Dragonlove Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Snasen !"http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=538039 Men nå begynner de å bli dyre ! Ja det er jo ikke lenger noe mini bærbare når de begynner å lansere 10.2 Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 vekt og størrelse burde ikke være mye høyere den ei ringblokk imo... Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Snasen !"http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=538039 Men nå begynner de å bli dyre ! Ja det er jo ikke lenger noe mini bærbare når de begynner å lansere 10.2 Drittpen, men de kan bare beholde den, alt for dyr. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 ...Ja det er jo ikke lenger noe mini bærbare når de begynner å lansere 10.2 Forskjellen er en snau tomme, den store forskjellen er vel at den akkurat bikker over smertegrensen for hvor lite et tastatur kan være uten å være et leketøy. Skal de være noe særlig mindre (jeg drømmer om noe på størrelse med en helt vanlig bok, blir vel rett over 7" blir det ikke?) må det gjøres noe radikalt nytt med tastaturet. Vet ikke om noen andre husker IBM 'butterfly' thinkpad? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 For å si det sånn, sitter jeg med 13" laptop atm. Og da jeg fikk den syntes jeg den var waaay big. Ihvertfall iforhold til 15.4" som faktisk er bare 2,4" større. Og når 10" bare er 3" mindre enn denne, tror jeg den kommer til å være i det største laget også. Jeg har nå kjøpt meg 901, så får vi se hvor lite tastaturet egentlig er. Tror ikke det er så veldig lite egentlig, flere anmeldelser jeg har lest på nettet har greidd å vende seg til tastene i løpet av en dag. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Plugget inn min 2gb brikke idag i min ASUS 1000h, pcen startet og alt ser ut til å være bra. Men infoen fra pcen sier bare at pcen fortsatt har 1gb Er det noe å bry seg om? Den virket hvertfall på min gamle ASUS 900, regner med at de bruker samme minnebrikke. Endret 7. oktober 2008 av Johnx Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hvilket OS bruker du? I de første maskinene måtte du kompilere ny kjerne til xandros for å bruke mer enn 1GB. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Noen som har kjøpt seg en slik? Bestilte en igår, og kan komme med tilbakemeldinger når den dukker opp i postkassen. Leather Case for EEE 901 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Noen som har kjøpt seg en slik? Bestilte en igår, og kan komme med tilbakemeldinger når den dukker opp i postkassen. Leather Case for EEE 901 Har tenkt litt på den der, men det ser ut som den er åpen helt rundt. Kunne tenkt meg en bag med bærerem og som det var plass til lader i utenom. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Kjøp deg ny frakk da vel. Min gamle vinterjakke mangler ca 3mm på å få min 701 ned i lomma. Lenke til kommentar
deepstar Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Noen her som har kjøpt http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=139257&model= Ble den levert i retail eske? Var esken forseglet? Lenke til kommentar
djchange Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Noen her som har kjøpt http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=139257&model=Ble den levert i retail eske? Var esken forseglet? Hvorfor kjøpe ett overpriset eksternt CD/DVD-drev, bare fordi det står Eee på det? Finnes jo små og fine eksterne CD/DVD-drev fra andre produsenter som er billigere. Endret 8. oktober 2008 av djchange Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Billigere og muligens bedre: Slim USB DVD-brenner 516 kr Slim USB DVD-leser ca 330 kr Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det er vel også mulig å dele dvd-brennern fra en annen maskin på nettverket? eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hvilket OS bruker du? I de første maskinene måtte du kompilere ny kjerne til xandros for å bruke mer enn 1GB. Jeg bruker Win XP SP3. Regner med det ikke er noe aa bekymre seg over. Lenke til kommentar
djchange Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det er vel også mulig å dele dvd-brennern fra en annen maskin på nettverket? eller tar jeg feil? Det er også mulig ja. Lenke til kommentar
deepstar Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hvilket OS bruker du? I de første maskinene måtte du kompilere ny kjerne til xandros for å bruke mer enn 1GB. Jeg bruker Win XP SP3. Regner med det ikke er noe aa bekymre seg over. Jo. Bios må vise 2048 mb og kontrollpanel/system skal vise 1.99 gb Lenke til kommentar
djchange Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Som ble "introdusert" i denne tråden rundt innlegg #4220 :> Det er en så og si litt tynnere men overpriset 1000H, etter min mening ikke verdt det (så fremt chipset fortsatt er samme som i 1000H). N10-toppmodellen (selv om det ikke er en Eee) er mer interessant. Den har også litt feil chipset, men den har hvertfall noe annet å by på enn ett ubetydlig mindre kabinett og en kampanjefarge. Lenke til kommentar
ToMmM Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Er det noen som vet om det går ann å oppgradere xandro linuxen til en nyere versjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå