hobgoblin Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg ser at SD-porten støtter SDHC, altså SD-kort over 2GB så det på 8GB bør gå fint. I følge denne kikken inni Eee så bør det gå fint å sette inn et PCI Express mini card med mer SSD-plass. opps, pci express var det ja. dumme meg Lenke til kommentar
NewShuttle Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Finnes det i heile tatt PCI Express mini kort som i utgangspunktet kun er eit SD-kort? Eg har ikkje sitt dette nokon plass... så skal ein utvide lagringsplassen er nok eit sd-kort einaste mulighet... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Tar meg den frihet til å legge en link til minitesten min av maskinen. Der er det en god del bilder og forhåpentligvis blir en del spørsmål besvart der. Link Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jaja, der har jeg også bestilt (fra samme fyren ) Men, er disse kompatible med maskina ? Minnekort og Minnepinne Tenker det kan være greit å booste plassen på maskina litt, så jeg får plass til xp, office og sibelius ++ Har du hørt noe fra han? Jeg bestilte og betalte via paypal (visa) i 11 tiden idag, har fått betalingsbekreftelse fra paypal, men ikke ET ord fra selger :S Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Finnes det i heile tatt PCI Express mini kort som i utgangspunktet kun er eit SD-kort? Eg har ikkje sitt dette nokon plass... så skal ein utvide lagringsplassen er nok eit sd-kort einaste mulighet... Det finnes. Det er noen i prisguiden også. Det finnes sikkert sånne med større kapasitet også. Lenke til kommentar
Venin Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hva gjør dere hvis det skjer noe feil med denne? Jeg bare lurer.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hva gjør dere hvis det skjer noe feil med denne? Jeg bare lurer.. De som er kjøpt i Taiwan må hvertfall foreløpig sendes tilbake dit. Hvordan det er med de i USA vet jeg ikke. Verkstedene her i Norge tar vel uansett ikke noen i mot før salget har startet her. Lenke til kommentar
Venin Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Men vil de ta imot maskinene i Norge når de kommer uansett egentlig? Når de ikke er kjøpt i Norge mener jeg.. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Mulig det, men i norge må du betale selv.. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 http://jkkmobile.blogspot.com/2007/11/pci-...-and-other.html 8 og 16 GB ekstra for eeepc? går an da Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Noen som vet om det kommer en Eee med større skjerm 9-10"? Og i såfall når? Orker ikke vente i all evighet Vil størrelsen forbli den samme om skjermen blir større? Skjermen er virkelig det eneste minuset med denne her.. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Det kommer en 10" versjon ja.. Siden skjermen ikke dekker hele topplokket på 7", så blir vell størrelsen det samme.. Hvaslags ram kan jeg kjøpe for å utvide til 1GB? Og hva skal jeg kjøpe for å utvide minnet? (minnekort om noe annet ikke er mulig.) Ser at ny "harddisk" til EEE koster like mye som pc`en og mer... Så minnekort da, hvilke støtter den og hvor store? Endret 14. november 2007 av HondaNSR Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 går ett rykte om at den 8G modellen kan ha 10", men jeg gjentar at det bare er ett rykte. Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 går ett rykte om at den 8G modellen kan ha 10", men jeg gjentar at det bare er ett rykte. Når vil i såfall denne komme på markedet her i Norge. Noen som har en anelse? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 ikke en blåst en... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Vel, når 7" versjonen kommer i mars(?) så kommer vel nok ikke 10" noe før Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Til dere som allerede har fått den: Hvordan er den å skrive på iforhold til vanlig laptop ? Er knappene knøttsmå? Står de plassert på vanlig måte? Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Huff, en mulig 10" som jeg i såfall må vente flere måneder på blir for lenge, sikter meg inn på 7" versjonen mest sannsynlig. Endret 14. november 2007 av Saltvann Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Var ikke 10" lagt litt på hylla? Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Jeg har kikket litt på strømadaptere nå, og jeg fant denne fra Clas Ohlson, er dette den rette adapteren, eller har folk noen bedre forslag? Når det gjelder minnekort, kommer jeg nok ganske snart til å kjøpe meg et SD/SDHC kort på 8GB, disse koster nå ned mot 450 kr, sjekk prisguiden! 10" versjonen ble lagt på hylla en stund ja. Men jeg er ikke sikker om jeg ville hatt denne selv, da denne suger drastisk mye mer strøm en 7" skjermen. Tror jeg ihvertfall måtte hatt kraftigere batteri da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå