Dragonlove Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Noen som har eksakt dato når eee 900 kommer med atom prosessoren? Skjer det iløpet av sommeren liksom? For må ha eee'en klar august. 701 kommer i sommer, 900 kommer nok ikke før til høsten vinteren Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Den kommer tidligere i utlandet med atom prosessor da. Lenke til kommentar
carnesen Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Noen som har fått til lyd i eeeXubuntu ? Jeg installerte i går og prøvde å følge den guiden her etterpå: http://wiki.eeeuser.com/ubuntu:eeexubuntu:customization Men, når jeg skal velge "wannabe master" under volumkontrollen der så er listen helt tom. Noen som vet hva det kan skyldes? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Folk i PCLinuxOS gjengen har også lagd en versjon : http://www.eeepclinuxos.com/ Tenkte jeg skulle prøve den ut nå Du får gi en liten tilbakemelding hvordan det gikk da. Bruker PCLinuxOS på den bærbare her og er spent på om alt av hardware etc fungerer på eee. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Har virkelig lyst på eee 900 når den kommer. En liten PC med Linux er genialt. Se litt på video, surfing og torrents, og lett å ha med seg. Over 3 timer batteri høres bra ut, men kanskje det blir litt mindre med 900-en. Større skjerm trekker mer batteri. Er 900 jeg har. Det er jo ikke så vrient å kjøpe på ebay heller. Ser ut som det kan ta tid før 900 dukker opp her i landet. Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Har virkelig lyst på eee 900 når den kommer. En liten PC med Linux er genialt. Se litt på video, surfing og torrents, og lett å ha med seg. Over 3 timer batteri høres bra ut, men kanskje det blir litt mindre med 900-en. Større skjerm trekker mer batteri. Er 900 jeg har. Det er jo ikke så vrient å kjøpe på ebay heller. Ser ut som det kan ta tid før 900 dukker opp her i landet. Strengt tatt finnes det ingen info om 900 og når den dukker opp her til landet Lenke til kommentar
Zhaar Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Yay, fikk nettopp min svarte EEE 900! Fy søren så liten den egentlig er..! Hvordan gikk det i tollen? Har en i bestilling fra inetbros selv nå. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Yay, fikk nettopp min svarte EEE 900! Fy søren så liten den egentlig er..! Hvordan gikk det i tollen? Har en i bestilling fra inetbros selv nå. Hvilken toll? Glapp rett gjennom gitt. Så på fedex-fakturaen som fulgte med at selger hadde oppgitt innholdet til å være "DVD player" med verdi 48$, og som "gift". Det er jo ingen garanti for å slippe toll/moms, men pakka mi gikk jo ihvertfall gjennom. (Nå er jo forøvrig tollgrensa lavere enn 48$ også) Endret 27. mai 2008 av Sokkalf^ Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Du har ikke anledning til å slenge opp bilder/video av ting og tang, Sokkalf^ ? Finnes liksom aldri nok bilder/video på nettet... Lenke til kommentar
mesha Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Til dere som har bestilt av inetbros: Hvor mye ble det totalt? Følger det med lader som fungerer på vanlig stikkkontakter? Hvor lenge er leveringstiden? Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 1) Rundt 3700kr 2) Nope. 3) Rundt 1 veke, eller noe Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hvordan er det å legge inn XP på 20G linux-modellen? Og vil det være mye forskjell på dagens 900 og en med en eventuell atom-prosessor? Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Er ikke noe problem å legge inn XP.. Var det jeg gjorde. Satt i ekstern DVD leser, åpnet BIOS, satte DVD leseren på 1. priority, og satte på "start" istedenfor "finished". Lenke til kommentar
ventle Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 vil det være mye forskjell på dagens 900 og en med en eventuell atom-prosessor? Dårligere ytelse men mindre varme og lenger batteritid, er hovedtrekkene jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Noen som har lagt inn Mac OS X da? Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Bare jeg som syntes PCen blir ganske varm? Min ligger på rundt 50-65 grader etter 15-20 minutter vanlig bruk.. Er dette vanlig? Hvis dette er tempen på prosessoren er dette helt normalt. Blir den veldig varm på utsiden av kabinettet? Blir ganske varm på tastaturet Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Noen som kan anbefale en god selger som har 20gb verjosnen av 900? Som har engelsk tastatur. Endret 27. mai 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
standby Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Noen som kan anbefale en god selger som har 20gb verjosnen av 900? Som har engelsk tastatur. kjøpte min svarte 900 av en som het hkpcstore (mener jeg...) som leverte med 2 gb stick og bluetooth. bestilte den den 20. tror jeg, fikk den igår. så det var meget kjapt! har ikke fått tid til å leke så mye med den ennå, men fy flate så lekker den er! ett spørsmål til den som har peil: hvordan gå over i advanced desktop på en 900? har forstått det som at det ikke er bare å kjøre den guiden til 700? Lenke til kommentar
Zhaar Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hvilken toll? Glapp rett gjennom gitt. Min ligger med status "Int'l shipment release" på Gardermoen. Satser på det beste. Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Noen som har prøvd å bruke f.eks. Dazzle på Eee? Har lyst å bruke PCen til å ta opp litt gameplay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå