Gå til innhold

Asus EEE tråden

Cursio

Anbefalte innlegg

Gi nå f. i hva slags operativsystem folk vil kjøre på sin kjære eee!?

En kan sikkert få en av de mange distroene til å kjøre bra på maskinen, men det krever relativt mye tweaking. XP bare fungerer det. I tillegg opplever jeg maskinen som raskere...

Visst folk vil kjøre XP, så er det deres sak. Folk er i stand til å ta konklusjoner selv, basert på erfaringer.

her har vi et kremeksempel på den type poster jeg har sett meg lei av. La meg forsøke å gi deg litt perspektiv. Ifølge tråden her er det flere lesere av tråden som kjører linux enn det er som kjører XP på sin eeepc. Når vi nå så at enkelte personer tilbrakte hele forrige natt på å brekke inn XP på sin, så må det være lov å spørre hvorfor. Om ikke annet for å få belyst problemer med linux slik at vi kan hjelpe alle de som tross alt bruker linux på sin. Synes du det er på sin plass i en tråd som denne?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Asus har åpenbart glemt konseptbeskrivelsen de ga for Eee i fjor høst. Liten, billig og enkel å bruke for folk flest.

Den forventede 649USD prisen på Eee 901 (den Intel Atom-baserte 8.9"), er helt bak mål. Det nye 901-designet er heller ikke særlig lekkert imo.

Nei, blir nok brått en MSI Wind 10" som oppgradering fra Eee 701 4G på meg :>

Lenke til kommentar

Litt synd at Microstar sin Wind 8.9" og 10" ikke kommer med SSD med det første, med det hadde den vært totalt overlegen Eee på alle områder (hvertfall ut i fra det man kan lese og se i diverse (p)reviews til nå).

Og som sitt Linux-alibi har de også valgt en litt mer "vanlig" variant enn det ASUSTeK gjorde med Xandros.

Lenke til kommentar

Høh? Da må jeg ha gått glipp av noe :O

Men forresten, er det bare jeg som sliter med space knappen på Eee 900? Den reagerer kun når jeg trykker i midten. Reagerer ikke i hele tatt på venstre eller høgre side..

EDIT: oops, var nok bare jeg som hadde sett feil.. Er bare 1 ram slot.. :p

Endret av LasVeggis
Lenke til kommentar

skjønte det slik at man skulle ta av knappen og gjøre den litt tykkere på midten.

klipte opp fire tynne små biter gaffa teip og klistrert de på midten oppå hverandre.

Slik at den blir tykkere på midten.

Satt tastet på plass igjen og det funker som bare det nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...