Gå til innhold

Asus EEE tråden

Cursio

Anbefalte innlegg

nope, 904 er en 1000H med 8.9" skjermen og prosessoren fra en 900.

Med andre ord så hadde det vært bedre å kjøpe en 1000H Da den har Atom prosessoren og mer utfyllende skjerm, skjønner likksom ikke helt vitsen med 904

1000H/1000 koster 1000kr mer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har laderen min sluttet å fungere. Får håpe det er brudd i nettkabelen, og ikke fra omformeren og inn til PCen. Vet noen om steder i Norge en kan kjøpe lader til Asus Eee 1000h? (Eller til 701, 900/901)? Antar at det er samme standard.

Edit: Hvis jeg lirker nettkabelen sakte inn til omformeren, så så lyser den blått med en gang, og så slukkes lyset sakte.

Endret av Goodkat
Lenke til kommentar

Da var endelig 901 linux i hus... Noen som kan fortelle en xandros-novise åssen eg får satt opera som standard nettleser?

Synes forøvrig at tastaturet ikke er så galt å skrive på. Litt uvant plassering på høyre shift-tast og talltastene er et hakk for langt til venstre(hvilket eg oppdaget etter å ha postet at 902 er i hus, hehe), men ikke værre enn at eg kjenner eg begynner å bli vant med det allerede. To-finger touchpad er også et pluss.

Verdt ventetida, definitivt... :o)

Endret av ninamoe
Lenke til kommentar

Finnes det virkelig folk som bruker høyre shift tast? Den og høyre ctrl er så å si ubrukt hos meg. Tror faktisk ikke jeg har brukt de siden doomtiden :hmm: Pakke med verktøy og ram ankom i går, så nå må jeg bare smøre meg med en god flaske tålmodighet på 1000h.

Lenke til kommentar

Høyre shift-tast er mye i bruk. Trykker endel på return-tasten istedet enda, men det går fremover :)

Høyre ctrl derimot finnes ikke på denne pc-en, kun Alt- Gr.

Kan forøvrig melde at batteriet er bedre enn eg er vant med fra andre bærbare(hvilket bare skulle mangle...) Hadde med meg på jobbreisemøte(eller ka eg skal kalle det) og var den eneste som ikke hadde lader, eller behov for lader, i løpet av ca 4 timer. Og da starta eg med ca 60% etter litt surfing og diverse i går kveld. Me like... :)

Lenke til kommentar

Har brukt min 900 en stund nå og merker at touchpad knappene begynner å bli løse, altså det metalet, de er ikke så stive lengre som når jeg kjøpte den. For å si det på en annen måte. Er deres touchpad knapper like stive ennå, slik de var når du kjøpte den ?

Endret av deepstar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...