Gå til innhold

Asus EEE tråden


Cursio

Anbefalte innlegg

ta en titt her for å se hvilke spill som har blitt prøvd ut av brukere på eeeuser.com

Games tested on the Eee

 

Evt. http://forum.eeeuser.com/viewtopic.php?id=5576 og http://forum.eeeuser.com/viewtopic.php?id=945. En del bilder og videoer i de trådene. Noe av det første jeg gjorde med EEE-en min, var å hive innpå Dosbox, ScummVM og en drøss med eldre spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...det vil si at pakken ligger på Gardermoen i dag :D

 

...og der blir den nok liggende en stund, skal man tro tidligere rapporter i denne tråden angående det norske postverkets effektivitet på å få ut "ekspress"-pakker :)

 

UPS er tingen for å få ting raskt levert fra utlandet ettersom de har eget distributørnett i Norge, men det koster jo deretter... bestilte en gang en pakke med 50 kg bilanlegg fra en butikk i New York, ble sendt derfra onsdag ettermiddag (norsk tid), pakken var hos meg samme fredag kl 11 (fortsatt norsk tid). Fraktkostnaden? nærmere 2500 kroner... ;)

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg har noen gameboy spill filer (gb, gba, gbc), og ønsker å spille disse på Eee-en min. Har installert visualboyadvance (gjennom synaptic), men jeg får ikke startet det.

Er det noen som vet hvordan jeg kan få spille disse spillene?

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar

Hvordan er det å se film på Eee 900? Er sannsynligvis det jeg kommer til å bruke PCen mest til.

 

Hvorfor er det egentlig verdt å betale 3600kr (omtrent) for en Eee 900 med 16gb (4gb går til OS), når man kan få en "vanlig" bærbar med 200gb harddisk til rundt 4000kr? Ikke at jeg er imot 900, er faktisk veldig hypp på å kjøpe en :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...