Mr.Anki Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det er nok gjort slik at flest mulig skal se postene og avgi stemmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Kunne jeg fått en PM om vurderinga av mitt oppsett? Kalte den "Triad". Om den har vært oppe til vurdering da Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Spør på sammen måte som Kron. Min pc het The Terminator, finnes det noen grunn til at den ble valgt bort ? mener jeg fikk et ganske mye bedre oppsett enn de som sitter ute nå, total pris kom rett rundt 10 kroner under om jeg ikke husker feil og jeg fikk med det meste. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 På denne tråden kan dere si hva dere syntes om semifinalistenes oppsett og komme med deres forslag (evt kommenter hva som gjør ditt forslag bedre) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=835518 Lenke til kommentar
Zoxc Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Er det mulig at dere legger ut oppsettene igjen på gamerchoice.no? Husker ikkje helt hva eg satt opp siden et par av mine "favorittdeler" ikkje er på netshop og eg statt det opp i skuletiden og tenkte ikkje på å lagre oppsettet. Lenke til kommentar
Kanylen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Flott tiltak av Netshop og HW! ros ros Men jeg ser at det er en del missfornøyde deltakere forde de ikke ble trukket ut. Noe av årsaken til dette er nokk pga missforståelser rundt Reglene for Oppsette. Selv er jeg fremdeles forvirret nå som jeg ser at en av finalisten som er med har en skjerm på 22tommer og et Vista OS. . . . Annen ting som jeg syns va rart er hvorfor det ikke er noen DDR3 finalister med, for hadde jeg hatt 15000k vill jeg garantert valgt ut det nyeste og beste du kan få uansett om ikke den reele ytelsen vises helt enda. (DDR3 1333Hz synket med FSB 1333 feks) Så til neste gang vil jeg råde dere og sette opp en punktvis, entydig å enkle regler for hva som skal/ikke skal være med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg