Gå til innhold

Asus EEE tråden


Cursio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...

Ja det er jo ikke lenger noe mini bærbare når de begynner å lansere 10.2

Forskjellen er en snau tomme, den store forskjellen er vel at den akkurat bikker over smertegrensen for hvor lite et tastatur kan være uten å være et leketøy. Skal de være noe særlig mindre (jeg drømmer om noe på størrelse med en helt vanlig bok, blir vel rett over 7" blir det ikke?) må det gjøres noe radikalt nytt med tastaturet. Vet ikke om noen andre husker IBM 'butterfly' thinkpad?

Lenke til kommentar

For å si det sånn, sitter jeg med 13" laptop atm. Og da jeg fikk den syntes jeg den var waaay big. Ihvertfall iforhold til 15.4" som faktisk er bare 2,4" større. Og når 10" bare er 3" mindre enn denne, tror jeg den kommer til å være i det største laget også.

 

Jeg har nå kjøpt meg 901, så får vi se hvor lite tastaturet egentlig er. Tror ikke det er så veldig lite egentlig, flere anmeldelser jeg har lest på nettet har greidd å vende seg til tastene i løpet av en dag.

Lenke til kommentar

Plugget inn min 2gb brikke idag i min ASUS 1000h, pcen startet og alt ser ut til å være bra. Men infoen fra pcen sier bare at pcen fortsatt har 1gb :dontgetit: Er det noe å bry seg om?

 

Den virket hvertfall på min gamle ASUS 900, regner med at de bruker samme minnebrikke.

Endret av Johnx
Lenke til kommentar

Som ble "introdusert" i denne tråden rundt innlegg #4220 :>

Det er en så og si litt tynnere men overpriset 1000H, etter min mening ikke verdt det (så fremt chipset fortsatt er samme som i 1000H). N10-toppmodellen (selv om det ikke er en Eee) er mer interessant. Den har også litt feil chipset, men den har hvertfall noe annet å by på enn ett ubetydlig mindre kabinett og en kampanjefarge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...