Partykilla Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 God dag! Jeg har en ikke så gammel PC, men den funker ikke til å spille New Age PC spillene. Jeg vil ha litt hjelp til å kjøpe nytt HW. Hadde vært fint med det beste av det beste som trengs Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Du får det du betaler for når det gjelder PC-er. Hvor mye vil du betale for en ny pc? Trenger du skjerm? Dvs, hvilke deler trenger du? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Du trenger vel strengt tatt egentlig bare å oppgradere skjermkortet. Problemet blir da at du har en AGP-port, som ikke gir deg store rommet for oppgradering. Du må derfor ha både hovedkort, RAM, skjermkort og kanskje en strømforsyning for å holde tritt med skjermkortet (litt avhengig av hva du kjøper). Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) kan bare gjette men ut ifra det skjermbildet ville jeg sagt at du har du et system med socket 478 og AGP skjermkort. Hvis det stemmer, er jeg redd det ikke er store oppgraderigs mulighetene, og vi snakker antagelig ny pc. Da er det bare spørs hva du har lyst til å legge i det, men det er mulig å få ganske kraftige løsninger for rundt 6-7000 hvis du ikke trenger noe av det rundt (mus tastatur skjerm osv) ps: dette er et opsett jeg syntes gir ganske god pris // ytelse Endret 21. september 2007 av SirAmp Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hele maskinen er vel strengt tatt like utdatert. Jeg hadde ikke rådet deg til å oppgradere en spesifik del i ditt tilfelle. Vent heller til du har spart deg opp litt penger til en ny maskin. Du kommer i grunn veldig langt for 6-8000 disse dager for en ny gaming maskin, gitt at du ikke skal ha alt ekstra dilldallet som skjerm og mus og tastatur osv. osv. -Stigma Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=54654 greit forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå