Doleo Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Hei Prøver å installere Feisty på en litt eldre maskin jeg har. Setter i cden og får opp desktopen i safe mode, men så låser maskin seg. Hvis jeg ikke benytter safe mode så før jeg bare opp musepekeren før maskin låser seg. Når jeg sier at maskin låser seg, mener jeg at musepekeren slutter å bevege seg når jeg bruker musen. Og ingen taster funker. Hardware i maskinen: XP 1800 Abit Kr7a-133r Radeon 8500 LE 512 mb ram 200 gb Ide + 80 GB ide. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få installert Kubuntu? Endret 21. september 2007 av Doleo Lenke til kommentar
Doleo Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Etter å ha forsøkt ca 30 ganger klarte jeg å installere det til slutt. Uten å finne ut hva som gjorde at maskin låste seg. Lenke til kommentar
Del Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Tipper det er skjermkortetdriveren som jukser det til for deg. ATI har endelig åpnet opp spesifikasjonene, men det vil ta noe tid før alt er luket ut. I mellomtiden kan du forsøke tipsene jeg la ut her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=818603 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå