Gå til innhold

Asus EEE tråden


Cursio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da får du nok ikke noe på posten nei. Men fedex pleier da å være minst like flinke til å oppdatere som det posten er. Blir jo scannet i de forskjellige bilene,tollhavnene og mellomlagrene og publisert uansett.

 

Tipper det der bare betyr at pakken er innlevert og klar for action.

 

Int'l er vel antagelig en forkortelse international

Lenke til kommentar

13.05.08 10.42 6390 VESTNES

13.05.08 10.41 FORSøKT UTLEVERT

Årsak: Ikke innløst postoppkravsbeløp

Tiltak: Sendingen levert utleveringsenhet 6390 VESTNES

13.05.08 10.16 OPPLASTET TIL DISTRIBUSJON 6390 VESTNES

13.05.08 06.30 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 6410 MOLDE

09.05.08 08.30 VIDERESENDT TIL MOTTAKER 2061 GARDERMOEN

07.05.08 13.38 TIL FORTOLLING 2061 GARDERMOEN

07.05.08 13.38 ANKOMMET MOTTAKERLANDET 2061 GARDERMOEN

03.05.08 09.48 SENDT FRA AVSENDERLANDET 9999 INGEN NY POSTADRESSE

 

Hva betyr årsaken?

Endret av Redusert
Lenke til kommentar
13.05.08 10.42 6390 VESTNES

13.05.08 10.41 FORSøKT UTLEVERT

Årsak: Ikke innløst postoppkravsbeløp

Tiltak: Sendingen levert utleveringsenhet 6390 VESTNES

13.05.08 10.16 OPPLASTET TIL DISTRIBUSJON 6390 VESTNES

13.05.08 06.30 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 6410 MOLDE

09.05.08 08.30 VIDERESENDT TIL MOTTAKER 2061 GARDERMOEN

07.05.08 13.38 TIL FORTOLLING 2061 GARDERMOEN

07.05.08 13.38 ANKOMMET MOTTAKERLANDET 2061 GARDERMOEN

03.05.08 09.48 SENDT FRA AVSENDERLANDET 9999 INGEN NY POSTADRESSE

 

Hva betyr årsaken?

 

Antar det betyr at det er postoppkrav på den og at den derfor ikke ble utlevert fordi ingen var der til å betale oppkravet da posten kom.

Lenke til kommentar

Skal ikke se bort i fra det nei. Kjenner noen på posten her i byen og de sier at pakker til privatpersoner stort sett bare leveres direkte på postkontoret uten at de forsøker å levere. Er vel blitt allment akseptert antagelig, er jo forsåvidt enig i at det er tullete å bruke masse energi på å kjøre innom mange privatpersoner når det kun er noen hjemme 20% av gangene. Folk flest er jo ikke hjemme på dagen liksom.

 

EDIT: Hvor mye fikk du i mva forresten ? Og hvem bestilte du fra ?

Endret av carnesen
Lenke til kommentar

FEdEx leverer på døren og hvis ingen er hjemme klistrer de opp en lapp der det står at de har vært der. Eller er i hvertfall det de skal gjøre.

 

Skjer derimot ofte at de ikke ringer på rett dør, da de hadde prøvd å levere hos meg var kona hjemme, men ingen ringte på, ingen lapp på døra, og navnet vårt sto på skilt ved siden av døra.

 

Bor du i nærheten av gardermoen, stikk og hent.

Lenke til kommentar
Har endelig fått min i hus, og får ikke beskrevet hvor fornøyd jeg er over den! Eneste jeg ikke helt likte var at 2finger-scroll ikke fungerer.:(

 

En må ikke ha noe programvare for dette da?

 

Fungerer de andre effektene?

 

Er da rart at det ikke er forhåndsinstallert. Jeg kjører altså Xandros enda forresten. Skal installere Ubuntu seinere :)

Lenke til kommentar

Hmm, har prøvd i kveld å installere XP. Fikk tak i en IDE til USB adapter for å koble til en slimline dvd-brenner jeg har liggende. Jeg har jo allerede gitt opp å installere via USB-pinne, det funket ikke for meg! Booter opp, kopierer filer til RAM og får blåskjerm rett før partisjonsvalg skal dukke opp, samme som skjer i det jeg skriver under.

 

Nå viser det seg at booting på original XP installasjons CD heller ikke funker. Lurer på om det er fordi spilleren er koblet til med usb..

Etter at installasjonsprogrammet har kopiert filer og drivere til minne, så blir skjermen svart, dvd-brenneren lager en typisk re-boot lyd og jeg får en blåskjerm som sier jeg må sjekke min hardware..

Også i biosen så dukker dvd-brenneren opp som generic usb drive ca 8 av 10 ganger jeg restarter. Noen få ganger blir den registrert som Sony DVD-R/W-etterellerannet, og DA får jeg lov til å boote på CDen. Så jeg er redd for at DVD-brenneren "blir" generic underveis i installasjonen..

 

Der fikk jeg ut litt frustrasjon. Om noen har klart å installere XP eller har møtt på liknende problemer så hadde spytt gjerne ut. Henvis gjerne til en genial tutorial som funker også.

Takk (litt sur ikveld) :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...