Ancistrus84 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hei Kjøpte meg en litt mishandlet scooter da jeg ikke har mulighet til å parkere bilen min der jeg arbeider nå (evt. mot parkeringsavgift på 112 kr dagen), saken er at jeg aldri har hatt noe erfaring med hverken 2-takter eller mopeder. Spørsmålet er så, må man blande i to-taktsolje i bensinen på en scooter? Er jo egen oljetank som jeg har fylt på olje, men må jeg blande i bensinen og eller blander den "automagisk" sammen alt? Er en "Daelim Message II" 2002-modell. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hvis mopeden har seperat oljetank så blander det seg automatisk, bare sørg for å fylle på den seperate med jevne mellomrom. Fulgte det ikke med noen instruksjonsbok? Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Fulgte ikke med det nei. Var en veldig kjapp handel, måtte ha en scooter og det fort. Billigst mulig. Da får man jo det man betaler for. Altså et vrak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå