Kahuna Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Da hørtes det litt mindre skummelt ut. Kunne du tenkt deg å overvåke din egen disk over noen dager for å se hvor ofte XP skriver til SSD? Lenke til kommentar
oddi Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Er det ikke slik at du må ha en orginal kopi av Windows for å legge den i på eee? Hvordan fikk du den kopien inn på en ipod? Eller har jeg tatt feil? Min er fortsatt ikke blitt sendt Bestillte for 2 dager siden! Du legger over i386 mappa fra cden, og stripper den med nlite hvis du vil. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Nå har han fyren som flere her inne kjøpt fra fått inn svart 4G (ikke surf) Link Skal snart kjøpe og er usikker på om jeg skal bestille svart eller hvit. Hva var det som måtte skrives på pakken for å ikke få moms? under 200 kroner? Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Nå har han fyren som flere her inne kjøpt fra fått inn svart 4G (ikke surf)Link Skal snart kjøpe og er usikker på om jeg skal bestille svart eller hvit. Hva var det som måtte skrives på pakken for å ikke få moms? under 200 kroner? Jeg kjøpte og selv av ham, og han merker pakken som gift med verdi på $100. Da er ikke pakken tollpliktig i Noge. We will pack it as gift to avoid the tax and ship it within 24 hours in working days when the payment is received. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 *snip snap* 100$ 100$? trodde det var 200 kroner som var grensa i norge jeg? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 *snip snap* 100$ 100$? trodde det var 200 kroner som var grensa i norge jeg? 200NOK om du kjøper den Er det en gave kan den ha en verdi under 1000NOK for å slippe å betale toll. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) *snip snap* 100$ 100$? trodde det var 200 kroner som var grensa i norge jeg? 200NOK om du kjøper den Er det en gave kan den ha en verdi under 1000NOK for å slippe å betale toll. Ok takka Edit: Da var svart bestilt Endret 5. desember 2007 av sn0dig Lenke til kommentar
Gauntlet Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Heisann! Hot tips for alle XP-brukere: Jeg la inn Windows For Legacy PCs (WinFLP) på min Asus Eee, og det funker som bare f...! Savner ingenting fra XP, og jeg slapp unna med kun 700mb med OS-installasjon. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Er det så at 10"-versjonen som kommer over nyttår ikke blir fysisk større, kun får større skjerm? I såfall venter jeg med å kjøpe Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det ble svjv bekreftet at det var bare rykter, det var ikke noe sannhet i det. (10") Lenke til kommentar
Gauntlet Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ja, tror ikke Asus har sagt noe som helst om en 10" ennå. Er vell sikkert redd for å ødelegge sitt eget marked. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 10" er vist fram på en messe, men ser ut som den ikke vil bli lansert allikevel. Lenke til kommentar
Phyro Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hei. Jeg bare venter på at penger skal overføres til PayPal før jeg bestiller en eeepc nå. Den er ment som en gave til noen som ikke har særlig peiling på data, så jeg regner med at OS'et som følger med er grei å forstå for dem. Hvordan er det med torrent programmer til eeepc? Skal da selvsagt koble til en ekstern harddisk. Noen som har prøvd dette? Lenke til kommentar
chrsmerk Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Da er Eee bestilt. Aldri kjøpt på ebay før. Hvordan tracker man pakken? Får man en mail med tracking nr? Torrent program skal funke. Se link over programmer hos eeeuser.com : http://wiki.eeeuser.com/list:othersoftware Lenke til kommentar
Phyro Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Flott. Da har jeg litt å sette meg inn i når PCen kommer. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Nå anbefaler jeg ikke azureus, liker ikke programmet, Men for å få støtte for torrents behøver du ikke skrive mer enn ; sudo apt-get install azureus så har du azureus installert. edit: om du vil se etter andre pakker som har med torrent å gjøre. Så kan du heller skrive: sudo apt-cache search torrent Endret 6. desember 2007 av kvitrafn Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Bare jeg som ved hjelp av Atheros har problemer med å koble til et kryptert nettverk? Kanskje gjør jeg feil med profilene? OS: XP Lenke til kommentar
wrau Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Er det mange her som bruker det medfølgande OS'et, eller har dei fleste skifta til XP? Kordan blir det å kjøre spill gjennom linux? Må alt gå gjennom wine eller? Bestillte meg en svart EEE PC i dag Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 satt her å lurte på det samme, begynner å få ett solid inntrykk av at det første folk gjør er å hive ut defaulten til fordel for enten ubuntu eller windows... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Er det mange her som bruker det medfølgande OS'et, eller har dei fleste skifta til XP?Kordan blir det å kjøre spill gjennom linux? Må alt gå gjennom wine eller? Bestillte meg en svart EEE PC i dag Bruker fortsatt standard os på min, mye pga det er eksamens tid og det faktum at jeg ikke har noe minnepinne. Men også det at jeg får gjort alt jeg vil med min EEE på den sånn som den er. Spiller av alt av film, og jeg får åpnet pdf og word dokumenter. Men så fort jeg får råd til en en minnepinne blire nok LinuxMint eller Slax på min. Men sparer det litt til i jula, så har jeg litt å drive med da og Windows på en laptop ere nok lenge før jeg gidder igjen. Spill på EEE blir vel mest emulatorer, hvertfall slikt jeg kunne tenkt meg. StreetFighter 3 osv på en MAME-emulator. Om du skal spille noen windows spill, så ere bare å søke litt på google etter "wine + navnet på spillet" eller se på cedega sine sider om cedega støtter spillet. Men på en 900mhz pc med et gfxkort som ikke er stort mer en nevneverdig så ere vel ikke så mye å håpe på. Men hey, jeg har opplevd at WoW kjørte bedre på linux gjennom wine enn på min Vistamaskin den tiden jeg spilte det, så kan jo godt være man får spilt noen småkrevende spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå