-Tommy Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Spaceworld De har foresten Acer Aspire one også. Lenke til kommentar
Del Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Var og prøvde en 900 igår og jeg hadde jo ikke sjangs til å skrive en setning uten å treffe to bokstaver hvertfall engang. Hviken butikk er den som har disse småtassene utenom nettbutikkene? Er det bare Datakjeden? :S Siba og Expert har 900, Elprice har Acer AO. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 observerte acer sin på utstilling hos telebutikken. og jeg har sett at binders har reklamert med acer også. en kan si det slik angående aspire one. der du finner andre acer laptoper finner du også gjerne småtassen Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ser for meg at den sorte EEE 1000 blir nokså fettet (altså at fingermerker m.m. synes nokså godt?). Hvordan er dette "problemet" med den hvite modellen? Og en ting til. Når du har håndflaten din på EEE 1000, blir du etterhvert klam som følge av den glattpolerte overflaten på 1000-enen? Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg har en sort 701 og den har en ru overflate som ikke tar fingermerker så lett. Den hvite er blank og glatt men blir ikke så ille som man skulle frykte ( men pass opp for nugatti-fingre uansett ) Også en liten raritet med min egen eee (med xandros). Hvis jeg kopierer filer inn på en usb-pinne/SD-brikke som er formatert med FAT/FAT32 så endrer 'timestamp' på filene seg til tidspunkt for kopiering. Hvorfor beholdes ikke opprinnelig timestamp? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Noen som har peiling på hvordan å få en EEE med linux på et trådløst nett delt av en Vista-maskin? Hjelp meg på tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1002556&hl= Lenke til kommentar
Minus Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Og 1000h'en min ligger fortsatt hos UPS.. Æsj, jeg vil ha den nå! De skal bare registrere at pengene jeg har satt inn er ok eller noe, så sender de den til meg. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Uff, Har noen linken til den tablen med sammenligninger mellom de forskjellige EEE pcene? Den som jeg tror linka til den på førsteposten funker ikke lenger. Vurderer å kjøpe 901 nå eller 1000 fra utlandet ettersom det er umulig å få tak i wind... Endret 2. september 2008 av sureup Lenke til kommentar
Del Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Eeepc Lenke til kommentar
xelA Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Til dere som har kjøpt eee på clove.co.uk (eller ellers i UK), hvor lang garanti er det på dem? Alt jeg kan se etter søk på google, virker det som om det er et års garanti i UK, og to års visse andre steder. Finnes det noen steder som selger tastaturer til eee separat, eventuelt klistremerker, slik at man får norsk tastatur? Jeg fant en på Finn.no, men lurte på om det er en butikk som selger dette. Lenke til kommentar
kreinhardtsen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Finnes det noen steder som selger tastaturer til eee separat, eventuelt klistremerker, slik at man får norsk tastatur? asusparts.eu ser ut til å selge nordisk keyboard til eee 1000.. "Keyboard 1000 Nordic R1.0 Swe-Nor-Dan-Fin-Isl" - 25.81€ Har bestilt en 1000h fra clove.co.uk, og ser ut til at den dukker opp her i løpet av dagen Lenke til kommentar
Peders Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hei.. Jeg ser det er hele 187 sider om denne pcen, orker ikke akkurat å lese gjennom alle:P Har tenkt til å kjøpe meg denne pcen, men bør jeg velge den med XP elr den med linux? http://www.bestbuy.no/dept.asp?menu%5Fid=5...&brand=ASUS Se de 4 øverste, skal ha hvit. Er vel en del man kan gjøre med denne pcen? Finnes det noen nosk guide eller lignende? På forhånd takk=) Lenke til kommentar
eviking2 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hei.. Jeg ser det er hele 187 sider om denne pcen, orker ikke akkurat å lese gjennom alle:P Har tenkt til å kjøpe meg denne pcen, men bør jeg velge den med XP elr den med linux? Er vel en del man kan gjøre med denne pcen? Finnes det noen nosk guide eller lignende? Det kommer an på hva du liker best - XP eller Linux Er du usikker på hva du liker er det ikke dumt å lese gjennom denne tråden. Hvis du går for Linux er det verd å merke seg at Netshop har den som ukens tilbud til kr 2295,- Billigste jeg har sett så langt. Lenke til kommentar
Peders Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Fungerer Football Manager på denne pcen?=) Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 hallo : har nettopp formatert og nyinstallert win xp/WInflp på min asus 701. Og alt har gått bra, men nå får jeg ikke lov å installere wireless fra cden som fulgte med. Noen som har vært borti det før? Noen som vet hvor jeg kan finne installasjonen på nett? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hei.. Jeg ser det er hele 187 sider om denne pcen, orker ikke akkurat å lese gjennom alle:P Har tenkt til å kjøpe meg denne pcen, men bør jeg velge den med XP elr den med linux? http://www.bestbuy.no/dept.asp?menu%5Fid=5...&brand=ASUS Se de 4 øverste, skal ha hvit. Er vel en del man kan gjøre med denne pcen? Finnes det noen nosk guide eller lignende? På forhånd takk=) Slik jeg har forstått det, følger det med en CD med Win XP-drivere til PCen uavhengig om du kjøper en med Linux eller Windows installert. Er det da litt flink, kjøper du en Linux-versjon og installerer Win XP om du ikke liker førstnevnte operativsystem. De fleste i Norge har vel noen XP-lisenser de ikke benytter seg av, så da slipper du også å laste ned en "PirateBay-ifisert" versjon som er cracket osv. Hva du mener med "Er vel en del man kan gjøre med denne pcen? Finnes det noen nosk guide eller lignende?", forsto jeg ikke helt, Lenke til kommentar
Coaxmetal Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Er det mulig å få denne med gps og støtte for hsdpa(dvs 3g-modem innebygd, man må bare sette inn sim-kort?) Hvis ikke, finnes det en pc i samme gate med disse mulighetene? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Hei har et par spørsmål før jeg kjøper EEE 1000/1000H fra clove.co.uk 1. Er dette verdt å kjøpe + vil den passe til harddisk versjonen?: klikk her 2. Kan man putte lett inn 1GB ekstra ram uten å bryte garantien? (funker alle 667mhz?) 3. Kan man bytte ut harddisk på 1000H versjonen selv uten å bryte garantien? 4. Er en skjermbeskyttelse lurt å ha? klikk her 5. Må jeg betale noe annet enn 25% ekstra når pcen kommer til Norge? Endret 3. september 2008 av sureup Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hei har et par spørsmål før jeg kjøper EEE 1000/1000H fra clove.co.uk 5. Må jeg betale noe annet enn 25% ekstra når pcen kommer til Norge? Ja, du må betale tollgebyr, som er på mellom 100 og 200kr. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Takk for svar Noen som har svar på de andre spørsmålene? Har forøvrig bestemt meg for å gå for 1000H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå