Gå til innhold

Asus EEE tråden


Cursio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

funker fortsatt ikke :(

 

tror jeg må gjøre detta ,ed usb sticken igjen jeg ass. . blir 3. gangen nå og det tar jeg timesvis!!!!!

 

men går det ikke ann og bare reformatere usbæn til boot-device også kan en kopiere windows filene over? går ikke det?

Endret av PixlFace
Lenke til kommentar
funker fortsatt ikke :(

 

tror jeg må gjøre detta ,ed usb sticken igjen jeg ass. . blir 3. gangen nå og det tar jeg timesvis!!!!!

 

men går det ikke ann og bare reformatere usbæn til boot-device også kan en kopiere windows filene over? går ikke det?

Det finnes ca 4 trillioner websider du kan lese om hvordan du gjør USB-pinnen bootbar.

Nei, du kan ikke bare kopiere inn noen filer. Du må også lage en mbr på den bla.a.

 

Google er din venn.

Lenke til kommentar

Må vel nesten skrive det obligatoriske "endelig har jeg fått maskinen"-innlegget jeg også.

Har avinstallert, installert og endret på diverse programmer på min 1000H med XP i kveld. Etter de få timene jeg har brukt den frem til nå, så er jeg veldig fornøyd med kjøpet. Relativt lite bloat og unødvendig programvare som "måtte" fjernes. Maskinen passer så langt helt utmerket til den bruken jeg hadde beregnet den til. Har egentlig ikke sett noe behov for å oppdatere RAM til 2GB, men siden det ikke er noen stor utgift blir det nok gjort etterhvert alikevel. Maskinens byggekvalitet føles helt topp, ingen sviktende tastatur eller lignende. Har ikke støtet på noen andre problemer heller... så langt da. Man vet jo aldri hva som venter rundt neste sving :>

 

post-94276-1227290271_thumb.jpg

Endret av djchange
Lenke til kommentar
installasjonen av xp stopper opp. :(

står stille på setup is starting windows. .

 

hjelp noen ?

 

 

Forsøk å trykke f5 når det står at du kan trykke f2 og f6 under installering - da kommer du til en lite annonsert meny der man kan velge pc-type. Selv måtte jeg forsøke meg på 2-3 pctyper før windows ville installere(det var på en desktop) men symptomene var de samme. Stoppet på "setup is starting windows"

 

NB Menyen du får opp når du trykker f5 er litt rar, man starter på bånn av en lista, så tror pil opp er trikset

Lenke til kommentar

Satte inn en 2gb ram brikke i 901'n min, og satt opp en ramdisk. Jeg har følgende bruksområder for den:

  • Firefox og Internet Explorer cache
  • Windows tmp og temp
  • Har portable firefox som jeg kopierer over på den under oppstart (med en bat-fil), og tilbake igjen under avslutting av windows (så jeg beholder bookmarks og settings osv).

Noen flere ideer om hva jeg kan bruke den til?

Lenke til kommentar

kjøpte en eee 904HD i dag.. alt har gått bra.. Til nå. Når jeg booter opp kommer det nesten helt til skrivebordet,, men kun bakgrunnen som syns ikke noe annet av windows greier. Får ikke gjort noe, Og ikke vet jeg hvordan jeg reinstallerer skiten heller:p noen som kunne gitt meg noen tips?

 

EDIT: Er det Gho fila som skal på USB "pennen"? Tror jeg kjøpte en litt for liten en. kjøpte en på 2gb. men fila er på 4gb:s

 

Den brukerhåndboka som fulgte med var ikke mye og skryte av heller.

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...