SilentType Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 901 og 1000 er jo greie maskiner såfremst de leveres med skikkelig batteri.Det som er synd er jo at disse 2 ikke leveres noe sted, oppgir kun leveringsdatoer som hele tiden blir forskjøvet. Asus 901 er da tilgjengelig. Aetius fikk sin på tirsdag (som han skriver ovenfor) og min ligger akkurat nå og venter på meg på posthuset. Lenke til kommentar
deepstar Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Da kjøper vi denne når den blir tilgjengelig: http://eeepc.asus.com/global/accessories8.html?n=2 Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Fikk nettopp mail. Deres epostadresse er lagt inn for varsling når gjeldende produkt ankommer vårt lager.Dette er kun en én gangs utsendelse. Forespurt vare er nå ankommet vårt lager. ASUS EEE PC 1000 Sort 10" WXGA Mvh. Netshop.no Lenke til kommentar
Deem Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Jeg har fått min 1000H nå , snakker om riktig dag å være syk på, jævlig å være sjuk hjemme og jeg går glipp av skole og Megazone, men dette veier litt opp for det! (Kjøpte fra PS.no) Endret 23. oktober 2008 av Deem Lenke til kommentar
kesse Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg fikk min 901 XP version i går, fant fort ut at dette ikke er en maskin for meg. Hva kan jeg forvente å få dersom jeg legger den ut for salg?? Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Bilder kommer, har akkurat henta min. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) I pakka: Maskina Batteri Brukerhå ndbok (ja det står det på den ) Garantikort Support DVD Sleeve Pusseklut Lader Det har tidligere blitt klagd på at de kun er brukt ddr2 400 ram i maskina, dette er ikke tilfellet her. Det er installert en 1GB PC2-5300 CL5 fra Apacer i min maskin. Harddisken som står i er av typen Seagate momentus 5400.5 Endret 23. oktober 2008 av Xmir Lenke til kommentar
djchange Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Komplett er så trege med å oppdatere forventet leveringsdato på 1000H, står jo fortsatt (ubekreftet) 21/10-08, men de har den ikke på lager. Ser Netshop har 20+ på lager for øyeblikket, vurderer sterkt å se om gresset er grønnere der borte. Eller kanskje det er like greit å sitte på gjerdet å vente hos Komplett, er billigere med ordren jeg la inn der for over en måned siden. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Kva meines det med utttrykket "nett-PC"? At den er liten og "nett" eller at du kan bruke den på internett? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 at den primært kan brukes til lite annet den å surfe... Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Amentio viser den som inne, ser ut som samme distributør som netshop bruker. Om det ikke er samme feil som sist uke som vise den som inne Sleeven som følger med, er det glidelås på den? Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 The term netbook refers to a category of small to medium sized, light-weight, low-cost, energy-efficient, Internet-centric laptops, generally optimized for Web surfing and e-mailing. Altså ment for internett eller andre lette ting. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Sleeven som følger med, er det glidelås på den? Ja Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Den 4GB SSDen blir fort veldig liten om man kjører XP på den, har jeg merket, selv om man installerer det meste av programvare til SSD nr 2. *sukk* Lenke til kommentar
deer Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Noen andre som har en strømforsyning (ja den bitelille svarte/hvite boksen) som bråker veldig når laptopen er på? Høyfrekvent lyd som forandrer seg etter hvor mye strøm laptopen drar... Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Kronglete var det, men endelig har jeg fått installert Mandriva one 2009 på min nye maskin. Dette blir spennende Lenke til kommentar
kesse Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg spør igjen. Hva kan jeg forvente å få for en 901 XP version som jeg kjøpte i går. Skal legge den ut på Finn.no nå, så kan være greit med en ca pris jeg kan legge den ut til. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 er den brukt i det hele tatt? 2400 hvis brukt tipper jeg. 2800 om ikke brukt i det hele tatt må seff da he med kvitering. . (jeg bare tipper, har ikke stor erfaring med slikt ) Lenke til kommentar
djchange Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg spør igjen. Hva kan jeg forvente å få for en 901 XP version som jeg kjøpte i går. Skal legge den ut på Finn.no nå, så kan være greit med en ca pris jeg kan legge den ut til. Ser det er en som allerede ligger der til 3600, det er kanskje noe overpris mtp at man får den ny for rundt 3200.Prøv deg på 3000 inkl. frakt osv., tross alt faller slikt i pris i det du tar på esken (og ikke minst når du allerder har startet og brukt maskinen). Lenke til kommentar
kesse Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Den er åpnet og brukt i et par timer. Fant ut at den er altfor liten for meg. Takk for svar, skal tenke litt på det før jeg legger den ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå