Goodall Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Noen som har fulgt med på Hells Kitchen? Nå er Chef Ramsay tilbake med Kitchen Nightmares Gordon Ramsay's British series gets made over for America. In this series, Ramsay will hit the road to help many a struggling restaurant find the path to success in just one week. Her hjelper han altså resturanter....har sett noe lignende før med han, men det var kun 1 episode eller et program er vel mere riktig kanskje. I hvertfall dette er nytt nå 1. episode av sessong 1 gikk på tirsdag var det vel, og ja jeg snakker om usa sendinger Mere gidder jeg ikke si...... Er man Gordon Ramsay fan, bør man ikke gå glipp av dette Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Er ikke akkurat Gordon Ramsay fan, men god underholdning når det er helt kaos på kjøkkenet og han går løs på alt av kokker i nærheten^^ Endret 21. september 2007 av Noobish_Geek Lenke til kommentar
Montag Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Morsom første episode - sønnen i den familien var jaggu litt av en karakter og stod for mye god tv. Ramsay var i også slag, men jeg syntes han sparte litt på kruttet denne gangen. Får satse på at det blir mer skriking i senere episoder- det skal bli morsomt å følge med videre. Endret 22. september 2007 av Montag Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Ja....man fikk sett Ramsay fra en litt annen side nå Spørs hvor ekstrem han kan bli da når han ikke trenger å sparke noen + at det ikke er hans resturanter... Uansett blir det spennende å se hva som skjer på neste resturant i hvertfall Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det finnes flere sesonger av den britiske utgaven av denne serien, men denne amerikasnek utgaven virker mer ineterresant, er morsomt å se aggresive amerikanere, blir litt mer dramatikk Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Episode 2 var jo bare helt syyyyk Eller det vil si.....maten var sykerer en sykest, og da mener jeg muggen og råtten fluer fløy ut av salat posen o.s.v. For å si det sånn Ramsay var dirt glad han overlat noe av matsmakingen til han ene som jobba der Lenke til kommentar
Montag Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Episode 2 var fin - Ramsey skriker og kjefter høylytt som bare det, og med særdeles god grunn denne gangen. Stedet var jo til å spy av. Sjefsmanageren var en artig skrue - moro da han lå og ble pjusket med av servitrisene.Eieren av restauranten virket som en tafatt type - tipper at det går rett vest med det stedet etter en stund uten Ramsey til å kjefte opp personalet. Jeg ser fram til mer alphaoppførsel fra Ramsey i neste episode - dette blir moro sann! Endret 28. september 2007 av Montag Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Episode 2 klart bedre enn den første. Skikelig kult når han gikk opp i fjeset på "general manager".. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Episode 3...en del roligere enn episode 2, men den hadde noen "eksplosjoner" da Mr Manager var jo desidert ikke helt god i toppen, og det var noen perioder som ikke så så ikke lyst ut på nyåpnings kvelden..... Grei episode, men langt i fra sånn som forrige, egentlig likere første episode Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) episode 3 var grei den, litt roligere enn ep 2 ja. Litt kult at de hadde med "3 måneder senere" helt på slutten. De 2 første hadde ikke det. Virker som om gordon er veldig forutintatt mot "managere" nå. Han starta besøket sitt med å være veldig negativ mot manageren, spurte til og med om han hadde vært i helsestudio og om han har vurdert å spises salat osv lol Endret 5. oktober 2007 av vetle Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) der var episode 4 også unnagjort. Litt heftigere en 2 og 3. Ramsay er da man!1 Endret 12. oktober 2007 av vetle Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Han sparte ikke på kruttet denne gangen nei...Digger hvordan han bare sier ting rett ut..... Koste meg rått da kokkene fikk SPARKEN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå