Sinsen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 De fleste har vel en slik ledning liggende? Det er samme standard ledning som brukes i ladere, tv/stereogreier av ymse slag osv. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 den her skulle vel gjøre jobben: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=21957267 Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Asus EEE 701 4G - 2550 kr - Juli http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=35247..._campaign=wof09 EDIT: beklager, link oppdatert Endret 9. juni 2008 av NorthWave Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Den linken var rimelig ubrukelig! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Noen som vet om selgere på eBay som ender Asus Eee til Norge? tenkte å kjøpe et par stykker så billig som mulig. Lenke til kommentar
brukerenerslettet Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Dette må jeg bare ha Leketøy for voksne Tror dette er et mye bedre alternativ enn iPod touch/iPhone som jeg skulle egentlig kjøpe. Den er dessuten billigere enn iphone, større skjerm, og ser ut som den egner seg godt til surfing! perfekt til jobben når jeg kjeder meg! (synd at du ikke kan ringe med den xD) Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jaja, bare å vente til Asus Eee901 kommer. Da blir det nok fort så jeg får meg en ny liten leke. Lenke til kommentar
Del Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Phoronix har testet Netbook Remix. Hvis du kjører Ubuntu på PC-en din kan du teste det ut der. Bare legg til pakkebrønnen http://ppa.launchpad.net/netbook-remix-team/ubuntu/ så kan du installere på vanlig måte via nett. Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Oi... batteriet går virkelig unna med wifi på, ser nesten maskina tikke nedover 60-50-40-30.... bør kanskje vurdere et alternativ til 4200 (4400?) batteriet. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 jepp, wifi elsker å tygge batteri selv når koblinga omtrent går på tomgang... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Phoronix har testet Netbook Remix. Hvis du kjører Ubuntu på PC-en din kan du teste det ut der. Bare legg til pakkebrønnen http://ppa.launchpad.net/netbook-remix-team/ubuntu/ så kan du installere på vanlig måte via nett. det viser bare fleksibiliteten til X systemet når en kan fint integrere vinduet til openoffice med minimale modifikasjoner (greit nok, det kan bli ett problem å bruke menyene og knappene uten en pekepinne på berøringskjermer siden pr default så er disse ikke akkurat store). ser ikke microsoft får til noe lignende med origami experience til vista akkurat gimp kan være ett problem, men jeg mener å huske det er en variant som oppfører seg mer "fornuftig"... Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Til dere som kjører linux med Compiz. Har dere merket hvor treig Firefox er? Finnes det noen fix til dette? Kanskje den linuxerfarne personen "Del" har peiling på hva problemet kan være? Lenke til kommentar
Del Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Til dere som kjører linux med Compiz. Har dere merket hvor treig Firefox er? Finnes det noen fix til dette? Kanskje den linuxerfarne personen "Del" har peiling på hva problemet kan være? Tro det eller ei, men jeg bruker ikke Compiz selv ennå. Jeg er vel litt konservativ, og liker ikke at det fortsatt er noen røffe kanter. Når det gjelder firefox, så vil jeg sett pengene på at flash er hovedsynderen. Nå som Adobe har åpnet flash er det kanskje håp om både kjapp og stabil plugin til flash etterhvert. Kutt reklamene, f.eks. med Adblock Plus, så skal du se firefox er kjapp og dønn stabil. Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Så typisk at med en gang jeg kjøper meg Eee 900, blir det annonsert 901 og 1000.. Er det såpass store forandringer at det er verdt å selge min 900 for å kjøpe ny? Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Så typisk at med en gang jeg kjøper meg Eee 900, blir det annonsert 901 og 1000.. Er det såpass store forandringer at det er verdt å selge min 900 for å kjøpe ny? Jeg ville aldri gjort det. For meg er 900 (nesten) en ren surfemaskin, bedre grafikkytelse har ikke noe å si, og batteritiden er ikke så nøye, siden den er til hjemmebruk. Og, i tillegg, så er den jo latterlig billig. Jeg ville heller bare beholdt den og kjøpt et nytt spennede leketøy om et år eller to, og så gitt bort 900en til noen som trenger den. Endret 10. juni 2008 av Sinsen Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 900/901 skal komme til norge i juli sant? leste jo den artikkelen på hardware om at 700 ble utsatt og kommer i juli i stede, men at den da kommer sammen med 900. hvorfor er ikke dette satt inn i prisguiden, eller at noen butikker har begynt med forhåndsbestilling? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det er nok fortsatt ikke andre enn 701 som har meldt sin ankomst gjennom importør til Norge. Alt annet er spekulasjoner og så tidlig som juli får du neppe se noen andre uansett. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Slik jeg ser det, så nytter det ikke å hele tideå gå å vente på nye versjoner av eee pc-ene. Dette gjelder vel forsåvidt det meste annet, innenfor pc-verden i dag. Det kommer hele tiden noe som er bedre, raskere, mer effektivt osv, enn det man tenker på å bestille. Om man hele tiden skal gå å vente på det nye som kommer, vil man nok vente lenge. Om noen forstår meg... Husker bare selv når jeg kikket på asus eee pc-ene til å begynne med. Da fantes bare 701. Så kom 900, jeg bestilte. Og bare en uke etter at min 900 kom på døren, så blir 901 og 1000 lansert. Ellers skal det sies, at det er lett å få oppgradert 900 pc-ene også. Ekstra batterier er ikke så alt for dyre. Og slik jeg har forstått det, så har atom prosessoren en noe lavere ytelse enn celeronen i 900. Men ja. Poenget mitt var at det ikke nytter å vente på det nyeste, siste og beste hele tiden, hvertfall ikke for min del. EDIT: typo. Endret 10. juni 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Med tanke på at 701 kommer i Juli, kan det nok bli en stund til 900/901/1000 kommer. Nå er dette kanskje å banne i kjerka, men Acer Aspire One skal komme til landet i løpet av Juli. http://www.elprice.no/Product/ProductSearc...acer+aspire+one Endret 10. juni 2008 av NorthWave Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 http://cgi.ebay.com/ASUS-Eee-PC-901-Intel-...idZp1638Q2em122 Her får man kjøpt Asus EEE 901 Vet ikke om JEG ville kjøpt fra han men.. hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå