HondaNSR Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 PC`en min spør etter passord, og jeg aaaaaaner ikke hva det er.. hva skal jeg gjøre for å få det bort? Har brukt den, men det kom opp når jeg restartet. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hvor lang tid tok det før dere fikk den Cursio? Mener jeg bestilte fra samme kar som dere. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hvis jeg har Mini-PCIe-connector, hva kan den brukes til? Kjører Windows hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hvis jeg har Mini-PCIe-connector, hva kan den brukes til?Kjører Windows hvis det har noe å si. Ingenting, for som hobgoblin skrev så er mini-PCIe-kontakten utformet slik at om du plugger i noe så vil den koble ut kontakten hvor SSDen er. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Hvor lang tid tok det før dere fikk den Cursio? Mener jeg bestilte fra samme kar som dere. Vi bestilte sist tirsdag, så det tok akkurat en uke. Men pcene våre lå fra 16 - 19 november på tollkontoret i Oslo (over helga) så vi var egentlig uheldige! Forresten: Reiseadapteren hos Clas Ohlson fungerer ikke! Vi fikk adaptere pakket med pcene som fungerte. De sitter litt løst i støpselet, og enden er firkantet, så den passer ikke i støpsler som er jordet. Brukermanual på engelsk, hent her EDIT: HondaNSR: Prøv dette, brukernavn: user passord: user Endret 20. november 2007 av Cursio Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Men de adapterene som følgte med, passet det skikkelig? Og var de ikke løse i veggen ? Noen som vet hva jeg kan gjøre siden jeg ikke kan passordet på pc`en? Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hvis jeg har Mini-PCIe-connector, hva kan den brukes til?Kjører Windows hvis det har noe å si. Ingenting, for som hobgoblin skrev så er mini-PCIe-kontakten utformet slik at om du plugger i noe så vil den koble ut kontakten hvor SSDen er. Kan du få til dual-boot på den måten? Installere XP på et-eller-annet du setter i mini-PCIe kontakten? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hvis jeg har Mini-PCIe-connector, hva kan den brukes til?Kjører Windows hvis det har noe å si. Ingenting, for som hobgoblin skrev så er mini-PCIe-kontakten utformet slik at om du plugger i noe så vil den koble ut kontakten hvor SSDen er. Kan du få til dual-boot på den måten? Installere XP på et-eller-annet du setter i mini-PCIe kontakten? vel, på en måte. men da må du inn å nappe den ut når du skal boote fra den innebygde ssd-en Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hvor praktisk vil et sånt dual-boot oppsett være? Må du fram med skrujernet? Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 PC`en min spør etter passord, og jeg aaaaaaner ikke hva det er.. hva skal jeg gjøre for å få det bort? Har brukt den, men det kom opp når jeg restartet. Ingen som vet dette? Får ikke brukt EEE`en min i det hele Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Prøvde du user user? Endret 20. november 2007 av kvitrafn Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) får ikke skrivd inn brukernavn jeg Endret 20. november 2007 av HondaNSR Lenke til kommentar
NewShuttle Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Har eit par spørsmål. Nokon som får VoiceCommand til å fungere? Når eg trykker på ikonet så kjem dette berre opp eit lite timeglass, som indikerer at maskinen tenker, og så forsvinner det igjen. Kan ikkje sjå at programmet startar opp i det heile? Andre som har dette problemet? Har skifta til norsk via kcontrol, men fortsatt ikkje heilt bra. Det virker for eksempel i skriveprogram og nettlesar etc. men ikkje i terminal, og heller ikkje viss eg foreksempel skal skifte brukernavn, ( har ø i etternavnet...). Nokon som har flasha bios? har sitt litt snakk om det på eeeuser.com. Korleis gjer ein dette? NewShuttle Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) oi.... Hold inne F9 under boot og fekk sletta alle private data.. men da starta den opp igjen på asiatisk språk.... Hvordan får jeg engelsk igjen ? EDIT: Alt er i orden Endret 20. november 2007 av HondaNSR Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hvor praktisk vil et sånt dual-boot oppsett være? Må du fram med skrujernet? Jepp, må nok det. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Nå fungerer det meste men jeg finner ikke minnekortet.. bruker mini-sd i adapter.. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 oi....Hold inne F9 under boot og fekk sletta alle private data.. men da starta den opp igjen på asiatisk språk.... Hvordan får jeg engelsk igjen ? EDIT: Alt er i orden Hehe, jeg kjenner en med samme problemet, hvordan fikk du byttet tilbake til engelsk...? Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 oi....Hold inne F9 under boot og fekk sletta alle private data.. men da starta den opp igjen på asiatisk språk.... Hvordan får jeg engelsk igjen ? EDIT: Alt er i orden Hehe, jeg kjenner en med samme problemet, hvordan fikk du byttet tilbake til engelsk...? http://wiki.eeeuser.com/howto:changelanguage mulig en kan velge norsk og ? Lenke til kommentar
Venin Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 På de fleste bilder ser hele greia hvit ut. Men er den egentlig slik som dette? http://www.tinhte.com/forum/imagehosting/1...9b3bf4a0d22.jpg Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Du ser jo hvordan den er litt lenger opp i tråden. Men uansett: https://www.diskusjon.no/uploads/monthly_11...74003_thumb.jpg Endret 21. november 2007 av kvitrafn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå