Gå til innhold

Asus EEE tråden

Cursio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare jeg som har problemer med venstre musetast på eee900? den vil plutselig ikke reagere lengre, så jeg er redd jeg må sende den inn, men ...

Kan jeg sende den inn i på mitt navn, eller må jeg først sende den til selger jeg kjøpte den fra ebay, slik at han sender den til asus?

Lenke til kommentar

Hei!

Lurer på å kjøpe meg Asus Eee 1000H. Ser en del av dere har begynt å få de. Så lurer på om dere som har hatt den noen dager er gira på å dele noen erfaringer. Skal bruke min til skolearbeid.

Hvordan er det å skrive en del med den? Blir det for små taster?

Hvordan kjøles den? Passivt eller vifte?

Og viktigst, hvordan er støyen? Bråker den mye?

Mvh,

Andreas

Lenke til kommentar
Hei!

Lurer på å kjøpe meg Asus Eee 1000H. Ser en del av dere har begynt å få de. Så lurer på om dere som har hatt den noen dager er gira på å dele noen erfaringer. Skal bruke min til skolearbeid.

Det er hvertfall vifte® i den...
Lenke til kommentar

Venter på min 1000 (40gb SSD) jeg :ermm:

Acceptance Oct/19/2008 11:19

Dispatch from originating country's exchange office Oct/20/2008 16:44 TAIPEI TAIWAN

Office of destination OSLO NORWAY

Despatch No. ***

Flight No. KL878

Flight date 2008/10/20

【Foreign information】

Status Date Time Name of post office

Arrival at incoming office Oct/21/2008 12:13 OSLO NORWAY

Customs inspection Oct/21/2008 12:14 OSLO NORWAY

Departure from incoming office

Dutiable or non-dutiable

Aaaaa spent... du som hadde kjøpt via ebay, hvor lang tid tok det fra toll-klarering til du hadde den?

Edit: bor i Oslo

Endret av deer
Lenke til kommentar
Stemmer dårlig :ermm: ettersom 1000HA ikke skal ha BlueTooth

Den som blir solgt i Norge har ifølge webshopene Bluetooth...

Men kanskje Eee PC 1000HD? :)

Ser ikke ut som 1000HD, den har 5,4t batteritid (i XP).

Kom frem til at det var 1000H likevel, asus har oppdatert produktinformasjonen på nettsiden sin og sier at den kommer med 160GB HDD... Jeg var kanskje litt rask på avtrekkeren denne gangen :p

Lenke til kommentar

Og viktigst, hvordan er støyen? Bråker den mye?

Mvh,

Andreas

Kjøpte meg en EEE 1000 fra England for en stund siden. Jeg bruker den til studiene. Har ingen problemer med å skrive touch på den. Tastene er små, men ikke for små. Veldig gode å skrive på. Den har vifte, men den er veldig stille. Hører den aldri. Tastene er også stille. :)

Lenke til kommentar
Kom frem til at det var 1000H likevel, asus har oppdatert produktinformasjonen på nettsiden sin og sier at den kommer med 160GB HDD... Jeg var kanskje litt rask på avtrekkeren denne gangen :p
Heller særs treg på avtrekkeren, iom at det har vært bekreftet en stund (siden sluttten av september) at det er 1000H 160GB som er først ut av 1000-serien her i Norden. Asus oppdaterte også informasjonen om den nye lagringskapasiteten til 1000H da. Endret av djchange
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...