Shughli Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Med tanke på at 701 kommer i Juli, kan det nok bli en stund til 900/901/1000 kommer. Nå er dette kanskje å banne i kjerka, men Acer Aspire One skal komme til landet i løpet av Juli.http://www.elprice.no/Product/ProductSearc...acer+aspire+one Acer aspire one ser jo lovende ut, med prislapp på 2599,- kr er ikke så værst. Her får asus skikkelig med konkuranse tror jeg Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Med tanke på at 701 kommer i Juli, kan det nok bli en stund til 900/901/1000 kommer. Nå er dette kanskje å banne i kjerka, men Acer Aspire One skal komme til landet i løpet av Juli.http://www.elprice.no/Product/ProductSearc...acer+aspire+one Tusen takk for den linken!!!!!! :D Skal bestilles på dagen. Asus får jo aldri fingeren ut, så jeg bestiller denne. Har bedre specs enn EEE900 og koster like mye som 700, samt den kommer tidligere enn EEE. 701 er allerede avbestillt Kunne ikke blitt bedre Woho!! Gleder meg som en unge allerede HOHOHO!!! Da var en blå Aspire One bestillt Endret 10. juni 2008 av kajac Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 gratulerer, vurderer det samme, men den er faktisk ikke såå bra som du skal ha det til... spcsene er kanskje nesten samme som 901, og prisen er jo genial, men... den har ræææv bateri, den er større, den har mindre ram en 900 (kan jo seff oppgradere, men standerd er det midre) og et noe dårligere eb kamera (tror jeg)... men så klart, om det er verdt å betale 1500 kr ekstra for disse tingene er diskutabelt Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 når du får den kan du jo legge ut et lite første inntrykk her prøver ikke å være fanboy her assa, men alle har godt av konkuranse Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Har hatt min Asus Eee 900 i rundt 3 veker nå, er svært fornøyd! Men er det bare jeg som sliter med at PCen stopper opp i noen sekunder ganske ofte? Irriterende når jeg ser film.. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Fikk min svarte 900 rykende fersk fra Hong Kong i dag. Postmannen hadde faktisk stappet den oppi postkassen, saa far i huset maatte bruke en skrutrekker for aa lirke den ut igjen. Det er en super maskin, men den braaker som et lite uhyre. Det virker som at dette er en skjelden sak paa disse maskinene, men er det noe jeg kan gjoere med det? Siden garantien gjelder for Kina? Den lyden (fra CPU-kjoeleren) er meget irriterende, og ikke minst frustrerende. Hvorfor ventet ikke jeg paa 901?! Hadde bare ikke den viften vaert slik den var, saa hadde dette vaert tidenes beste kjoep. En deilig maskin med andre ord. Tar gjerne i mot raad. Er det mulig aa sette inn en ny kjoeler? Edit: eeecontrol 0.3 gjorde susen. Underklokker maskinen til 600 Mhz og kjoerer med viften paa 20% opp til et visst punkt, for saa aa kicke inn med 100%. virker som at PCen kjoerte dynamisk tidligere og endte opp i et meget irriterende spekter mellom 30 og 70%. Viften/kjoeleren kunne strengt talt vaert bedre laget. Endret 11. juni 2008 av Daehli Lenke til kommentar
Del Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Har hatt min Asus Eee 900 i rundt 3 veker nå, er svært fornøyd! Men er det bare jeg som sliter med at PCen stopper opp i noen sekunder ganske ofte? Irriterende når jeg ser film.. Dårlig scheduler i XP? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) gratulerer, vurderer det samme, men den er faktisk ikke såå bra som du skal ha det til... spcsene er kanskje nesten samme som 901, og prisen er jo genial, men... den har ræææv bateri, den er større, den har mindre ram en 900 (kan jo seff oppgradere, men standerd er det midre) og et noe dårligere eb kamera (tror jeg)... men så klart, om det er verdt å betale 1500 kr ekstra for disse tingene er diskutabelt Den har samme dimensjoner som 900/901, den er like rask som 901, og den er mye billigere. Er jo ikke et valg en gang. Asus eee er avbestillt, og Aspire er bestillt Det er jo enkelt. 701 er den som kommer til norge, til en pris av 2500. Aspire har større skjerm, mer lagring, 2 utvidelsesporter til minne, høyere oppløsning, raskere prosessor til 99 kroner mer. Det er absolutt verd det Endret 11. juni 2008 av kajac Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Den acer'n har frista meg litt også! Men føler selv at 8gb hdd blir for lite, 20gb er et minimum når jeg har planer om å ha XP på den! Designet er penere enn på eee 900, men når den bare kommer orginalt med 8gb hdd og 512mb ram(simpel sak å oppgradere, men men) så er den vel ikke engang en mulighet for min del! Også står det jo ingen ting om skjermkortet? Endret 11. juni 2008 av thomasSim87 Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 For bruk som en enkel surfemaskin + skriving vil 8GB holde i lange baner. En Nlited versjon av XP + office, antivirus og endel andre programmer tar bare litt over 1GB. 7GB til dokumenter holder for meg. Dessuten kan man jo putte inn et minnekort om behovet for mer plass melder seg. Så min konklusjon er at Aspire One er bra nok til mitt bruk som er sofasurfing + noe reisebruk. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Da har jeg bestillt en 701 EEE Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Med tanke på at 701 kommer i Juli, kan det nok bli en stund til 900/901/1000 kommer. Nå er dette kanskje å banne i kjerka, men Acer Aspire One skal komme til landet i løpet av Juli.http://www.elprice.no/Product/ProductSearc...acer+aspire+one Acer aspire one ser jo lovende ut, med prislapp på 2599,- kr er ikke så værst. Her får asus skikkelig med konkuranse tror jeg De har satt opp prisen nå. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ja, jeg så dette. Tipper de har hatt overveldende respons. Den går forhåpentligvis ned igjen når den faktisk kommer til landet. Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 noen som aner hvordan det er med sånne sd-minnebrikker? er det mulig å instalere ting på dem, hvis mang har 8 gb ssd, kan man da utvide til 24 gb totalt (8 ssd+16 sd), og instalere f.eks enkle spill, utvidelser og lignende på minnebrikken? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 De som skal diskutere Acer sin lille har en egen tråd til dette. Denne tråden er ment for Asus eee : Acer Aspire One Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 De som skal diskutere Acer sin lille har en egen tråd til dette. Denne tråden er ment for Asus eee : Acer Aspire One rart med det, men asus har en 8gb de også, så det er vel mildt sagt relevant... Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 De som skal diskutere Acer sin lille har en egen tråd til dette. Denne tråden er ment for Asus eee : Acer Aspire One rart med det, men asus har en 8gb de også, så det er vel mildt sagt relevant... Var ikke ment for deg. Skjønte hva du skrev. Jeg mente bare at det var mye Acer prat i de siste postene på denne tråden. Lenke til kommentar
LINDBLOM Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg har nok ikke signert noen fortollingstillatelse. Så det vil dermed si at jeg slipper å betale noe? Spørs nok hvilket budfirma du bruker. Fedex fortoller for deg og sender regning en stund etter. De store speditørfirmaene trenger ingen tillatelse. De har direkteutkjøring og fortoller i etterkant. Regningen blir sendt ca en uke etter innfortolling Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Venter på EEE 900 fra Hong Kong og håper å få den i morra, den står som "In Transit" og det har den gjort i hele dag. Håp om at jeg har den i morra da eller? : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå