Venin Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Du ser jo hvordan den er litt lenger opp i tråden. Men uansett: https://www.diskusjon.no/uploads/monthly_11...74003_thumb.jpg Æh.. poenget mitt var at folk bruker forskjellig hvitbalanse på bildene. Og jeg har hørt den er mer pearlescent enn hvit. Derfor er jeg ute etter synspunkter fra folk som har fått EEE og ikke flere bilder. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 På de fleste bilder ser hele greia hvit ut. Men er den egentlig slik som dette? http://www.tinhte.com/forum/imagehosting/1...9b3bf4a0d22.jpg Det er en litt varmere hvitfarge enn det. Lenke til kommentar
Venin Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Søren.. da tror jeg svart er penest. Thanks. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Synest de hvite er rå jeg Men nå bestilte jeg en sort, så får vi se hvordan den er.. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Bestilte du 4Gsurf ( altså med dårligere batteri og uten webcam) eller fant du en svart 4G ? Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 åfaen... 4G surf... Lenke til kommentar
aGal Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 åfaen... 4G surf... Eid Hehe, stakkars deg.. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 åfaen... 4G surf... Er seriøst ikke så ille da, du får etter min mening en penere laptop på bekostning av ca en halvtime batteritid. Webcam er så unyttig som det går ann uansett. Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Da har jeg fatt min EEE Hvordan faar jeg norsk tastatur, og hvor finner jeg msn til denne ? Du kan ta en kikk på amsn. Har brukt den tidligere selv. Ser mye bedre ut i alle fall (messenger look-alike). Men pidgin er som sagt et greit og velfungerende alternativ... En smakssak, som så mye annet. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hva slags veske passer til denne PC-en? Lenke til kommentar
NewShuttle Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 @Smallville: Eg kjøpte ei ekstern harddisk veske frå Case Logic: http://www.psdata.no/ps.asp?it=133022 Som du ser frå denne bloggen (fant link på eeeuser.com), så sitter PC-en, mus og strøm som eit skudd: http://www.blogeee.net/2007/11/12/case-log...eee-pc-a-1999e/ Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Noe program eller lignende som gjør at jeg kan bruke windows programmer på pc`en min? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 http://www.winehq.org/ Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har sett det der.. Men til tross for at jeg mener på jeg er litt klok, så finner jeg ikke ut hva jeg skal laste ned der? Noen som kan gi meg en direkte link? Hvilken funker på Xandros? Og når jeg har lastet ned, er det bare en install fil slik på som windows eller ? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Nå er jeg ikke sikker på Xandros. Men du kan prøve "sudo apt-get install wine" (ubuntu/debian) eller "sudo yum install wine" (fedora). Installasjon i Linux er noe anderledes enn i windows, men etter et par forsøk finner du nok ut av det Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Nei det der forsto jeg meg lite på.. Går for å legge inn XP så snart jeg får lånt en dvd spiller.. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Sorry, glemte selvfølgelig at du skulle skrive det i Terminal, som blir noe av det samme som cmd i windows. Men uansett, har du behov for Windows programmer så ere jo like så greit å legge inn windowsxp. Spesielt om du har lite erfaring med Linux. Men skjønner ikke helt hvilke programmer du skulle hatt fra Windows som du ikke har alternativer til i Linux. Noe spesielt du skulle brukt? Endret 22. november 2007 av kvitrafn Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Sorry, glemte selvfølgelig at du skulle skrive det i Terminal, som blir noe av det samme som cmd i windows. Men uansett, har du behov for Windows programmer så ere jo like så greit å legge inn windowsxp. Spesielt om du har lite erfaring med Linux. Men skjønner ikke helt hvilke programmer du skulle hatt fra Windows som du ikke har alternativer til i Linux. Noe spesielt du skulle brukt? Liker generelt windows jeg.. dessuten tror jeg ikke EEE har skikkelig linux, for jeg finner ingenting som passer.. Holder på å innstalere xp på en ekstern disk nå.. satser på det fungerer Endret 22. november 2007 av HondaNSR Lenke til kommentar
Shaggy Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Liker generelt windows jeg.. dessuten tror jeg ikke EEE har skikkelig linux, for jeg finner ingenting som passer.. Holder på å innstalere xp på en ekstern disk nå.. satser på det fungerer Prøv Linux først, du. Hva skal du bruke PC-en til? Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Msn, internett, mye skriving, litt nedlasting (bruker en annen bærbar til store ting), film, og litt battlefield eller CS 1.6 spilling på skole.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå