B4stian Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Har samme disken selv. Svekker kapasiteten noe, men spørs jo hva du henter fra den da. Om den bare koplet til og jobber med en excel-fil eller om du kjører video fra den. Uansett så får jeg sett en film på den før batteriet må lades. Lenke til kommentar
BlackkoZ Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Denne PC-en frister noe sykt Så blir nok å vente til mars (?) og så sjekke og håpe at pengene strekker til ^^ Er en yppelig pc og ha når man er på reisefot, og ellers når man er på tur, uten å vite hva som møter en... Selve PC-en er jo ikke noe å skryte av teknisk da.. Men brukbar til skriving og lett nett surfing Håper denne kommer med norsk tastatur til norge, men tviler egentlig pga plassen som er på den. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Norsk tastatur tar nok ikke noe særlig mer plass, enn andre tastatur, er bare omrokkering på tegnene så vidt jeg vet. Litt mer bruk av shift og fn her og der kanskje. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Få plass blir ikke noe problem. Det ÆØÅ skal være sitter det kun tegn på min. Som f.eks. [ ] ; Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hadde vært morsomt å visst om det er noe poeng å legge penger i ekstra raske SD-minnekort. Dumt å kaste penger ut av vinduet om kortleseren/maskinen ikke utnytter seg av de bedre minnekortene. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) ser ut til at visse utgaver kanskje mangler pcie porten: http://forum.eeeuser.com/viewtopic.php?id=2368 ser ut til å ha noe med serienummer som begynner på 7B... Endret 20. november 2007 av hobgoblin Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Den eneste svarte som har pcie-mini er EEEPC4G-BK001. Den porten har faktisk en del å si ... Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 *melde meg på* Neste modell får lavere strømforbruk...niiice Er det grei skuring å legge inn filmer på denne, overføre en dvd eller to feks? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 skulle vel gå an, smplayer (som er en front-end til mplayer) tar det meste av formater. største problemet vil være lagerplass. men jeg gjetter meg til at om en rekoder til divx eller lignende så skulle det gå ganske så greit. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 forresten, snusing på eeeuser.com ga meg denne: http://forum.eeeuser.com/viewtopic.php?id=2355 det ser ut til at den pcie porten var spesialrigga. for om en leser slutten av første post, så nevnes det at når ett evdo kort ble satt inn så sluttet maskina å boote fra den interne ssd-en... Lenke til kommentar
NewShuttle Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Nokon som veit korleis ein endrer tastaturoppsettet til norsk? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 tja, redigere /etc/X11/xorg.conf? eller er det mulig under oppsettverktøyene? Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Da har jeg fatt min EEE Hvordan faar jeg norsk tastatur, og hvor finner jeg msn til denne ? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 msn, sjekk for pidgin. den støtter alle de store im systemene. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 joda.. har lagt merke til den, men har du sett en så dårlig msn før?? Lenke til kommentar
Gekonody Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Tror jeg skal gå for den dyreste, Asus EEE 1001, 701 har sikkert for lav oppløsning for meg. Hvis man ser etter, ser man at en oppløsning på 800x480 på en 7" er ikke så ille - doble det, og du får 1600x960 på en 14". Pixlene er ikke større enn 20" @ 1680x1050 de er faktisk mindre), men det er altså plass til færre av dem på en 7". Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 joda.. har lagt merke til den, men har du sett en så dårlig msn før?? Kødder du, Pidgin = Elsk. Lenke til kommentar
sinus' Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg har fått min i hende, men lurer nå på hvordan jeg skal få xp inn på den ... ? Blir jeg nødt til å kjøpe en ekstern cd/dvd-rom ...? Eller er det mulig å boote en installasjon fra min eksterne harddisk ? Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 wtf!? Jeg restarta den, og nå kommer det login failed uansett hva jeg gjør.. Noen måte å starte opp i sikkerhetsmodus på? Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Der mottok også vi våre tre Asus EEE! Sålangt er jeg kjempefornøyd! Btw, MSN fungerer strålende, jeg hater rett og slett den nye versjon 8 som kom til pc, den ligner jo mer på teletubbyland enn noe annet! Jeg har drevet å styrt litt nå for å få den slik jeg vil, og her er et tips: Norsk tasteoppsett: - Trykk Ctrl + Alt + T for å få opp kommandovinduet - Skriv kcontrol - Gå innpå Peripheral devices, Keyboard layout - Velg norsk som språk, og slett språket som står der Sim salabim, norsk tasteoppsett! kcontrol er jo et kontrollpanel som viser seg å ha mange andre innstillingsmuligheter også, jeg synes det er litt knapt med innstillnger i Easymode... Men en ting har jeg ikke fått til enda, hvordan kan jeg stille PC-en inn til å ikke skru seg av når man klapper sammen skjermen? Et par bilder av de nydelige pcene: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå