut er et godt valg. Handlevognen finner du her! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 noen som vet hvordan man får webcamera til og fungere på asus eee? finner liksom ikke ut hvor jeg skal finne det ut.... Kanskje jeg mistforsto, men hvis du går til "Spill" og trykker på "Internett-Kamera. Det er webcamera. Lenke til kommentar
maglame Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg lurer forresten også på om det er noen som har funnet en god laptopsekk til eee pc 1000h? Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Nettopp satt opp en liten handlevogn i prisguiden som inkluderer asus eee pc 1000h. Eneste jeg egentlig lurer på er om minnebrikken jeg har plukket ut er et godt valg. Handlevognen finner du her! 2GB 667MHZ DDR2-5300 er 2GB 667MHZ DDR2-5300, samma vilket merke man velger... Men velg gjerne er minne av sjent faberikant... Kingston, Corsair, Ocz osv... CL som er forsinkelsen på minnet har ikke så mye å si for de fleste, CL5 er mest vanelig på 2GB 667MHZ DDR2-5300 Kjøpte den pcen til mora mit til jul, la med 2gb 667mhz kingstone og samma musa som du valgte.. (bestilte fra netshop jeg) Endret 25. desember 2008 av Dyver`n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå