Gå til innhold

Asus EEE tråden


Cursio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var som faen då...lite kjekt å måtte sende den tilbake allerede. Også midt i julestrida, kan ta litt meir tid då. :shrug:

 

Edit: No har den plutseleg funnet det for godt å virke, har stått på i ein halvtime. Byrja på 6 timar og 38 minuttar, er no på 6:08.

 

Edit2: Men når eg byrjar å flytte på musa så er det kveld igjen... Dette var særs merkverdig. Skal prøve å la den stå heilt urørt ei stund, sjå kva som skjer. Er noko som ikkje stemmer her. Kanskje eg skal prøve å gå inn i BIOS og sjå om den overlever der. :p

 

Edit3: No dice...den går heilt i bakken. Får gje Asus ein jingle i morgon, har ikkje dei noko fornuftig å kome med må eg prate med Netshop for retur. Hel.....*%¤%¤&

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Husk at laptopen inneholder mye mer enn atom cpu'en. Det er riktig at atom'en produserer lite varme, men bla northbridge/southbridge komponentene er vel av 'gammel' teknologi og mindre effektive (såvidt jeg har forstått så bruker de større effekt enn cpu'en). HDD'en genererer også litt varme og dette til sammen gjør at det er nødvendig med litt luftgjennomstrømning i kabinettet.

 

Har også lest på eeeuser forumet at folk har levert inn pc'en pga viftestøy, men fått den tilbake med meldingen 'ingen feil funnet'.

Som nevnt tidligere så kan en løse det selv:

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=12457230

Endret av Spectre
Lenke til kommentar

har bestemt meg for en eee 1000. men hva er forskjell på en 1000H og en HA?

 

får man skikkelig ekstrabatteri?

 

og finnes det rebbete modeller og få kjøpt uten xp, dumt og betale for det når man ikke trenger.

 

eller må man kjøpe standarmodell med XP, 160 gig hdd og 1 gig minne. mår man i utgangspunktet har lyst og endre på allt det der :)

Lenke til kommentar
det værste men små maskiner er og drasse på en stor lader med stive kabler. ser at i england selger de små strømadapter på størrelse med en mobillader LINK HER finnes den i norsk verjon? og er det i såfall DENNE LADEREN?

 

ble noen spørsmål her håper noen gidder og svare :)

 

Den laderen er for den første versjonen EEE (701). Tror ikke det finnes små ladere for 9 og 10 tommers EEE.

Endret av jobra1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...