Gå til innhold

Gordon Ramsay...Kitchen Nightmares

Anbefalte innlegg

Noen som har fulgt med på Hells Kitchen? Nå er Chef Ramsay tilbake med Kitchen Nightmares :dribble:

Gordon Ramsay's British series gets made over for America. In this series, Ramsay will hit the road to help many a struggling restaurant find the path to success in just one week.

Her hjelper han altså resturanter....har sett noe lignende før med han, men det var kun 1 episode eller et program er vel mere riktig kanskje.

I hvertfall dette er nytt nå 1. episode av sessong 1 gikk på tirsdag var det vel, og ja jeg snakker om usa sendinger :whistle:

Mere gidder jeg ikke si......

Er man Gordon Ramsay fan, bør man ikke gå glipp av dette ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morsom første episode - sønnen i den familien var jaggu litt av en karakter og stod for mye god tv.

Ramsay var i også slag, men jeg syntes han sparte litt på kruttet denne gangen. Får satse på at det blir mer skriking i senere episoder-

det skal bli morsomt å følge med videre.

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Episode 2 var fin - Ramsey skriker og kjefter høylytt som bare det, og med særdeles god grunn denne gangen. Stedet var jo til å spy av. Sjefsmanageren var en artig skrue - moro da han lå og ble pjusket med av servitrisene.Eieren av restauranten virket som en tafatt type - tipper at det går rett vest med det stedet etter en stund uten Ramsey til å kjefte opp personalet.

Jeg ser fram til mer alphaoppførsel fra Ramsey i neste episode - dette blir moro sann!

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Episode 3...en del roligere enn episode 2, men den hadde noen "eksplosjoner" da :p

Mr Manager var jo desidert ikke helt god i toppen, og det var noen perioder som ikke så så ikke lyst ut på nyåpnings kvelden.....

Grei episode, men langt i fra sånn som forrige, egentlig likere første episode

Lenke til kommentar

episode 3 var grei den, litt roligere enn ep 2 ja.

Litt kult at de hadde med "3 måneder senere" helt på slutten. De 2 første hadde ikke det.

Virker som om gordon er veldig forutintatt mot "managere" nå. Han starta besøket sitt med å være veldig negativ mot manageren, spurte til og med om han hadde vært i helsestudio og om han har vurdert å spises salat osv

lol

Endret av vetle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...