Mythos Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 For de som ikke gidder å finne bilder selv: Lekkert lokk og ikke lekkert lokk Vi er forskjellige gitt. Logoen på lokket er noe jeg overhode ikke tar med i betraktningen når jeg skal kjøpe maskin. Måtte faktisk kikke på lokket på HP'en min som jeg har hatt et par år siden jeg ikke har studert lokket utenpå enda. Jeg bryr meg mer om hva som åpenbarer seg når jeg åpner lokket. Lenke til kommentar
bonne89 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Noen av dere som har 900 som har lagt merke til dette?: http://forum.eeeuser.com/viewtopic.php?id=34479 Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Har disse maskinene kortplass for PCMCIA-kort? nope, nærmeste en kommer er en kommende model fra gigabyte som har expresscard... Lenke til kommentar
olais Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 nope, nærmeste en kommer er en kommende model fra gigabyte som har expresscard... Men har de uttak for ekstern antenne? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 ikke som jeg kjenner til... Lenke til kommentar
mortenandersen Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Mythos skrev: "Jeg bryr meg mer om hva som åpenbarer seg når jeg åpner lokket." Ja, og da ser du bl.a. det ekstremt dårlige tastaturet, ergonomisk sett. Som mange på nettet tidligere har påpekt, så er den høyre shift-tasten liten og plassert slik at man altfor lett kan "misse" den og heller trykke på en piltast (gjerne oppover). Dette er et "helvete" for alle som skriver mye, og heldigvis har bl.a. Acer Aspire One løst dette på en utmerket måte, som bl.a. Vaio TZ, som imidlertid stiller i en "helt annen liga". Man skulle ikke tro at tastatur-designerne hadde noen innsikt i grunnleggende persepsjonspsykologi når det "kladder det til" på en slik måte som de har gjort på eee. Så blir det jo heller en smakssak om man liker designet på maskinen for øvrig. I mine øyne er det ikke særlig lekkert design. Men det er noe annet. Endret 13. juli 2008 av mortenandersen Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Noen som vet hvilket netshop som vil få inn eee PC 900 først/mest sikkert? Og blir den levert med veske/beskyttelse, det man trenger for å kunne kople den til en TV? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Noen som vet hvilket netshop som vil få inn eee PC 900 først/mest sikkert?Og blir den levert med veske/beskyttelse, det man trenger for å kunne kople den til en TV? eBay, ville ikke satset på å få den med engang hvis ikke du har forhåndsbestilt Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 http://clove.co.uk/ selger Eee og har de på lager Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Må nesten ha med norsk tastatur. Noe annet blir bare tungvint når det er snakk om en renspikka skole PC. Lenke til kommentar
ju9OR Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Må nesten ha med norsk tastatur. Noe annet blir bare tungvint når det er snakk om en renspikka skole PC. Du kan eventuelt kjøpe norsk tegnsett som klistremerker her http://www.waade.no/data/keymagic.html. Aner ikke kvaliteten på de eller noe, men det er et alternativ.. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Da har jeg bestilt en 901 fra Clove. Hvilket SDHC kort bør jeg kjøpe til? Ser prisen varierer veldig på de ulike kortene. Alt fra 255,- til 499,- hos Komplett.no for 8GB... Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Har vært på ferie, og ser fortsatt ingen 901-versjon med Linux i salg, når vil dette komme? Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Noen som vet hvilket netshop som vil få inn eee PC 900 først/mest sikkert?Og blir den levert med veske/beskyttelse, det man trenger for å kunne kople den til en TV? Vil tro komplett har en å sende deg Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Dette er sikkert spurt 100*100 ganger før men hva er egentlig forskjellen på 900 og 901, det eneste jeg har fått med meg er annen prosessor, annet lokk (utsende), bedre batteri og BT innebygd. Er det noe mer forskjell enn det? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Tror ikke det, men det du nevner er også ganske vesentlig, spesielt Batteriet. Lenke til kommentar
hvt Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 dere som har kjøpt fra utenlandske nettsteder, hva gjør dere med strømforsyning? kjøper en adapter? eller følger det med europeisk? Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Jeg kjøpte fra Hong Kong, og den som følger med funker fint. Eneste jeg trengte er en standard ledning som man får kjøpt på f.eks Clas Ohlson. Edit: En slik. Endret 14. juli 2008 av Sokkalf^ Lenke til kommentar
hvt Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg kjøpte fra Hong Kong, og den som følger med funker fint. Eneste jeg trengte er en standard ledning som man får kjøpt på f.eks Clas Ohlson. Edit: En slik. hvilken nettside kjøpte du fra? eller var du i hong kong? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå